FOLLOWERS

Saturday 22 January 2011

PRK TENANG :DOA BALA PAS UNTUK UMNO / BN !!!





Penghuni Gua : Doa cara Islam PAS. Doa bala sesama islam dan pada masa yang sama mendoakan syurga untuk DAP. Itulah islam cara PAS. Membangun bersama islam PAS. Bangun pagi , lepas sembahyang subuh aje, terus memaki hamun orang dan doakan bala terhadap sesama islam. Hinggalah bila mata pejam waktu malam. Barulah PAS berhenti memaki hamun dan mendoakan bala pada sesama islam.

2. Tapi PG lihat, Allah tak pernah pun memakbulkan berbagai doa bala untuk UMNO dan pemimpin islamnya. Dah habis semua padang bola digunakan oleh PAS untuk sembahyang hajat mendoakan bala ke atas sesama islam. Yang PG ada lihat ialah doa bala tu, terkena kepada batang hidung PAS sendiri. Lihat lah PRU 13 nanti................Tak percaya? Percayalah !!!!

3. PG berkeyakinan, PAS akan termakan doa bala mereka sendiri. Lihatlah di PRK Tenang dulu buat permulaan . Lihatlah nanti..............................

4. Doa di atas , adalah contoh jelas, islam hanya dipergunakan untuk faedah politik dan begitulah rendahnya moral samada pemimpin atau pengikut PAS di Malaysia. " Low Class ".

Nota : Gambar dan vedeo bersumber dari blog : House PK

5 comments:

  1. Berasap la Umno di Tenang..itulah suara-sura misteri yang kedengaran semasa penamaah calon pagi tadi,menurut sahabat wa yang berada sejak semalam di Tenang,ramai dikalangan wanita umno yang dilihat akan mem"Boikot" PRK kali ini.

    Cerita ketidakpuasan hati ramai dikalangan orang ahli Umno semakin panas dan suhunya semakin meningkat untuk tidak mengambil peranan dalam PRK kali ini.Semua ini adalah gara-gara 3 calon yang dianggap berpotensi dan penggerak parti tidak dilayan dan terpilih.Terutamanya Ketua Wanita yang telah memasang cita-cita menjadi calon iaitu Puan Haslinda.Malah petikan kata-kata beliau di bawah ini mencerminkan kekecewaan yang amat sangat...

    "Kita hadir pada pagi ini, jika ditanya tahap sokongan, cukuplah saya katakan bahwa saya hanya memberi sokongan 30 peratus sahaja kepada dia(Tok Ai). Kenapa saya berkata begitu kerana saya tahu pilihan calon yang dilakukan oleh pimpinan BN adalah satu kesilapan, salah pilih maksud saya, dan sudah tentu saya (rasa) tidak berpuas hati."katanya.

    "Saya sudah faham dengan politik, sebab saya mula daripada bawah, saya tahu sepak terajang politik (dan) situasi politik, tetapi akhirnya saya dipinggirkan oleh pucuk pimpinan parti, itu perkara biasa di dalam parti Umno," katanya kesal.


    “Saya berkata (kepada penyokong) kalau begitu (keadaannya), apa salahnya kita beri peluang untuk Cikgu Normala sebagai protes senyap kita kepada parti. Saya ajak penyokong, agar memberi undi buat Cikgu Normala," katanya lagi.

    ReplyDelete
  2. Kemengan pada Islam tidak semestinya Islam ala Pas. Pada ketika itu, semua umat Islam dibawah satu payung nabi Muhammad s.a.w. Nampaknya, PAS tidak iktiraf langsung orang-orang Islam selain dibawah parti PAS. Itulah sebabnya PAS asyik dok mengkafir orang-orang Islam yang tak setuju dengan Islam ala PAS. Parti PKR takpe kot pada PAS? Berpeluk dengan DAP pati kafir takpe kot pada PAS.Pandangan ekstreme PAS inilah yang membawa kepada pecah belah umat ISlam dan kehancuran PAS akhirnya.

    ReplyDelete
  3. 03:12
    LU CITER APE NI DOL?
    DH CUKUP ILMU KE DOL NAK CITER BAB2 ISLAM NI DOL?
    HEBAT SGT KE DOL?KOMEN DH MCM PAKAR
    BG CONTACT DOL?GUA NAK INTERVIEW CKIT DOL
    SETAKAT SEMBANG X GUNA DOL
    KOMEN DLM BLOG LG X GUNA DOL
    SPESIS XDE KOTE JER SOUND2 DLM BLOG NI DOL
    ADA BRAN DOL?

    LU JGN IKUT PG HINDU-JIJAH SEWEL-PANGLIMA KALAU-AZMAN & LAIN2 DOL?TU SMUA GAMPANG2 MELAYU YG XDE KOTE DOL
    STANDARD LA DOL UMNGOK KECOH BLKG JER DOL
    DEPAN KECUT DOL
    TUNJUK CKIT DOL ADA BRANI KA DOL?

    ReplyDelete
  4. MEMANG BENAR APA PG KATAKAN ITU....PERJUANGAN PAS PENUH CELA DAN TERKEJI...PERJUANGAN YANG MENIMBULKAN KEMURKAAN ALLAH, PERJUANGAN DANGKAL,PERJUANGAN PENUH KETOLOLAN,PERJUANGAN SIA-SIA,PERJUANGAN YANG MENDATANGKAN MUSIBAH KEPADA SELURUH UMMAH....DALAM PAS TIADA SEBESAR ZARAH PUN UNTUK ISLAM,IA NYA SEKADAR PERJUANGAN PICISAN BAGI KEPENTINAGN POLITIK DAN INDIVIDU TERTENTU..PERJUANGAN UNTUK YB DAN SELURUH ULAMA PAS MERATAH NIKMAT DUNIAWI DENGAN RAKUS,PERJUANGAN UNTUK SELURUH PEMIMPIN PAS MERATAH KESENANGAN DUNIAWAI SAHINGGA MELUPAKAN DOSA DAN PAHALA....BIARKAN SELURUH GOLONGAN ELITIS PAS KEKENYANAGN,POKET KEMBUNG,KERETA MENJALAR,RUMAH BESAR..KERANA ITU ADALAH PENGORBANAN HAMBA PAS UNTUK MENGKAYA DAN MEMEWAHKAN MEREKA.....PEMIMPIN PAS PENUH KEJI DAN CELA...TIADA KEINDAHAN ISLAM PADA RAUT WAJAH DAN AKHLAK MEREKA...MEREKA ADALAH SYAITANM YANG BERTOPENGKAN AGAMA ALLAH....MEREKA ADALAH DAJAL AKHIR ZAMAN YANG MEMAKAI JUBAH DAN SERBAN....MEREKA ADALAH BERDOALAH WAHAI PENDITA PAS...KUMPULKAN SELURUH HAMBA RAKYAT SESAT KAMU UNTUK BERDOA BAGI MEMUSNAH ORANG LAIN.....KAMI TIDAK HAIRAN KERANA DOA KAL;IAN UMPAMA DOA MAKAN YANG DIBACAKAN OLEH KANAK-KANAK TADIKA SEBELUM MAKAN .....ITULAH KEDUDUKAN KAMU DI MATA UMMAH YANG BERFIKIR...DOA KALIAN UMPAMA SAMPAH SARAP,FATWA KALIAN UMPAMA NAJIS BERTABURAN, TIADA NILAI AGAMA DI DALAM NYA...DOA YANG HANYA DIAMINKAN OLEH MEREKA YANG TIDAK BERAKAL DAN DANGKAL.....DEMI ALLAH PERJUANAGN PAS ADALAH PERJUANGAN YANG MAHA KEJI DAN TERCELA.....yang benar aku ZUL JELI,KELATE 2011.

    ReplyDelete
  5. Kah,kah,kah gambar wali selipar @ Nik Aziz dijaja di Tenang pulak....siap buat poster doa bodoh pulak minta dijahanamkan UMNO,kah,kah,kah ingat Allah tu penganut PAS ke...dalam poster Pok NIk perasan pula kononya nya seakan nabi yang selayaknya ditolong ALLAH puiih....setahu aku dah berzaman doa orang PAS dibaca dan diaminkan,tapi satu pun tak dimakbulkan,sudah berpuluh masjid,beratus surau,beratus padang bola, berpuluh stadium doa mereka dipanjatkan tapi semuanya hamPAS.tolong lah wahai juak PAS cukuplah demo khianati orang KELATE dan perbodohkan orang KEDAH....di TENANG tak payahlah sebab mereka ni ada otak dan cerdik,lebih baik kalian doakan kemusnahan untuk YAHUDI baru ada klass.atau pun doakan agar maslah air akan pulih di KELANTAN.terus terang aku kata puak PAS ni tolol dan bodoh,tak tahu nilai yang mana agama yang mana politik.kalau setakat berdoa,berzikir dan bertakbir saja masalah rakyat dan ummah tak ke mana.Dan aku jamin PAS akan tersungkur dalam PRU ke 13 nanti......tungguuuuuuuuuuuuu.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR