FOLLOWERS

Thursday 28 July 2011

CAKAP AJE LEBIH DAN BERDEGAR-DEGAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!







ALOR SETAR 27 Julai – Kemelut pentadbiran Kolej Universiti Insaniah (Kuin) yang berada di bawah kerajaan Pas Kedah semakin meruncing apabila lebih 300 pelajarnya di sini mengadakan perhimpunan aman hari ini.

Perhimpunan itu bagi menuntut pengurusan kolej menggugurkan tindakan tatatertib terhadap enam penuntutnya yang terlibat dalam demonstrasi menentang pengambilalihan bangunan tahfiz di sini baru-baru ini.

Perhimpunan selama lebih sejam itu turut menuntut pentadbiran Kuin yang diketuai Rektornya, Prof. Datuk Dr. Jamil Osman agar lebih menghormati hak dan kebebasan bersuara pelajar serta prihatin menyelesaikan kebajikan pelajar. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Berdegar-degar PAS dan Pakatan memperjuangkan demo haram kononnya ia dijamin dalam perlembagaan dan hak asasi manusia. Bila budak Kuin berdemo aman, mereka kenakan tatatertib pulak.

2. Cakap ajelah lebih puak ini. Untung kepada mereka halal perhimpunan aman. Kena tang orang haram. Sebab itu PG cakap, mereka ini hanya pandai cakap, tapi buatnya tak ada. Macam negara islam dululah. Cakapnya bukan main, akhirnya berak kapur. Akhirnya TGHH terpaksa lacurkan katanya sendiri dengan mendakwa tak ada negara islam dalam Al Quran.

3. Cakap ajelah lebihnya. Apa agaknya komen mangkok-mangkok pendemo haram seperti Mahfuz, Tantawi, lelaki Y dan ramai lagi termasuk Amiga mengenai tindakan kerajaan PAS terhadap demo budak kuin ini.

4. Juga tak ada pulak SUHAKAM bersuara mengenai ini. Jika tidak , kalau kena kepada kerajaan BN , tak ada aduan pun , berkejar menyiasatnya. Siap dengan merayu pendemo haram ini serah bukti.

5. Semuanya hanya pelacur politik sahaja. Cakap aje lebih, tindakan ? Habok pun tak ada !!!!!

2 comments:

  1. Apa kata Ambiga? Tak terkata??

    ReplyDelete
  2. Banyak pemimpin PAS lebih teruk dari pelacur,merekalah orang munafik yang akan menjadi penghuni neraka.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR