FOLLOWERS

Monday 10 February 2014

JENIS MULUT PUNGKOK DAN OTAK PUNGKOK!!!!!! KAH KAH KAH !!!!!

MSTAR

Isnin Februari 10, 2014

Anwar Terima Jemputan Semula Ke Jepun 

26 Februari IniOleh SUSAN ALBERT KASSIM

 PETALING JAYA: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Isnin menerima jemputan semula untuk ke Jepun pada 26 Februari ini.Menurut Anwar, beliau turut diberi jaminan bahawa insiden dihalang daripada memasuki Jepun tidak akan berulang


"Saya tidak mahu memikirkan insiden (dihalang) itu lagi. Jemputan kali ini sudah diuruskan dengan baik," katanya.Pada 19 Januari lalu, Anwar tidak dibenarkan memasuki Jepun selepas tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Narita pada pukul 6.45 pagi.Beliau sebelum ini mendakwa tindakan itu didalangi oleh Wisma Putra....................................................

Namun ketika ditanya bagaimana dengan kenyataannya sebelum ini yang mengaitkan pihak tertentu, beliau sekadar berkata: "Itu perkara lepas, saya mahu lupakan."Anwar sebelum ini menerima jemputan peribadi oleh Yoyei Sasakawa yang merupakan Pengerusi Yayasan Nippon bagi membentangkan kertas kerja mengenai Demokrat Islam.

PENGHUNI GUA:  SENANGNYA AL JUBURI CAKAP. DULU BAGAI NAK RAK SATU DUJIA FITNAH KERAJAAN DAN WISMA PUTRA KONONNYA DISEKAT DIA MASUK JEPUN.

2. HARI INI, BUAT MUKA SARDIN DAN MUKA PUNGKOK,..... KATANYA" ITU PERKARA LEPAS. SAYA NAK LUPAKAN".

3. UTULAH DASAR ........JENIS HIDUP DAN BEROTAK SONGSANG. CAKAP AGAMA MENGALAH QARDAWI. TAPI FITNAH SEANTERO ALAM. ..... ITU PUN RAMAI RINDU PADA LENDIR YG DIKELUARKANNYA!!!!!

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR