FOLLOWERS

Sunday 24 July 2011

DULU KATA BESI PEKAK DAN BISU , KINI...............









Kongsi 53Video yang ditayangkan pihak polis Khamis lalu dan akan disiarkan melalui rangkaian televisyen yang dikuasai kerajaan dan Umno mengenai himpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai sesuai untuk zaman televisyen hitam putih, kata ahli jawatankuasa pusat PAS, Idris Ahmad.

“Sayang seribu kali sayang, skrip ini hanya sesuai di zaman televisyen hitam putih, sedangkan sekarang zaman IT yang bergerak pantas seperti kilat,” kata Idris (pertama dari kanan, berketayap) dalam satu kenyataan media. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Bab vedeo dan you tube perhimpunan haram bershit , boleh pulak pemimpin PAS percaya dan minta orang percaya. Dalam kes zina lelaki Y , rakaman cctv dikatakan hanya besi, pekak dan bisu. Bila kena diri sendiri dan merasakan keuntungan kepada mereka boleh pulak mereka percaya dan bawa sampai PBB.

2. Terutama si Idris Ahmad serba tahu ini. Pandai pulak dia putar belit isu vedeo ini. Katanya rakaman di you tube adalah benar dan tersebar keseluruh dunia. Mengapa tak cakap you tube tu, hanya besi bisu dan pekak. Tak boleh dipakai?

3. Itul;ah standard otak parti dan pemimpin yang mendakwa islam lebih dari orang Islam yang lain. MasyaAllah!!!!!!!!!Fikirkan pengundi muda !!!!!!!!!!!!!! Islam hanya untuk dia. Hukum Islam hanya untuk dia. Kalau kena batang hidung sendiri , barulah Hukum Islam dipakai untuk menggasak lawan. Islam hotak dia !!!!!!!!!!!!!!

4. Inilah parti dan pemimpin lidah bercabang dan berkepala 2. Tak gitu ?

9 comments:

  1. aaittt...Sejak bila pulok percaya kat Video nii..bukan kah video tuu Besi jerrr....ishh issh !

    ReplyDelete
  2. Police should organize the best BERSIH videos competition the next time should the BERSIH clowns decide to have another demonstration.

    BTW they have photo evidence of those involved, charge them in court and slap the highest fines, to help cover cost.

    If BERSIH claimed to have garnered 30K supporters, then charge BERSIH @ 30K fines. Bukti is based on recorded claims made by the organizers.

    Everything is MONEY, you dirty the Nation, you PAY...

    ReplyDelete
  3. setuju untuk kedua anon

    pergi jahanam mereka ini semua. perosak negara

    ReplyDelete
  4. Kalau kata Pemimpin PAS BODOH, BAHLOL, TOLOL. BAGAL DAN KELEDAI mereka nak marah tapi kira-kira tolak campur macam tu le!!! kah kah kah

    ReplyDelete
  5. MEMANG BEBAL....BILA VIDEO LELAKI y MEKA KATA ITU TAK BOLEH JADI SAKSI.. BILA MEKA KELUARKAN VIDEO YG TELAH DI EDIT BOLEH PULAK... MEMAMNG ISLAM PAS NI DA TARAF "GILA"....DI NEGARA CHIAN ISLAM LEBIH RAMAI, PAKISTAN, INDONESIA MEKA TAK UNDI PAS...JADI MEREKA MATI AKAN MASUK NERAKA LAH.. BEBAL SUNGGUH .. MAT SABU 121.. BINI ORG MEMANG SEDAP DI BUAT BINI..TP SEBELUM TU BALUN DULU ATAU TEST DRIVE..BARU DIJADIKAN BINI..TAK GITU...

    ReplyDelete
  6. Memang ramai pemimpin PAS bapak munafik. Ingatlah hidup di dunia ini sementara. Balasan Allah lebih hebat dan insaflah di atas pembohongan kamu.

    ReplyDelete
  7. kah kah kah!
    btl tuh!
    spesis besi pekak bisu & BaNgang jer yg percaya dgn vdo lucah ciptaan umngok tuh!
    kah kah kah!

    zaman canggih black&white!kah kah kah!
    bersih2.0 bercolor dol!kah kah kah!

    live record ada wording siam?kah kah kah!
    foreign punya record bersih pun xda wording arab/ongputih!kah kah kah!
    yg ada just time&date!kah kah kah!
    mcm mana vdo lr versi umngok blh ada wording siam?kah kah kah!itu blm citer yg len2 lg!
    kah kah kah!

    pengundi2
    lu org pk la sendri!kah kah kah!
    anak haram hindu ni mmg kaki spin
    klu x spin x kedarah anakbini nti!kah kah kah!
    terpaksa jgk tunjuk bodo!
    anakbabi2 umngok pun terpedaya!
    kah kah kah!

    ReplyDelete
  8. CELAKA....CELAKO...CELAKO...CELAKO...MAKHLUK DAN UMAT PAS TERMASUK PARA ULAMA DAN MURSYID AGUNG MEREKA.....MAAF SEBAB GUNA AYAT DAN KALIMAH YANG SELALU TERLONTAR DARI MULUT MASIN TOK GARU (NIK AJIS)CELAKO..CELAKO..CELAKO....AKU TAK TAKUT DAH DOA MU..DOA MU DAH TAWAR SEBAB MULUT DAN KELAKUAN MU JAHAT........CELAKO..CELAKO..CELAKO......

    ReplyDelete
  9. anakbabi 23:38
    tgna pun x suruh lu takut dgn doa dia!
    kah kah kah!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR