FOLLOWERS

Friday 22 April 2011

VEDEO SEKS : SYABAS PAS !!!!!






Abdul Rahim Sabri
Apr 22, 11

PAS mengambil sikap menunggu hasil siasatan yang dilakukan oleh kerajaan berhubung isu video seks yang dikaitkan dengan seorang pemimpin pembangkang sebelum membuat sebarang pendirian.

Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali (tengah) berkata proses siasatan yang dilakukan sekarang berdasarkan kepada undang-undang dan perlembagaan yang sedia ada. Beritalanjut : KLIK

Penghuni Gua : Syabas PAS kerana berpendirian sedemikian. Itu yang sebenarnya. Bukan penafian dan menyokong lelaki Y membabi buta dengan berselindung kononnya tidak ikut Islam dan sebagainya.

2. Undang-undang akan membuktikan kebenarannya. Forensik akan menjelaskan segalanya.

3. Juga dengan berpendirian begini, PG berpendapat , macam PAS dah separuh mengakui kebenarannya. Bukan apa, sebab sebahagian dari pemimpin PAS dah menonton vedeo tersebut. Jadi bercakap benarlah walaupun pahit.

4. Yang mungkar, kita sama mendedahkannya. Bukan membela membabi buta. Ini bukan perkara main-main. Ia melibatkan seorang yang akan menjadi dan di war-warkan bakal menjadi PM. Nak ke PM kitadi masa depan terdiri dari golongan peliwat?

5. Syabas PAS kerana mengambil pendirian begini. Syabas Mustafa Ali. PG cadangkan Mustafa mentarbiahkan juga otak dan pemikiran pemimpin dan ahli PAS yang lain. Jangan dok politik sangat sehingga kebenaran dan petunjuk yang Allah berikan pun kita nak nafikan.

6. Tak gitu ?

16 comments:

  1. Tapi puak haprak yang ketegag ni masih kata ni semua fitnah. Fitnah kepala hotak apa aku pun tak tau. Memang jelas pelakon itu lelaki Y. Masa sembahyang jumaat kat tempat aku, katib masih dok selit membayangkan benda ni semua fitnah. Macam la makmum yang dok kat depan tu semua puak lembu macam dia. Kira dok selit kisah Bini Nabi Siti Aishah yang kena fitnah. Bodo betul, masa tu tak dak kamera, jadi semua kena berlandaskan saksi dan sumpah. La ni dah sah ada kamera, ada gambar, ada pelakon, fitnah lagi ke... bodoh piang sungguh katib PAS ni....

    ReplyDelete
  2. Nak tanya anonymous 16.51

    Bunyi hampir sama dengan bacaan khatib di masjid di kariah kami aja! Masjid mana tu?

    ReplyDelete
  3. Sambungan 16.51

    Bukannya apa, saya pun dah komen khotbah di masjid yang saya maksudkan tu! Khatib baca sejarah fitnah isteri nabi Siti Aishah jugak, tu yang saya tahu masjid mana tu? cuba baca komen blog ohpolitik.

    ReplyDelete
  4. ala suruh katib tu buat sembahyang hajat dan baca yasin minta pelakun anwar brahim tu jadi lumpuh seluruh badan buleh la pelakun tu duduk sebelah katil ngan nwar. dah tu buleh la depa ceramah kata hak betul fitnah tu.

    ReplyDelete
  5. Ko nampak PG..ko puji pendirian Pas yg menunggu keputusan mahkamah. Ko juga minta ditarbiah ahli2 Pas yg lain supaya mengambil pendirian yg serupa - tunggu keputusan mahkamah - utk mengelak dari membuat fitnah. Tapi pencacai2 umngok geng2 ko lebih celupar mendahalui mahkamah. Ko Pg, minta najib ke, amat maslan ke tarbiah dulu geng pencacai2 umngok ko hormati keputusan mahkamah...kalau ko dengar si ezam tu bercakap tentang isu ini, dah macam tak payah mahkamah lagi. dia dah buat verdictnya.. itulah, kalau orang kata pencacai2 amngok ni bodoh2 belaka, korang tak terima, tapi memang bodoh pun..

    ReplyDelete
  6. Tengok lah nanti, bila dah disahkan lain pulak dipusingnya, bukan boleh percaya sangat dengan PAS ni, mereka dan keluarga mereka tak akan percaya punya walaupun pihak polis dah sahkan. Sembahayang hajat lagi..... jangan tak sembahayang......nescaya Allah akan tunjukkan lagi, tak percaya lagi........

    ReplyDelete
  7. PENDIRIAN PAS ITU LAH YG TERBAIK...TUNGGU DULU KEPUTUSAN SIASATAN YG BETUL2 TELUS TANPA ADA TANGAN GHAIB MEMPENGARUHI SIASATAN DAN HASIL SIASATAN..ITU STAND PAS...

    MAKNANYA PAS LBH REALISTIK DAN BENAR2 WARAS DLM MEMBUAT KEPUTUSAN...

    BUKAN MACAM UMNO...BELUM APA2 DAH TUDUH DAN DAH HUKUM, UMNO LAH YG MENIMBULKAN MASALAH, DIA YG HUKUM DAN DIA YG JUDGMENT...ITU YG PAS TAK BUAT...

    ITU LAH PERANGAI UMNO...UMNO MEMANG BERPERANAGI SEPERTI INI SEJAK DULU...MENUDUH, MENGHUKUM DAN MENJADI HAKIM SENDRI...MAKA BILA SITUASI INI BERLAKU, IANYA AKAN MEMPENGARUHI SIASATAN DAN HASIL SIASATAN...PIHAK BKUASA AKAN TERPAKSA IKUT SKRIP YG UMNO BUAT TERLEBIH DAHULU (TUDUH, HUKUM DAN JD HAKIM SENDIRI)WALAUPUN HASIL SIASATAN ADALAH SEBALIKNYA...SEBAB ITU, BILA BERCANGGAH DAN KONFLIK HASIL SIASATAN PIHAK BKUASA DGN PENDIRIAN UMNO MAKA PEGUAM NEGARA AKAN CAMPUR TGN, KEMBALI SEMULA KERTAS SIASATAN DAN WALAUBGMANA PUN AG TETAP MAHU SIASATAN ITU TETAP ADA PRIMA FACIE...(BUAT LAH SIASATAN SEMULA BALIK DEMI UTK SABIT KAN JUGA)...

    INI LAH MODUS OPERANDI JAHAT UMNO... PAS LBH ADIL DAN LBH TERHORMAT DR UMNO...


    (TENGOK LAH NANTI LANUN2 UMNO MELOMPAT MARAH AKU, MRK BUKAN BOLEH DIKRITIK, BG MRK, DIA SAJA YG BENAR, PERASAN!)

    ReplyDelete
  8. PG...NAK CITER LAIN SKET..


    KO YG SEBOK NAK BUAT 1 MELAYU, 1 BUMI...TP NAJIB DAN DR M SELAMBA JER CAKAP ITU BUKAN IDEA UMNO...DAN DR M KATA IANYA TDK BAIK...PADAN MUKE KO RANG....PEMIMPIN UMO SNEDIRI DAH WARNING..JGN SEBOK PASL TU...NNATI CINA LARI..KE..KE..KE..


    KAH..KAH..KAH.. BOOO LAYAN....

    NAJIB PUN TAK BERANI...KO PLAK YG SEBOK2!...

    KAH..KAH..KAH...KESIAN NASIB UMNO DI PENGHUJUNG USIA SBLM PRU 13....PRU 13 NANTI ADA KE LAGI UMNO EK?

    ReplyDelete
  9. Puak PAN pak syeih An War tak supa kataa. Lein2 manusiaa tak kata pon pak syeih An War pelakunya. Tapi depa dok habaq pak syeih tu menafikan dia dalam gambaq tu sajaa. Yang dok beghapi kata pak syeih tak brjubuq dengan placurq tuk puak2 depa suma dari PIAR blakaa.... terutamaanyaa dari pikeharq. Belum apaa2 lagi depaa dah halang untuk buat siasatan. Apaa punya ghaplah suma nih. (PAN) Pencacai Angkat Najis.

    ReplyDelete
  10. kau ni AriffOmar memang bangang, mungkin sampai ke peringkat bengong, kalau pun kau nak pertahankan sepupu kau Rahim perogol budak sekolah pun, gunalah sikit kepala otak.
    Sia-sia sahaja UMNO upah kau, sama sahaja kau dengan geng mamak perut buncit yg minum kencing saitan cap kepala anjing dan cap sauh. Tak guna kepala otak, malas nak mengkaji, asyik tulis dan copy paste benda yang telah dimuntah keluar oleh anjing aje.
    Video lucah Anwar dah kantooi, dah tak berharga satu sen pun. Bukan sahaja manusia bertammadun yang tak percaya, bahkan manusia tidak bertamaddun yang tinggal dalam hutan tebal ditengah gunung sarawak pun tidak percaya. kau masih nak tegakkan lagi.
    Kebodohan 3 datuk Taik tersebut telah mencalar nama baik UMNO, bahkan 45% rakyat sarawak telah bertindak balas dengan tidak mengundi BN dalam PRU. Hampir nak mampus BN di sarawak, apa tidaknya, bila 45 % dal lari litang pukang dari BN. sedangkan Sarawak adalah penyelamat kepada kerajaan UMNO.
    Kau orang asyik minta duit upah, kemudian gali lubang nak suruh rakyat tolak UMNO ke dalam lubang, nasib baik ada mahyuddin dan zahid hamidi, nak harapkan najib, tak berasaplah dapur UMNO.
    Carilah ideal biar rakyat boleh terima, kalau nak jadi blogger arifOmar, gunalah sedikit kepala otak, jangan duduk jadi macam jubur taik lembu, menyusahkan parti sendiri.

