FOLLOWERS

Wednesday 6 July 2011

SENGAJA CARI PASAL 5 : MENGAPA TAK TERUS SERAH MEMO ? !!!!


Penghuni Gua
: Aminga , peguam kepala batu ini sengaja nak cari pasal. Perhimpunan haramnya dulu katanya bertujuan nak serahkan memorandum kepada DYMM Agung. Semalam Amiga kepala batu ini dah jumpa DYMM Agung. Mengapa tak ambil kesempatan tersebut untuk serahkan memorandum tersebut kepada tangan DYMM sendiri. Habis cerita dan DYMM dapat terima sendiri.

2. Perhimpunan tak perlu buat dan tak perlu pun ke Istana Negara selepas perhimpunan dan hanya pegawai Istana aje yang akan terima.

3. Jadi apa motif perhimpunan ini? Tak lain hanya nak jahanamkan negara dan sengaja nak cari pasal !!!!!!

Nota
: Kepada PDRM !!! Teruskan tangkapan pencegahan di bawah semua peruntukkan yang ada. Jangan keluar permit jika dibuat di stadium merdeka. Stadium yang paling sesuai adalah stadium Melawati , Stadium Batu Kawan PUlau Pinang atau Stadium di Alor Setar atau Stadium di Melawati. Semua stadium di tempat mereka memerintah. Biar dia tahu susah payah jika ada demo haram jahanam ini. Tak mahu pulak agaknya !!!!!!!!!!!! Sengaja cari pasal.

11 comments:

  1. Ingat senang macam bagi kad raya ke?

    Cetek sungguh akal macam ni. Taraf kartun boleh la.

    ReplyDelete
  2. anon.2316
    hotak kau. senang . tak susah. DYMM takkan menolak jika ada permintaan. hantar aje memallui email, pos laju, pos, dhl dan sebagainya. apa nak susah. buat surat terbuka, paparkan di bloig , akhbar dan media letronik. DYMM akan baca semuanya. jadi apa masalah anon? kau lah yang cetek akal. memang sengaja nak cari pasal.

    ReplyDelete
  3. Kepala Batu dari pada dulu sengaja cari pasal dan memang mencari isu kes murtad dan IFC dan mendapat sokongan Hilarity()merasakan di sudah lebih menyerlah dari daripada leleaki Y dan rasa dah jumpa DYMM YDPA, dah hebat/
    Tapi W.T.F TIDOL ada terlibat sekarang.
    Kalau tak silap ketika zaman TIDUR, Kepala Batu yang dapat anugerah.
    Kalau betul,Almarhum TS P Ramli sebut ,dah kena dah penyamun bertemu dengan penyangak.
    Hari sabtu ni memang diaorang semua nak cari pasal,tapi orang sudah menjual ,kita mau membeli.Minta tolong lah liberal punya pompuan turun padang lah pukul 2.00.Jangan cakap aja belakang tabir air cond tengok Astro minum teh ais limau.TUNDOR turun sekali ngan kitol.
    arrjuna waspada
    changkat lobak.

    ReplyDelete
  4. mereka ini tak makan saman walaupun bersih sudah diharamkan. Tiada lagi rundingan berani buat beranilah tanggung, pdrm minta bersedia menghadapi segala kemungkinan

    ReplyDelete
  5. kah kah kah!
    bodo sial anak omar haram neh!kah kah kah!
    sembang berdegar2 mcm bagus sgt!kah kah kah!

    anak haram omar neh ingt hantar memo kt ydpa serupa mcm dia bg surat rayuan masuk ipta anak2 dia yg bodoh bengap tuh!
    kah kah kah!
    masuk dlm envelope pas bwh meja!
    kah kah kah!

    lg mau tanya motif hindu neh!kah kah kah!
    ape bangang sgt lu neh!kah kah kah!
    tujuan utk tunjuk sokongan majoriti rakyat mesia yg x sanggup buta2 kena berak dgn puak gampang umngok!biar satu donia tau brapa ramai rakyat yg menentang!

    klu buta2 angin xda ribut xda tba2 nk hantar memo kt ydpa palancau hindu woi!kah kah kah!
    yg hantar plak keling!usah kata ydpa!klu gua sendri pun ckp lu gila ka aci?kah kah kah!
    tba2 hantar memo!kah kah kah!

    bodo sial anakbabi2 umngok neh!kah kah kah!
    hindu ni plak sanggup tunjuk BaNgang utk kedarah anak bini!
    patut la anak branak bodo piang!
    ada hati plak nk masuk ipta dgn results yg barai
    kah kah kah!

    ReplyDelete
  6. http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Tetapharam/Article/

    Tetap haram
    Oleh Meor Hisham Zulkifli, Nazura Ngah, Haspaizi Mohd Zain, Nor Fazlina Abdul Rahim
    bhnews@bharian.com.my
    2011/07/07

    KUALA LUMPUR: Kabinet semalam memutuskan tidak membenarkan perhimpunan haram BERSIH diadakan di Stadium Merdeka atau Stadium Negara, Sabtu ini, atas alasan kumpulan itu masih haram, selain faktor keselamatan. Keputusan itu dibuat selepas Jemaah Menteri mendapat pandangan dan nasihat Jabatan Peguam Negara.
    Mengulas keputusan itu, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, berkata syarat ditetapkan ialah pemohon mestilah persatuan yang berdaftar dan BERSIH masih lagi pertubuhan haram yang tidak pernah didaftarkan.
    ...Pada sidang media berasingan di Bukit Aman, Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar, menegaskan perhimpunan dirancang BERSIH, termasuk di dalam stadium dianggap haram selagi penganjur tidak mendapat permit polis.
    ... Beliau memberi amaran polis akan mengambil tindakan, termasuk menahan mereka yang menyertai sebarang perhimpunan tanpa permit polis.

    “Sehingga jam 5 petang ini (semalam), kami tidak menerima permohonan permit daripada BERSIH. Saya minta mereka membuat permohonan segera dan polis akan memproses secepat mungkin.

    “Mengikut undang-undang, penganjur perlu mengemukakan permohonan untuk permit seminggu sebelum tarikh perhimpunan diadakan, namun dalam kes ini polis sedia memberi keistimewaan dengan menyegerakan proses permohonan mereka,” katanya.

    ReplyDelete
  7. http://www.bharian.com.my/bharian/articles/PerluadapermituntukperhimpunandiStadiumShahAlam_Polis/Article

    Perlu ada permit untuk perhimpunan di Stadium Shah Alam: Polis

    2011/07/07
    SHAH ALAM: Polis akan membenarkan perhimpunan yang dirancang pada Sabtu ini di Stadium Shah Alam di sini asalkan penganjurnya mendapat kebenaran untuk berbuat demikian.

    Ketua Polis Shah Alam, Asisten Komisioner Ahmad Zahedi Ayob, bagaimanapun mengesahkan tiada permit dikeluarkan setakat ini kepada penganjur berkenaan.

    "Kita tidak menerima sebarang permohonan mendapatkan permit daripada mereka setakat ini bagi mengadakan perhimpunan di stadium.

    ReplyDelete
  8. saya sokong sangat...Polis sepatutnya ditarik daripada perhimpuan di Staduim atau di Negeri mereka memerintah.. biar rosak harta benda.. biara pemerintah negeri tersebut tanggung...ini buat kat KL ..DBKL dan Kerajaan Pusat nak ganti segala kerosakan harta benda awam/kerajaan...Buat macam mesir/libya..Polis tak ada saorang dikawasann mereka berdemo...yg berbunuh puak pembangkan dan Pro Kerajaan..tentera nato masuk bunuh meka dgn bom..padan muka.. tapi di malaysia jika terjadi aljuburi/nik aziz terselamat sebab meka cuti cuti cari..makan...aljuburi cuti cuti cari jubur...

    ReplyDelete
  9. Berhimpun le selagi boleh berhimpun. Teruskan hajat anda. Biar kita sama-sama tengok apa kesudahannya. Biar bangsa Melayu kononnya memperjuangkan Islam ini sedar. Seperti kata perpatah "TAK TERANTUK TAK TERGADAH"
    Teruskan..teruskan..teruskan. Biarkan Si Luncai terjun dengan labunya.
    Nanti kita tau akibatnya.

    ReplyDelete
  10. la...celaka babi dol monggol ni ada lagi ka,,,babi sungguh mulut hang...anak haram babi dolmonggol....bagi kedarah anak bini makan dgn maki orang...memang celaka sungguh hang nih....kalau nak maki penghuni gua...maki dia saja sudah la,,,jgn la maki anak bini dia...mulut hang serupa cibai babi...ibubapa hang tak ajaq hang ka....MEMANG PUAK PAKATAN NIH MULUT SERUPA BABI

    ReplyDelete
  11. wallawehhhh...
    babi, babi & babi...len xda!babi, babi & babi
    ibubapa hang suka piggy style ke dol?
    kah kah kah!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR