FOLLOWERS

Saturday 2 April 2011

HATA HAWARI KE YANG MENGAJAR WARTAWAN INI ? !!!!







9:16amKongsi 189Menakjubkan lagi membingungkan – itulah mungkin rumusan paling sesuai untuk menggambarkan reaksi rakyat berikutan kenyataan separuh masak Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar yang mengumumkan video seks lucah yang dikaitkan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah 'tulen'. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : PG ingatkan wartawan Malaysiakini yang selama ini mendakwa gah itu ini, rupanya tak berotak dan lemah sangat arus pemikirannya.

2. Ada ke wartawan akhbar pelacur ini kata IGP tak faham mengenai vedeo seks ini. Juga dikatakan kenyataan IGP itu hanya kenyataan separuh masak.

3. Sebenarnya wartawan ini akal nya kurang. Yang dimaksudkan IGP tersebut memang benar. Vedeo ini peringkat pertamanya adalah untuk sahkan ketulenan nya. Samada ada terdapat super impose ( seperti mangkok pengikut tegar PKR ini dakwa ) atau tidak. Jadi jawapan IGP itu setakat ini siasatan peringkat pertama adalah bagi mengesahkan ketulenannya dulu.

4. Peringkat kedua barulah mendapatkan pakar untuk dibuat perbandingan forensik gambar pelakunya iaitu samada penzina itu adalah DSAI atau tidak. Mesti kena dapatkan pakar luar negara. Yang PG tahu hanya dua pakar sahaja boleh sahkan pelaku zina itu adalah DSAI. satu pakar dari Jepun dan satu lagi dari US. 2 pakar forensik gambar ini boleh membandingkan wajah dan sebagainya dengan pelaku sebenar zina tersebut. Itu pada tahun 1990 an lah hanya terdapat 2 orang sahaja. Kini mungkin dah bertambah ramai pakar ini. Dalam kes Mona Fendy, PDRM telah mendapatkan pakar Jepun untuk sahkan tengkorak yang dijumpai di sebuah rumah tersebut adalah Dato Mazlan hanya dengan membandingkan tengkorak dengan sekeping gambar.

5. Jadi kepada wartawan mangkok ini, sabarlah. Ini bukan siasatan cara wartawan seperti bomba mengejar api. Ia kena mengambil masa dan dibuat berperingkat-peringkat. Wartawan ini mangkok dan otak dia hanya nak mengejar " hit " berita aje. Siasatan ada peringkat-peringkatnya. Pendapat pakar, mengambil masa. Bukan macam wartawan. Hanya main tulis dan dalam masa 20 minit siap. Ini lapuran pakar. Apelah !!!!

6. Pergi belajar dululah kepada wartawan mangkok ini. Pergi belajar dalam berbagai ilmu , barulah boleh nak tulis itu ini. kalau tak tahu , baik tanya. Ini main tulis aje. Jadi nampak sangat lah kebodohan kita.

Nota : kantoi juga wartawan ini !!!! Mungkin banyak sangat tertelan kencing lelaki Y kot? Tak gitu ? Ini kot wartawan yang diasuh oleh Hata Hawari tu kot. PG cadangkan Hata Hawari tu, tolong basuh pungkok wartawan ini dulu sebelum nak menulis !!!!!!!!!! Keh keh keh keh !!!

Nota 2: Lihat juga kebodohan Mahfuz di SINI. Senang cakap macam nilah. Mahfuz cakap polis lambat nak siasat dan buta mata untuk pastikan DSAI adalah peliwat dalam vedeo ini. Untuk makluman Mahfuz, polis tak boleh sahkan pelakunya. Ia menunggu lapuran pakar. Perlu ambil masa. Kalau nak dibandingkan dengan PAS, nak siasat YB dato Hasan Ali dalam kes tatatertib dengan Khalid Gereja dulu pun ambil masa 5 bulan. Itu pun, keputusan lentok. Tuan Ibrahim tuan Man terhegeh-hegeh selama 5 bulan nak siasatnya. Itu kes tatatertib parti aje dan siap dengan vedeo perjumpaan Hasan Ali dengan pemimpin yang dipertikai PAS. Vedeo itupun bukan orang lain yang beri tetapi oleh pemimpin pertengahn PAS juga. Itu pun terkial-kial 5 bulan nak siasat. Apalah dungu sangat si mahfuz ini.

4 comments:

  1. MKINI AKHBAR 1 SALURAN JEK BROO. SEMUA MAKLUMAT KUAR DARI LOBANG MONTOT ANUWAR KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Salam tuan PG & Sema2...,

    HATA HAWARI KE YANG MENGAJAR WARTAWAN INI ? !!!!

    P5B..., sah tak dengar komen peribadi selain dari penguatkusaan utama undang2 negara. Tabek spring untuk IGP. Yang lain P5B lihat, kadang2 tak baca pun. Komen dan tulis, beri pendapat syok sendiri. Bagi peluang mereka lihat pun, dikatakan pelanduk dua serupa.

    P5B. Syabas piahk Polis anda telah bertugas dengan jaya.

    ReplyDelete
  3. akhbar sampah, cerita pun sampahla kot, tapi tak taula pula kalau wartawan pun sampah:D

    ReplyDelete
  4. Boh gambar mangkok plastik aje......

    ReplyDelete

PETA PELAYAR