    ReplyDelete
  11. wahai tanpa nama 20.09

    pasai apa bila kes rogol amah, kes altantuya yang belum pasti dan tidak ada bukti,dalam ceramah pas yang pernah aku dengar tak ada kerja lain hanya fitnah orang tu fitnah orang ni tanpa kemukakan bukti pon, hampa jaja satu dunia. kena batang hidung sendiri PAS lebih realistik konon..peeeeerah.

    ReplyDelete
  12. wahai tanpa nama 20.14

    kita tengok nanti sapa yang dihujung usia dlm PRU 13.

    ReplyDelete
  13. Itu kenyataan SU Agong PAS Pusat....
    Manakala pendirian sebahagian besar pemimpin PAS terutamanya yang berstatus Ulaam ataupun ustaz lain pula...
    dalam khutbah Jumaat sejak kebelakangan...
    dalam majlis kuliah..
    dalam majlis tazkirah...
    para ustaz PAS ini bukan main lagi hendatm punya hentam pada kerajaan khasnya terhadap UMNO dan PDRM....mereka sifatkan kes itu sebagai fitnah berdasarkan ayat al-Quran dari sural An-Nur ayat 11 hingga 13....
    mereka mendakwa...sepatutnya kes itu di kendalikan oleh pihak berkuasa agama dn bukannya PDRM...
    mereka mahukan pihak yang mendakwa mengemukakan 4 saksi tidk fasik....
    nampaknya pendirian PAS berbeza-beza antara pucuk pimpinan...ulama...ustaz...penceramah...yang mana satu betul....
    Sural An-Nur ayat 11 - 13 memang tidak dinafikan kebenarannya...
    tapi pelaksanaannya bagaimana untuk mempraktikannya.....minta para ulama jelaskan dengan detail...dan jangabn sekadar memberi ceramah secara akademik sahaja......
    sebagaimana yang sering di ungkapkan oleh para ulam....kembali kepada Al-Quran dan hadith...kembali macam mana...ula perlu jelas dengan detail.......barulah islam dihormati....jangan sekadar cakap saja......sapa pun boleh...tukang jual ubat di chow kit lagi hebat pasai bab tiori.......kalah doctor pakar......

    ReplyDelete
  14. PG Ngok...

    Nko kata... "Undang-undang akan membuktikan kebenaran. Forensik akan menjelaskan segalanya."
    Tapi dalam masa yg sama nko dah mengesah dan menjatuhkan hukum!

    Ape kah nko sanggup menjadi penyambung FITNAH sedangkan keabsahannya masih belum diketahui sipelakunya? Bukti2 dan kenyataan dah mula banyak bercanggah!

    Sekejap kat hotel pastu kat kondo plak...
    Mula2 kata pelacur Cina, pastu kata student Cina plak...
    Awal2 kata kat SPA Layson Place, gambo terpapr kat Thailand plak...
    Eskay kata tak tahu ade video, pastu kata ade dalam gambo tu...siap tekan remote video plak!
    Cari jam kat hotel jumpa dlm laci berkunci... hotel mana yg ade laci berkunci yek?
    Jam OMEGA tu... jumpa dgn kad pendaftarannya?
    Jam OMEGA tu made in ???? kat Taiwan ke Arab?
    Dah kantoi... jam tu tak jadi penting plak!

    Taknak siasat ke dgn kata bekas Ketua Polis Jenayah mat zain tu... sama ke video 1999 dgn 2011.

    JANGAN JADI PENYAMBUNG FITNAH... SAME JE DOSA DIA!!!!!

    ReplyDelete
  15. Bro April 11.27

    Sia2 Bro, walaupun tujuan ko baik nasihati PG 'jangan jadi penyambung fitnah', tapi PG berenti buat kerja ini, berhenti menabur fitnah, alamat tak berasaplah dapur bini dia, Bro...

    ReplyDelete
  16. Insyallah..PRU 13 BN akan kekal memerintah dan mendapat majotiri 2/3...!!

    setakat cakap ja tak guna..aku cabar puak puak bodoh bengong dalam pas naik atas jalan,buat demontrasi macam mesir dah hampa nak berjihad sangat...aku nak tengok hampa ada teloq ka takdak..kalau berani hampa buat..!

    Dengan umno melayu-islam ni hampa tak mau berkompromi..dgn DAP babi cina kapiaq tu hampa sanjung tinggi..seolah olah kami umno ni jijik buat hampa..Allah Maha Kuasa..insyallah kebenaran akan terpancar juga...!!

    hampa lebih percaya cina yg sembahyang pakai colok..kami yang sembahyang 5 waktu, puasa,
    zakat dan sebgainya hampa musuhi..Allah benci akan org yg benci sesama islam.INGAT...kita ambil contoh singapura..Lee Kuan Yew guna tektik
    lembut nak hancurkan melayu..sama jugalah dengan Lim Guan eng yg berpura pura saidina umar menjadi idola dia..jgn terpedaya..jgn mudah cair dgn kata kata syaitan.

    aku seronok sangat kalau pas-umno bersatu..!!!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR