FOLLOWERS

Sunday 24 April 2011

SAKIT SUDAH DATANG !!!!!!




KUALA LUMPUR, 22 April: "Alhamdulillah kesihatan terkawal - belum ke ICU hanya ICU khas jagaan Azizah," tulis Datuk Seri Anwar Ibrahim melalui twitternya hari ini ekoran berita yang tersebar kononnya sakit tulang belakang beliau berulang kembali.

"Insyaallah akan terus dengan jadual ke PK (sabtu) dan Kuching (Ahad)," sambung beliau.

Malayskini hari ini menyiarkan berita Ketua pembangkang dan ketua umum PKR itu telah membatalkan lawatan dua harinya ke Pulau Pinang yang sepatutnya dijadualkan bermula hari ini. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Dah buat balik dah!!!! Sakit dah mula datang. Biasalah !!!! Makin dekat dengan Sg. Buloh, maka makin sakitlah.

2. Dicampur pulak dengan keputusan vedeo seks semakin hampir dan menjurus kepadanya. Maka sakit terkejut mula datang.

3. Kepada sesiapa yang mempunyai kerusi roda dan pengalas tengkok bolehlah derma untuk lelaki Y ini. Kalau tak cukup dan tak ada kerusi roda yang mencukupi, tak menjadi nanti lakonan lelaki ini. Pelakon hebat perlukan " gajet " yang hebat. Tak gitu?

Nota : Kepada kerajaan, PG sarankan , sediakan juga pakar sakit belakang. Mungkin dia akan sakit belakang nanti. Siap dengan bilik bedah juga. Tapi hairan juga, ke hulu ke hilir, siap
dengan menari di pentas ceramah politik tak pulak sakit belakang!!! Mengapa ya?

10 comments:

  1. Pendakap tengkuk,
    Kerusi roda, dan....
    jangan lupa juga.....
    KERETA MAYAT

    ReplyDelete
  2. Boleh sediakan sama pakar sakit tuan. Sementara stok masih ada. Jualan hujung nyawa...

    P5B...

    ReplyDelete
  3. PG, cukup2lah, berhenti jadi admin blog politik cabok. Buatlah cerita yg ada fakta sikit utk buktikan Umno mengupah blogger yg berfikiran matang sikit, yg mampu mendidik Malayu melihat politik secara realistik, bukan ikut retorik 1M'sia Najib yg penuh khayalan itu..

    Ko asyik leka dgn sakit belakang Anwar. Anwar bukan lagi musuh yg perlu ditakutkan. Ada atau tdak Anwar, Umno akan mati beragan sndiri, mati dibunuh oleh orang Melayu marhaen yang akan eninggalkan Umno sabab semakin benci & tidak lagi yakin dengan kekuatan Umno di bawah pimpinan Najib sekarang.

    Sekarang yg sakit bekalang bukan Anwar tapi Najib. Malah dlm politik M'sia, sabagai pemimpin BN yg patut digeruni & dihormati oleh parti2 komponen bukan Melayu, Najib sebenarnya memang pemimpin Malayu yg tidak ada tulang belakang. Di mata rakyat, terutama Melayu majoriti, tulang2 Najib lembek di depan Rosmah. Di mata orang Cina, Najib bukan pemimpiun Malayu yang kuat untuk jadi pergantungan orang bukan Malayu. Orang Cina risau kalau kepimpinan Malayu lembek, kerana mereka pun akan terancam. Najib dilihat lebih-lebih lembik lagi di depan Cina apabila Chua Soi Lek dgn berani & tanpa perlu bersusila berkata terus terang di depan batang hidung Najib, bahawa MCA boleh bersetuju utk tidak bersetuju dgn Umno & Cina boleh bersetuju utk tidak bersetuju dengan Melayu. lni apa maknanya? Kalau Najib jantan yg ada tulang belakang [maknanya kalau dia pemimpin Melayu yg berani]dia tendang Chua Soi Lek & MCA keluar dari BN..Tak gitu PG..ltu baru satu Chua Soi Lek Najib dah mati kutu..Sebab itu Najib bagi apa saja yg Cina minta, padahal dia sedang memberi pisau kpd musuh yg akan diguna utk menikam Malayu balik..ltulah realiti Najib, bos hang, PG..

    ReplyDelete
  4. Anon 17.36,
    Anda mengatakan PG berkhayal dan tidak menulis mengikut fakta. Anwar telah mengatakan beliau terpaksa membatalkan lawatan ke Perang sebab 'sakit belakang'. Bukan kah itu fakta? UMNO berkhayal? Yang menang di Sarawak itu bukan kah fakta? Bukankah yg berkhayal hanya PKR dan PAS? Kalau UMNO lemah dan tidak di sokong, macamnana boleh menang?
    Siapa yang berkhayal sebenarnya? Mana fakta yang mengatakan PKR disokong kuat?

    ReplyDelete
  5. DIA REPLAY SKETSA LAMA LA BROO. CUMA ARSENIK LOM MASUK LAGI KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  6. Raja Drama sudah mulakan drama terbarunya.

    ReplyDelete
  7. NAJIB?

    SUDAH LAH...NAJIB LBH LEMBIK DR PAK LAH...NAJIB NI MENGADA2 JER LEBIH..DEPAN CINA BUKAN MAIN LAGI BAGAIKAN DIA SEDANG MENGHADAP MAHARAJA CINA...

    TAK NAK CAKAP BYK LAH...KETAHUI LAH NASIB NAJIB, UMNO/BN PRU 13 NANTI....

    ReplyDelete
  8. aku rasa nasib malang yang menimpa-nimpa adalah pakatan penipu rakyat(PKR).Dan bukannya BN . nasib mu juga akan diketahui pada PRU 13 nanti

    ReplyDelete
  9. Assalam Bro

    Penipu tu, temberang tak sbis-abis. Nak memanjangkan perbicaraan liwat yang semakin hampir dan isi video yang dah terburai.

    ReplyDelete
  10. PELIR BETUL PENYOKONG NUA NIH..MENYEMAK SUNGGUH AKU BACA KOMEN DEPA NI
    aNUni.mOS(mau O sangat2)

    ReplyDelete

PETA PELAYAR