FOLLOWERS

Sunday 3 April 2011

KARPAL CADANG TAYANG DI PARLIMEN !!!!







Kongsi 29Karpal Singh menyeru pihak berkuasa menayangkan video seks Carcosa di Parlimen kerana ia mempunyai imuniti untuk melindungi ahli parlimen daripada sebarang liabiliti jenayah.

Ahli parlimen Bukit Gelugor itu berkata, mendedahkan video itu untuk tatapan umum merupakan kesalahan mengikut Seksyen 5(1) Akta Penapisan Filem 2002 dan Seksyen 292 Kanun Keseksaan.

Bagaimanapun, katanya, jika ditayangkan di dalam Parlimen akan memberi imuniti kepada ahli parlimen daripada sebarang liabiliti jenayah atau lain-lainnya. Karpal berkata, ia pernah dilakukan pada 1992 berhubung video seks DP Vijandran.

Penghuni Gua : Setuju benar. PG tak tahu pulak , adakah boleh. Tapi memang baik juga. Jalankan serentak dengan suruhanjaya Di Raja . Siasatan polis [un tak terganggu.

2. Karpal nak makan lelaki Y pulak , nampak gayanya. Tahniah Karpal. Bab ini PG setuju dengan anda.

3. Jom kita lihat perkembangan seterusnya!!!!!

Nota : Tapi PG tak pasti juga tentang ini. Kotnya ia akan menjadi kacau bilau kes ini bila di bawa ke mahkamah nanti. Mungkin ini perangkap Karpal. Tak tahu lah pulak. Tapi kalau tak ada masalah dan tak mengganggu siasatan polis, amat baik di tayang di Parlimen. Mungkin Mahfuz Mr X tu nak tengok juga kot. Dia yang dok terlebih sibok membela lelaki Y ini. Nak ke Mahfuz?


Nota : Alasan Karpal bahawa dengan tayang di parlimen, tak ada ahli parlimen akan dituduh di mahkamah. Tapi , PG senang aje, kalau kena tuduh pun tak ada hal. Paling kuat pun, kesalahan menonton vedeo lucah hanyalah RM 500 aje. Tak ada pun yang kena penjara lagi. Jadi apa takut nak tonton atau tayang di mana-mana asalkan kebenaran dapat ditegakkan. Yang kita nak tahu ialah, adakah lelaki penzina itu ialah DSAI . Itu aje.

17 comments:

  1. Apa pula helah nuar dan puak puak dia atas cadangan abang angkat karpal ni?

    ReplyDelete
  2. ular menyusur akar

    karpal berkonspirasi nak jatuhkan saya. itu jawapan lelaki y.

    ReplyDelete
  3. Kapal Sing ni dah mula nak pusing-pusing tak tetap pendirian dari senario politik. Silap hari bulan dengan Nik Ajis dan Hj Adi pun kena belit sekali...he he he he

    ReplyDelete
  4. HAH..APA LAGI PELUANG DAH DIBUKA OLH KARPAL...SEMALAM KAT BERITA TV BUKAN LAGI MENGUTUK KES VIJANDRAN..

    SKANG...PAKATAN RAKYAT DAH BAGI PERSETUJUAN NA TENGOK SAMA2 KAT PARLIMEN...SO, APA TUNGGU LAGI..TAYANGKAN LAH...

    TAKUT PLAK KER? ATAU CAKAP JER BESAR!

    BODOOOO UMNO! CAKAP JER DEGAR, EKOR PENUH TAHI BUSUK!

    ReplyDelete
  5. anon bodo tu 2215 dah kecut telok.

    kih kih kih

    ReplyDelete
  6. Alo budak boddooo 22:15

    Ini cabaran daripada karpal poosing , kafir lahnat tullah dan bapak segala fasiq. X pernah dengar amaran Allah dalam Al Quran tentang berita atau cabaran daripada manusia fasiq ni ke!!!

    Apalah ke lemah na minda tu.

    ReplyDelete
  7. MUDAH2AN MAKBOL LA DOA2 PASNGOK NK TENGOK ANUWAR PROJEK BAIK PUNYERRR KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  8. FUYOOOOO!!!!
    PASNGOK
    UMNGOK
    PAKATANG KOYAK RABAK
    DAPORK
    BONGOKKKKK!!!!

    -1DVD-1SEX-

    ReplyDelete
  9. Salam tuan PG & Sema2...,

    KARPAL CADANG TAYANG DI PARLIMEN !!!!

    Jika benar bagai diluahkan dan penjuru tiga bersetuju dengan ungkapan, terserlah bukti maka gugurlah talak dengan tolak tiga sekaligus. Tiadalah kudrat sebagai ketua pembangkang. Siapa pula akan naik takhta. Calon terbaik diseneraikan Kapal porahsing, Alim bangkit siang, Mahampos mahbean atau pun Kolid gelap.

    P5B, tak nak nonton, dah caya dengan abang Polis.

    ReplyDelete
  10. Parlimen itu tempat yang terhormat, maka janganlah jadikan parlimen itu tempat tayangan video lucah. Sudahkah mendapatkan perkenan YDPA?

    Wakil-wakil rakyat janganlah pula seperti kaduk naik junjung untuk buat sesuka hati seolah-olahnya Parlimen itu bapak-bapak mereka punya.

    Bukankah video lucah dan tayangannya suatu jenayah. Cukuplah untuk pegawai polis menyiasat yang tengok betul atau macam betul. Jika dibuat pendakwaan, bolehlah ditayangkan dimahkamah untuk OKT, Pendakwa dan Hakim sama-sama tengok. Biasanya, tayangan itu akan dibuat in camera (tertutup).

    Wakil-wakil rakyat kalau mereka tengok video lucah diParlimen, apa pula pandangan orang luar negara terhadap wakil-wakil rakyat. Bukankah juga diParlimen itu ada wakil rakyat wanita juga. Maka bila ditayangkan video lucah, ada pula dalam itu lelaki dan wanita,anything can happen. Mungkin ada yang tidak dapat control.

    Minta Speaker fikir bail-baik.

    Abdul

    ReplyDelete
  11. BILA DIDESAK TAYANG KAT PARLIMEN MACAM2 LAH KATA, ITU TPT MULIA LA...

    PR DAH BAGI PELUANG, BUAT JER LA..APA NAK BISING2...

    MEH..KITA TENGOK SAMA2...JGN MAIN TUDUH2..JER.

    AKU RASA MESTI ADA SESUATU YG DISEMBUNYIKAN OLH PUAK2 LAKNATULLAH UMNO NIH...SEBAB TU DIA HANYA BERANI DEGAR2 JER...

    ReplyDelete
  12. mmg typikal umngok dol..
    sedang penyamun pun bole pertahankan perompak!
    lg mau critak dol?

    hindu neh dh mkn berak sendri kah kah kah!
    dulu bkn men diberakkan si kapal neh
    skrg neh mkn blk taik sendri kah kah kah!
    sebab ape?sebab kepentingan periuk nasi!kasi thrill itu crita baru laku!masyukkk pun lebih
    kah kah kah!

    itu hari bkn men confident lg aktor tu juburi
    skrg crita mau tau sapa itu aktor?
    kah kah kah!banyk sgt mkn udang busuk!ckp pun dh x btl!kejap btl kejap x kah kah kah!

    perut tu dh buncit sgt hasil dr kedarah sumber haram mcm ni la jdnya
    yg jd mangsa anak/cucu hindu neh...

    wassalam...

    ReplyDelete
  13. Parlimen itu sememangnya sebuah tempat yang terhormat,maka sebab itulah wakil-wakil rakyat, mereka-mereka itu dipanggil yang berhormat. Maka apahalnya pula hendak menayangkan video lucah diParlimen?

    Biarlah kerja itu dibereskan oleh pegawai polis yang menyiasat, pendakwaraya dan mahkamah. Tak malukah Parlimen dijadikan tempat tayangan video lucah dan Parlimen kemudian dijadikan ejekan dunia?

    ReplyDelete
  14. Bagus jugak ditayangkan kat Parlimen. Bukan apa, utk muhasabah diri bagi ahli2 parlimen melayu yg rasa diorang ni tak akan dihisab...

    ReplyDelete
  15. kah kah kah!
    jgn citer hisab dgn umngok!
    klu hisap bole citer!kah kah kah!
    dunia neh bapak segala bapak umngok yg punya!
    puppy2 neh setakat menjilat demi sesuap nasi jer dol?

    ReplyDelete
  16. Oh UMNO, kamu buat le cerita apapun, haram aku nak percaya sebab UMNO tu kaki putor alam penipu. Sikit pun tak pecaya. Kome buat le macam2 crite ngarut memburukkan Anwar. Kami generasi muda Perak takkan percaya. UMNO PENIPU BESAR! PEMBOHONG! KAKI AUTA! Dah le bini Najib tu katek tak paka tudung, lepaih tu nobat Malaysia ni negara Islam...tuihhh UMNO Haram Jadah.

    ReplyDelete
  17. biarlah polis buat kerja dia dulu, siapa yang dalam video itu yang henjut amoi itu. terpulanglah kepada hakim dan mahkamah kemudiannya siapa sebenarnya orang yang henjut amoi itu.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR