FOLLOWERS

Friday 29 April 2011

ORANG CAKAP RASUAH DIA CAKAP POLITIK !!!! KIH KIH KIH !!!!


Dipetik dari blog : House PK



Penghuni Gua
: Kesian. Nampak si Nizar ini cerdik sangat. Rupanya otak terlalu cetek seperti katak di bawah tempurong.

2. Orang cakap bab rasuah, dia cakap bab politik. Orang cakap rasuah pemusnah tamadun , dia cakap nak tukar kepimpinan negara. Orang cakap rasuah perosak bangsa, dia cakap SPRM wajar diletak di bawah parlimen.

3. Akhirnya , dia diperlekeh sempoi aje oleh ahli panel dari Indonesia. Katanya, di Indonesia Badan pembenteraan rasuah telah pun terletak di bawah parlimen. Tetapi apa yang berlaku di Indonesia? Jawabnya, lebih teruk dan paling teruk di dunia , indek rasuahnya.

4. Ahli panel ini mengatakan, di mana ia terletak tak penting tetapi isunya, sokongan semua ahli masyarakat yang penting. Bukan merubah kepimpinan. Indonesia pun dah bertukar. Tapi macam tu juga. Thailand pun bertukar, macam tu juga!!!!

5. Tapi pemikiran Nizar yang kelabu ini masih tak faham. Sebabnya , kepalanya penuh dengan politik. Sehingga nak berak, dan siapa berak pun, kalau bunyi kentut berlainan pun akan di politik dan dikonspirasikan.

6. Nampak sangat sengkek dan selekehnya Ir yang tak berdaftar ini !!!!! Kesian kerana menyerlahkan kebodohan beliau sendiri di depan khalayak !!!!! Orang bincang rasuah, asyik-asyik dia dok bincang politik. Kesian juga kepada si Nizar ini hanya jadi makanan ketua Pesuruhjaya SPRM dalam forum tersebut. Tapi dia terus buat muka tak malunyalah !!!!Biarkan si Nizar terjun dengan mimpinya !~!~!! Biarkan, Biarkan !!!!

6 comments:

  1. FUCKATAN HANTAR DIA SBB DIA NI MMG BADUT. SKE BIKIN GELAK ORG RAMAI JEK BROO KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. ARIF OMAR..

    NAK TANYA NI...ENGKO TAK PEGI KE TANGOK DAJAL ESKAY BERSUMPAH KAT MASJID TU...PEGI LA...KANG TERLEPAS PLAK SHOW KELAKO PULAK..

    NAPE RTC TAK SUMPAH SEKALI...PATUT RTC KENA SUMPAH LAKNAT BHW DIA TAK ROGOL BUDAK POMPUAN TU DULU..

    ReplyDelete
  3. TS Rahim dah tobat. Sekarang ni tengah ngaji pondok... KAH KAH KAH...

    ReplyDelete
  4. memang nizar babi ni paling bodo dlm forum tu...tu aje lah standard wakil PAS...sebiji mcm anon 14.28

    ReplyDelete
  5. RAHIM (RTC) IBARAT MACAM 'TIN'. HARAPKAN TIN, TIN MAKAN BISKUT. PATUTNYE DIA LINDUNG BUDAK TU. NI TIDAK, SEMPAT JUGA DIA MENIBAI... JADAH BETUL...

    ReplyDelete
  6. lain isu lain yang di jawap . inikah yang kelayakan untuk jadi MB ? nak kempem tunggu la PRU kempen habis habisan .

    buat malu orang PAS ja . Tapi kan ORANG PAS ADA AMBIK PEDULI KA

    ReplyDelete

PETA PELAYAR