FOLLOWERS

Tuesday 26 April 2011

SAH DSAI : DOA PAS TERMAKBUL !!!!!!!!!







4:30pm




Pendakwa dalam perbicaraan liwat II - buat pertama kalinya - bernama Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai 'Lelaki Y' - pemilik DNA yang tidak dikenali sebelum ini, yang ditemui dalam dubur pengadu.

Peguamcara 11 Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden memberitahu Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur bahawa Anwar ialah satu-satunya orang yang ditahan dalam sel lokap pada 16 Julai 2008.

DNA itu ditemui pada tiga barangan di situ yang didapati sepadan dengan DNA yang ditemui di kawasan rektum rendah pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Sumber DNA tersebut sehingga ini dinamakan sebagai 'Lelaki Y'.

"Ini mengesahkan bahawa "Lelaki Y" itu adalah Anwar. Ini menunjukkan ada prima facie," katanya sambil menambah bahawa kes tersebut telah 'melampaui keraguan yang munasabah'.

Beliau seterusnya berhujah bahawa dua laporan ahli kimia bebas menunjukkan berlaku penetrasi. [Baca berita penuh]

Sementara itu, Bernama melaporkan, dalam hujahnya, Yusof berkata kesimpulan itu dibuat berdasarkan analisis DNA yang dilakukan ahli kimia Nor Aidora Saedon terhadap sampel DNA yang diambil dari bilik lokap yang digunakan oleh Anwar dan oleh Dr Seah Lay Hong terhadap sampel yang diambil daripada Mohd Saiful.

"DNA itu sepadan dengan kajian profil yang dibuat terhadap semua sampel oleh dua ahli kimia berkenaan dan ia selari dengan keterangan yang diberi oleh Mohd Saiful," kata Yusof.

Beliau berkata Dr Seah mengesahkan bahawa air mani yang ditemui di dalam dubur Mohd Saiful berasal daripada satu sumber sahaja, yang pada awalnya dirujuk sebagai "lelaki Y".

Katanya profil DNA (lelaki Y) itu kemudiannya didapati sepadan dengan profil DNA yang diperoleh dari tiga barang bukti (tuala good morning, botol air mineral dan berus gigi) dan berasal daripada benda yang sama serta daripada sumber yang sama.

Mohamed Yusof berkata berdasarkan padanan yang serupa itu, pihak pendakwa telah membuktikan tanpa sebarang keraguan bahawa wujud kes prima facie terhadap tertuduh dan oleh itu beliau perlu membela diri.

Mengenai isu kelewatan Mohd Saiful membuat laporan polis, beliau berkata seperti yang diketahui, Anwar dan Mohd Saiful mempunyai hubungan majikan-pekerja, dan mangsa juga menjadikan Anwar sebagai idolanya sejak kecil lagi.

"Mohd Saiful diberi layanan istimewa dengan diperuntukkan sebuah bilik di pejabat baru Anwar, berbanding rakan sekerjanya yang lebih senior," kata Yusof.

Bagaimanapun, perkara itu tidak menjejaskan kredibiliti Mohd Saiful dalam memberi keterangan tentang kejadian yang berlaku di unit kondominium berkenaan pada 26 Jun 2008.

Beliau berkata, sebelum itu, mereka telah berjumpa di pejabat Ibrahim Yaacob (ketua staf Anwar) pada kira-kira pukul 10.30 pagi pada hari berkenaan dan pada tengah harinya, Mohd Saiful diminta menghantar satu sampul surat kepada Anwar di Kondominium Damansara pada kira-kira pukul 1.45 tengah hari.

Mohamed Yusof berkata semasa perbicaraan tertutup, Mohd Saiful menerangkan secara terperinci bagaimana aksi itu berlaku dan Anwarlah yang memintanya membawa bersama jeli KY.

"Itulah sebabnya tidak berlaku kecederaan pada bahagian dubur Mohd Saiful, tidak kiralah sama ada aksi seks itu berlaku dengan keizinan atau tanpa keizinan," kata Yusof.

Beliau berkata semua itu terkandung dalam laporan proforma (sejarah perubatan) yang dicatat oleh Dr Ruzain Rahimi, di mana mangsa (Mohd Saiful) memberitahu doktor berkenaan bahawa bahan pelincir telah digunakan, dadanya diramas dan berlaku penetrasi serta ejakulasi.

Mengenai isu tiga orang doktor yang pada mulanya membuat kesimpulan tidak berlaku penetrasi, Yusof berkata ia hanyalah berdasarkan pemeriksaan klinikal, walaupun mereka telah mendapat laporan daripada ahli kimia Dr Seah dua hari sebelumnya.

Beliau berkata, ketika itu, tiga doktor berkenaan tidak mengetahui tentang tempat palitan berkenaan diambil, sehinggalah mereka ditunjukkan laporan oleh ahli kimia semasa pemeriksaan utama.

Anwar, 63, dituduh meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari, 25, di Kondominium Desa Damansara, Bukit Damansara antara pukul 3.01 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun, 2008.


Penghuni Gua : Doa kebanyakkan oramg telah tertunai. Allah telah menunjukkan kebesarannya dengan mengesahkan DNA tersebut adalah peliwat DSAI. Doa PAS juga terkabul. Doa dari sembahyang hajat mereka di merata tempat , agar Allah menunjukkan kebenarannya.


2. Sekarang terimalah petunjuk yang telah Allah berikan. Kita mohon. Allah tunaikan. Petunjuk Allah datang dalam berbagai cara. Itu pun jika kita memakai otak yang Allah anugerahklan untuk kita berfikir. Bukan guna saluran dan platform politik.


3. Pakar yang sahkan. Bukan pak kaduk yang setengahnya hanya lulus takat SRP aje seperti ( tapi mengalah dengan mereka yang ada Phd .Contoh si Mahfuz tu !!! ) di pentas ceramah PAS atau PKR.


4. Bungkus le kau kali ini DSAI oii. Sg Buloh setia menanti. Apa lakonan DSAI pulak lepas ini. Sakit kaki pulak kot?


Nota : Kak Jijah seorang Dr. Dia tahu apa itu DNA. Keberangkaliann persamaan DNA seseorang lelaki dengan lelaki yang lain ialah 60 billion. Jangan nafikannya. Teknologi adalah ciptaan Allah. Jangan nafikan penggunaan dan kelebihannya. Itu kalau kita akal fikiranlah.!!!!!!!!!!

Satu yang pastinya samada DSAI dibebaskan atas sebab teknikal atau didapati bersalah ialah, DSAI adalah sah seorang peliwat. Samada Saiful rela atau tidak, itu isu lain. DNA sahkan DSAI adalah seorang peliwat. Itu yang pasti.

13 comments:

  1. azizah kata, anugerah tuhan, poooarah
    nik najis, memang tak tahu hukum allah dimana
    najis tak tahu hukum bersetubuh dan zina

    ReplyDelete
  2. papa hebat, benar-benar bodoh la

    ReplyDelete
  3. ARIF OMAR DAKWA :

    .."Satu yang pastinya samada DSAI dibebaskan atas sebab teknikal atau didapati bersalah ialah, DSAI adalah sah seorang peliwat. Samada Saiful rela atau tidak, itu isu lain. DNA sahkan DSAI adalah seorang peliwat. Itu yang pasti."

    AKU KATA :

    AKU NAK BAGI TAU LAH KAT ARIF OMAR (PG), DAN PUAK LANUN UMNO SEMUA..

    1. DRPD APA YG PG TULIS KAT ATAS NI, DIA TELAH MENDAHULUI KEPTUSAN MAHKAMAH..DIA@LANUN UMNO TELAH PUN MEMBUAT PENGHAKIMAN BERSALAH KPD ANWAR..AKU PELIK LAH DGN PERANGAI BURUK UMNO, MAHKAMAH BELUM PUTUSKAN BERSALAH DIA DULU YG MENJADI HAKIM MENJATUH HUKUMAN BERSALAH..

    SEDANGKAN ITU HANYA HUJAH PENGGULUNGAN PIHAK PENDAKWAAN SAHAJA YG MANA MASIH BOLEH DIPERTIKAI DAN DICABAR OLH PASUKAN PEMBELAAN...SEDANGKAN KEPUTUSAN PENGHAKIMAN MASIH BELUM MEMBUAT KEPUTUSAN ANWAR BERSALAH ATAU TIDAK BERDASARKAN PERTIMBANGAN PEMBERATAN OLH HAKIM...TERUK NYA UMNO...UMNO TUDUH, UMNO DAKWA, UMNO JATUH HUKUMAN...ITU LAH SEBABNYA UMNO TAKUT RAKYAT NI MAKIN CERDIK...

    2. KAU DAN LANUN UMNO TAK PAYAH LAH NAK BUAT KELAKAR DAN BUAT SUSPEN NAK BG TAU SIAPA IDENTITI LELAKI Y...SEMUA ORG DAH TAU, SEMUA ORG DAH MAKLUM, SEMUA ORG DAH PASTI SIAPA DIA...KALU TAK MASAKAN UMNO BERIYA2 MENDAKWA/MEMFITNAH DIA...TAK KAN PULAK ARIF OMAR, MAHATHIR, NAJIB, MUHYIDIN, HISHAMUDIN, GHANI PATAIL, MUSA HASAN, PAK LAH, ALTANTUYA, ROSMAH....BODOH KE APA KAU?

    NAK BUAT SUSPEN TAPI TAK SUSPEN PUN...

    CUMA AKU NAK CABAR KAU LAH ARIF OMAR...

    1. MASUKKAN HUJAH PEMBELAAN KES SODOMY NUAR LAWAN SEPOL KAT BLOG KAU NIH...SELEPAS NI PULAK...BARU LAH ADIL...


    BERANI KER?

    ReplyDelete
  4. To Anon 8:13
    Mendahului keputusan mahkamah kepala hotak hang.

    Yang juak-juak PKR & Pas dok jaja isu jubur ni seluruh negara sebelum ni tu bukannya mendahului keputusan mahkamah ke? yang bung nuar dok canag sedunia ttg isu ni tu bukan kan mendahului keputusan mahkamah ke?. Habis khutbah jumaat dan kuliah agama digunakan untuk mempertahankan nafsu buas bung nuar. sekarang bila dah Allah tunjukkan kebenaran sedikit demi sedikit, dah mula rasa gelabah habis. tuduh orang yang lain pula mendahului keputusan mahkamah. pigidahhhh. semoga juak-juak PKR & Pas dapat menerima kebenaran dengan hati yang terbuka. amin.

    ReplyDelete
  5. 08:42

    UMNO YG SUDAH KATA NUAR BERSALAH, BUKAN KAH TELAH MENDAHULUI KEPUTUSAN MAHKAMAH?

    KALAU LAH SEKALIPUN NUAR DIDAPATI BERSALAH, IANYA BUKAN KERANA PETUNJUK ALLAH, TAPI KEPUTUSAN YG SUDAH DIATUR OLH UMNO...UMNO MEMPERKUDAKAN MAHKAMAH DAN UNDANG2 UTK MENJUSTIFIKASIKAN KEHENDAK MEREKA...BERAT TEKANAN KEHAKIMAN BILA CAMPURTGN PIHAK BERKUASA...

    MANA TAK NYA, HAKIM, AG, PEGUAM PUN MAKAN GAJI DGN KERAJAAN UMNO/BN...NAK BUAT MACAMANA?

    ReplyDelete
  6. hai
    wan suka betuii
    anon 813 sangap bengap badigol nak mampus
    bahasa melayu tak lulus upsr
    cakap merapu meroyan macam yahudi mabuk
    dah lama wan ikut perbicaraan dalam perbicaraan anon anon bengap sangap langsiull badigol
    dah masuk gol pong
    biaDAPuk imak dia!!!!
    pada muka korang diberak kencing dsai
    wan tunggu nak belasah albalun cai nis biaDAPuk imak dia!!
    kini dsai udah tergolek dog
    buat anon para penyokong, kong, kong, dsai...
    puak totok tak reti tobat
    wan nak belasah albalun DAPig
    DAP isle gombal, gembel.. gemblong
    suka suka racist, cauvanis dasar komunis
    oiii bahlol albadigol
    ingat semua cina tu sokong biaDAPuk imak dia ke?
    LKsial Lke tu sedarah cin peng
    dsai akhirnya tergolek oleh nafsu rakusnya
    Lks Lke pong patut digolek jugak woooo!
    haram jadah pengkhianat negara
    halang & hapuskan dinasti Lks & lky
    pemuda umno mana?
    lu orang dua mangkuk ke?
    duri dalam daging maaaa!

    -1Malaysia-1Bumi-

    ReplyDelete
  7. http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0426&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_01.htm

    ...Anwar, 64, dibicarakan atas dakwaan meliwat bekas pembantu peribadinya yang berusia 26 tahun itu di Unit 11-5-1 Kondominium Desa Damansara, No. 99 Jalan Setiakasih, Bukit Damansara antara pukul 3.01 petang dan 4.30 petang, 26 Jun 2008.

    ...., ujar Mohd. Yusof, pihak pendakwaan telah berjaya membuktikan prima facie dalam kes tersebut dan tertuduh perlu dipanggil membela diri atas pertuduhan yang dihadapinya.

    Selain itu, beliau menyatakan, barisan pembelaan tidak pernah mencabar secara serius keterangan terperinci Mohd. Saiful Bukhari berhubung kejadian liwat tersebut yang diberitahu dalam prosiding tertutup sebelum ini.

    Niat tertuduh untuk melakukan perbuatan tersebut juga jelas kelihatan pada beberapa insiden yang berlaku sebelum dan pada hari kejadian.

    Mohd. Yusof menyatakan, tertuduh berulang kali meminta Mohd. Saiful Bukhari untuk datang ke Kondominium Desa Damansara malah pada hari kejadian, Anwar sekali lagi mengingatkan pengadu agar ke tempat kejadian dengan membawa gel pelincir, KY Jelly.

    ''Tertuduh boleh berbincang mengenai jadual kerjanya dengan mangsa sewaktu masih berada di pejabat tetapi dia tidak berbuat demikian malah turut meminta Mohd. Saiful Bukhari membawa KY Jelly. Apa perlunya diminta membawa pelincir tersebut sekiranya hanya ingin berbincang mengenai jadual kerja?'' katanya.
    ...

    ReplyDelete
  8. http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0426&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_01.htm

    Anwar Lelaki Y

    Oleh SUWARNI MOKHTAR
    pengarang@utusan.com.my

    KUALA LUMPUR 25 April - Datuk Seri Anwar Ibrahim dinamakan sebagai penyumbang utama asid deoksiribonukleik (DNA) Lelaki Y yang ditemui di dalam rektum Mohd. Saiful Bukhari Azlan.

    Pendedahan identiti tersebut dibuat oleh Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd. Yusof Zainal Abiden sewaktu mengemukakan hujahan di akhir kes pendakwaan di Mahkamah Tinggi di sini hari ini.

    Mohd. Yusof menyatakan, perbandingan hasil ujian DNA yang dibuat oleh saksi pendakwa kelima, Dr. Seah Lay Hong dan saksi pendakwa keenam, Nor Aidora Saedon mengesahkan profil DNA yang ditemui di dalam rektum (salur dubur) Mohd. Saiful Bukhari dengan DNA yang terdapat pada tuala Good Morning, botol minuman 'Cactus' dan berus gigi adalah sepadan.

    Ketiga-tiga barang tersebut diambil dari lokap yang menempatkan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu semalaman pada 16 Julai 2008 selepas beliau ditangkap, sebagai bahan bukti.

    ''Dengan padanan tersebut, tanpa sebarang ragu, ia mengesahkan bahawa penyumbang air mani Lelaki Y yang tidak dikenali dan dijumpai di dalam dubur mangsa adalah milik tertuduh,'' tegas Timbalan Kanan Pendakwa Raya itu.

    ReplyDelete
  9. kah kah kah!
    budak biol suda timbul...

    ReplyDelete
  10. ada juga tetuduh yg dikenakan hukuman mati oleh mahkamah Malaysia,adakah itu juga sudah di atur..fikir-fikirkan wahai manusia.ada akai ka..

    ReplyDelete
  11. JUAK-JUAK DSAI MEMANG KELEDAI...RUPA AJA MANUSIA TAPI FIKIRAN MACAM MAKHLUK BERKAKI 4 SEDANG RAGUT RUMPUT DI PADANG.

    KALAU AL JUBURI KERJAKAN LUBANG KUNYIT EMAK BAPAK DIA DEPAN MATA ORANG PUN PASTI JUAK-JUAK NI KATA KONSPARASI GAK!!!

    ReplyDelete
  12. KAEDAH SAINS TAK BETUL...OK
    KAEDAH UNDANG-UNDANG DUNIA TAK ADIL...OK
    KEADAH AGAMA UNTUK SUMPAH LAKNAT...AMACAM???
    BERANI KE DSAI??? KENAPA TAKUT PULAK???

    ReplyDelete

PETA PELAYAR