FOLLOWERS

Sunday 24 June 2012

BANGSA BERTARAF HAIWAN MEREKA NI! !!!!!! KAH KAH KAH KAH! !!!!

MEREKA NI JENIS TAK MENGENANG BUDI. BANGSA BERTARAF HAIWAN ATAU KURANG SIKIT AJE KOT? HANYA KERANA BAB TARIAN DAN NYANYIAN PUN NAK MENGGANAS TAK TENTU PASAL.  JENIS NI PUN ADA KAT MALAYSIA NI. BANYAK IAITU TERDIRI DARI RAKYAT MALAYSIA.  PENDOKONG BANGSA HAIWAN INI PUN ADA KAT MALAYSIA.  BAJU BATIK PUN DISOKONGNYA DENGAN MENDAKWA IA MILIK INDON. KEPADA KERAJAAN MALAYSIA....... JANGAN DOK LAYAN SANGATLAH BANGSA TAK KENANG BUDI NI. CAKAP AJE MEREKA NI LEBIH. NEGARA MEREKA MEREMPAT.  ITU PUN RAMAI PEMIMPIN POLITIK KITA NAK MENCONTOHI KEBEBASAN  AKHBAR DAN CARA DEMOKRASI INDON!!!!!! TAK KE BODOH NAMANYA.  ADA PULAK RAKYAT MALAYSIA DAN PENGACARA TV MALAYSIA BOLEH BANGGA BERCAKAP INDON BILA INTERVIU RAKYAT INDON DI TV KITA!!!!!!! KAH KAH KAH !!!!!APALAH NAK DIBANGGA GENGAN BANGSA DAN NEGARA INDON TU !!!!!

15 comments:

  1. Yang BODOH dan BANGANG nya pemimpin UMNO/BN sendiri laaa...bagi amah Indon gaji standard RM700 sebulan, kerja pulak khusus satu saja tugasan .sedangkan gaji minima rakyat tempatan pun RM800-RM900 sebulan....tak de beza sgt tuh...

    alih2 Indon jugak dibela...bodohnya punya BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang bodoh orang yang menulis apa saja salah umno,baca sejarah

      Delete
    2. elok tengok sejarah lihat youtube tajuk: 10 tahun

      Delete
    3. Kalau hang marah gaji amah Indon RM700 sbulan.., ko suruh laa anak bini ko jadi amah.., tak payah kitaorang amik Indon.

      Ko yang bangang, Anon 00:04

      Delete
  2. sasetengah orang indon ni memang bodoh tahap cheling yang mana hidupnya dengan mengambil upah untuk hidup seharian .Asalkan dapat upah apa saja boleh biarpun untuk membakar rumah bapak presdin sekalipun .Inikan pulak untuk memijak atau membaling telur busuk dikedutaan atau harta malaysia diIndon .
    Nanti bila kerajaan menghantar bantahan resmi mesti bapak menteri dari indon cakap itu bukan pemerintah yang suruh .Bapak presdin bambang tidak berani menegur tingkah laku rayaatnya kerana bimbang hilang kuasa .Kepada kerajaan Malaysia agar berhati hati dengan indonisia sebab indonisia akan masuk ketahap hilang kawalan tidak seperti zaman suharto .
    Indonisia tidak akan maju walaupun siapa yang memerintah sebab tahap rasuah amat amat berluasluasa sehinga tidak boleh dikawal,kEPADA TABUNG HAJI LEPASKAN ATAU JUAL SEGALA HARTA YANG BERADA DISANA SEBELUM TERLAMBAT .

    ReplyDelete
  3. Jawa indon memang bangsat!

    ReplyDelete
  4. Kan dh btal stu tugas tu.peka la sikit..jgn men ftnh jek..

    ReplyDelete
  5. mangkuk sekor si anon 25 June 2012 00:04 ni pun macam beruk kat indon tu jugak...

    bila ada berita, terus menggila macam beruk tanpa usul periksa...Mereka ni memnag beruk!!!

    Ada berita dari kawan saya di indon, bila dia tanya org yg merusuh tu..kenapa kamu merusuh? Jawab mereka...saya kurang pasti. saya disuruh kawan utk dtg..katanya malaysia mencuri budaya indon...

    Bodoh punya baghal!!..habis tu, org Indon yg dtg ke malaysia dan menetap dan dah jadi warganegara malaysia, tak boleh mengamalkan budaya asal mereka ke????

    inilah mentaliti org Indon yg memang bodoh!! (tapi bukan semua--segelintir aje)))

    ReplyDelete
  6. Mereka ini budaya rupiah pak! Pokoknya kalu ada rupiah semua beres. Disuruh jadk beruk pun bisa cuma rupiahnya duluan pak. Ngapain? Karna perut sering masuk angin. Kepala bisa penin. Panadol gak ada telan penisilin.Tutup lampu pake lilin. Ada ongkos ada kerjain. Kah kah kah in.

    ReplyDelete
  7. Anonymous25 June 2012 00:04...
    awak ni memang pembangkang tegar...apa saja yang berlaku..anda akan salahkan UMNO dan BN...manusia jenis apa ni awak ada tak akal fikiran ke, langsung tak ada jati diri...anda mungkin ejen musuh yang sentiasa memandang setiap apa yang buruk itu datang nya dari UMNO/BN....awak ni tak sekolah ke sampai begitu sempit pemikiran dan pandangan awak...inilah mentaliti melayu malaysia yang mungkin dari spisis PAS@PKR......atau awak ni barua DAP atau ejen Indon....

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang UMNO celakak....bodo dan bengong@!

      Delete
  8. Apa hat gadogado, lu olang sama2 malaysia kan, cuba lu fikir apsat indon buat demo itu macam,itu suma pasat mau idup (rupiah), dia olang susah maa,ada rupiah suma jadi.
    Kalo lu tak pecaya, cuba idup di indon sana tanpa rupiah.
    Malaysia bagus maa, senang cari makan,cuma pening mau kasi kikis itu orang selupa indon yg suka buat demo...........!

    ReplyDelete
  9. Perkara ni hanya helah dan mainan umno jer..nak tarik simpati....porahhhhhh!!

    jgn caya lah umno ni...kuat benar autanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada kesedaran langsung! Tak tau apa yang jadi dalam dunia. Macam katak bawah tempurung.

      Manusia macam ni memang tak boleh nak diharap jaga Malaysia.

      Delete
  10. Pulau Batu Putih pun terlepas ke Singapore pasal pandai sangat jaga Malaysia.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR