FOLLOWERS

Sunday 22 May 2011

PUAKA DEMO PAS NAK BUAT HAL LAGI !!!!!


Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH) akan sekali lagi menggerakkan rakyat bagi menuntut pilihan raya bersih dan adil pada 9 Julai ini bermula jam 2 petang.

Himpunan yang bertemakan "Walk For Democracy", menurut Pengerusi Badan Penggerak Mobilisasi Demokrasi PAS Mohamad Sabu akan berlansung di Kuala Lumpur dan tempat yang spesifik akan diumumkan nanti.

Beliau berkata, perkara tersebut telah diputuskan oleh BERSIH bersama-sama lebih 60 NGO dan parti politik yang bergabung di dalamnya dalam mesyuarat bersama pada 19 Mei lalu. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Puaka demo haram ni , nak buat hal lagi. Nak menyusahkan pengguna jalanraya lain di Kuala Lumpur. Kerja lain tak ada, hanya nak politik dan menyusahkan kita semua.

2. BERSIH apanya, semuanya atas dasar haram dan menggunakan budak-budak sekolah untuk tujuan politik.

3. Perhimpunan haram bersih tahun lepas dah menyebabkan kemalangan seorang murid dari Pulau Pinang dan lumpuh sepanjang hayat di Sg Buloh. Adakah PAS dan BERSIH membantu kepada murid ini? Murid ini menderita lumpuh sehingga sekarang dan sehingga kini tak adaapa bantuan dari BERSIH dan PAS pun. Ada le, pada masa mula-mula dulu pergi ke Hospital dan derma seribu dua, kemudian senyap membisu.

4. Kepada kerajaan dan PDRM, ambil tindakan tegas terhadap puaka ini .Tangkap dan dakwa MP dan ADUN pembangkang yang mengepalai perhimpunan ini sehingga di denda dan di penjara sehingga tidak layak menjadi MP dan ADUN pada PRU akan datang. Kalau penjara sehari atau denda RM 2000.00 pun atau keduanya sekali, MP dan ADUN ini akan gugur sebagai MP dan ADUN. Dan bagi bakal ADUN dan bakal MP, mereka tak layak bertanding. Kes Yong Tek Lee di Kota Kinabalu dulu adalah sebagai contohnya. Lepas itu , mana berani lagi Dato Yong dok nak berdemo depan IPD Kota Kinabalu dan di tempat lain di Sabah? Perit dia hingga sekarang.

5. Jadi PG, cadangkan bertegas dengan mereka. Dengan ini, demo haram dapat dikawal. Kes-kes yang terdahulu yang masih belum didakwa: maka pihak polis dan KDN perlu percepatkan siasatan bagi mengatasi masalah yang ditimbulkan oleh puaka haram ini.

6. Shamsul Ketot tu pun kita dakwa secepat mungkin biar terlepas dari nak jadi calun di PRU 13. Kalau dalam demo haram ( cuba perhatikan ), Si Samsul AMK ini mana berani dok di depan sekali. Asyik dok di tengah aje. Nak berlindung. Cakap besar tetapi penakut. Hanya gunakan dan kudakan penyokongnya. Paling tidak , kudakan penyokongnya un tuk menjulang dia yang tak nampak bila berada di tengah-tengah demo haram tu.

7. Tak gitu ?

15 comments:

  1. SEKALI LAGI RAJA LAWAK PAS TURUN PADANG BAGI MEMBUAT PERSEMBAHAN JENGKEL DAN DANGKAL....MAT SABUN ADALAH LIABILITI ATAU SAMPAH DALAM PAS DAN NAJIS KEPADA UMMAH MELAYU YANG CERDIK DAN BERAKAL....BELIAU TIADA KREADIBILITI,TIADA AURA,TIADA NUR PEMIMPIN BAHKAN SEGALA TINDAK TANDUK NYA SELAMA INI LEBIH MENJURUS KEPADA TINDAKAN YANG PENUH KEBODOHAN YANG TERAMAT SANGAT....TINDAKAN BELIU SEUMPAMA BUDAK-BUDAK HINGUSAN DI TADIKA.....RENDAH AKAL DAN TIADA HIKMAH,MAT SABUN TIDAK LAYAK UNTUK MEMEGANG APA JUA JAWATAN DALAM POLITIK.....SESUNGGUHNYA POLITIK BUKAN TEMPAT YANG SESUAI BUAT BELIAU.....POLITIK HANYA UNTUK MEREKA YANG TINGGI ILTIZAM DAN PANJANG AKAL,....POLITIK UNTUK MEREKA YANG BERVISI,TETAPI SAYANG SERIBU KALI SAYANG ABANG MAT SABUN TIADA CIRI-CIRI TERSEBUT HATTA SEBESAR ZARAH.....ABANG MAT SABUN MASIH BODOH DAN BEBAL MESKI PUN SEDAH BERPENGGAL-PENGGAL MENJADI YB....TIADA PENINGKATAN ILMU,TIADA PENAMBAHAN KEMATANAGAN DAN KEBIJAKSANAAN DALAM BERFIKIR SECARA NORMAL .....ABANG MAT SABUN MASIH DITAKUK LAMA BERPOLITIK CARA BUDAK-BUDAK.....KEPADA ABANG MAT SABUN TOLONGLAH KENCING DALAM TEMPURUNG DAN TILIK DAN CERMIN DIRI ABANG MAD SEBELUM MENGAJAK ORANG LAIN MENJADI BODOH SAPERTI ABANG.........

    ReplyDelete
  2. To Anon 11:14

    >>>> well said <<<

    That is the true colour of MAT SABU @ MAT SABUN

    ReplyDelete
  3. Memang Mat Sabu @ Mat Sabun dilahirkan muka tak tau malu...pernah ditangkap berkhalwat tapi masih tak tau malu dan diri dia anggap bersih. Moral Mat Sabu sendiri pun teruk!!!! Tapi pihak kerajaan terutama Menteri Keselamatan Dalam Negeri hanya boleh kata "AMARAN", "AMARAN", "AMARAN"

    Muak dah dengar dari kedua-dua belah pihak. Cap Ayam aja politik Melayu ni.

    ReplyDelete
  4. letih dengan amaran

    ReplyDelete
  5. Awat la takut bebeno dengan rakyat yg buat tuntutan tu! Rakyat mintak HAK... tunaikan je la!

    Payah bebeno ke nak hapuskan undi POS? Susah sangat ke nak celup jari dgn dakwat hitam? Takut sangat ke dengan keTELUSAN? Kalo dah kata masih kuat dan dapat sokongan rakyat dan betul2 nak TELUS... buat je la, penuhi HAK rakyat yg bersuara!

    Kalo BN masih menang... PR dah takde alasan dah!
    Kalo PR menang... BN terima je la, tunggu next PRU dan bersedia la jadi pembangkang. SUSAH BEBENO ke...??? Budak sekolah pun boleh mikio!

    Kalo takut juga... sah la dah goyang, nak karam kot?

    Kenapa tak dimulakan dgn bagi permit... ala... PERKASA buat demo, polis tak cuit pun! Takkan rakyat nak demo pun tak boleh...

    ReplyDelete
  6. Lansi ka LANGSIAK
    hak apa bro....baru sekarang lu nak ckp tentang HAk....dah ada itu ini...mcm mcm ada...apa yg tak puas hati lagi...helo bro!!!! kalau malysia ni hanya MELAYU ISLAM saja yg ada ...tak pa la...ini mcm mcm bangsa bro....undi POS biasa la bro...apa yg lu takut pasal undi pos...ada undi pos pun...BN kalah kat PENANG...KELANTAN..KEDAH....telus apa...tu la...org kata hang BODO..hang Marah....

    ReplyDelete
  7. umngok goyang coz klu kita perhatikan demo dr kalangan pr lg gempak n maha thrill!bole down satu kl dol!

    compare dgn demo umngok?kah kah kah!
    bayar rm200 kt bdk2 rempit suruh [pegang poster dna kt jln parlimen!kah kah kah!
    wtf!!!

    yg gua x tahan gelak terberak2 tu bg kain batik n pelekat selit serat bg kt makcik/pakcik felda yg bodo2 tu suruh pegang poster dna!
    kah kah kah!tanya ape tu dna masing2 geleng kepala!kah kah kah!

    yg lu susah hati kepala butoh ape hindu weh?
    bkn nk demo dpn rumah lu pun
    x ggu lu pun dol
    lantak rakyat la nk buat ape pun
    cibai punya anak omar!

    jom rakyat mesia yg waras!kita kasi gegar kl!

    ReplyDelete
  8. Salam tuan PG & Sema2...,

    PUAKA DEMO PAS NAK BUAT HAL LAGI !!!!!

    Langsi(ur), nak minta hak apa ke bendanya. Tak bagi pun dia pulun sakan. Jika diberikan ibarat beri betis diambil paha, tak bagi pun, celah depan belakang pun di balun. Permintaan 010. undi pos guna thumb print, jika petugas tu berada di Turki ka Jerman ka Indo kena kerat jari bawa mai celup pasondol tu buang dalam "tong sampah" macam air "p+++r" penjuburiti...

    Ha ha ha yang satu punya otak letak kepada butuh anu wani pulak lain citer. Pasal berdemo, jika kerajaan naik harga minyak, barangan, kurangkan subsidi berdentum macam halilintar membelah bukit. Kerajaan zalim, kerajaan korup macam2. Yang bahlul puak2 ni yang memang sukakan negara ini hancur dijajah mereka yang mempunyai kepentingan politik rakus...

    P5B, tetap sayangkan Malaysia...

    ReplyDelete
  9. Anon 09:20...

    La ade lagi spesis UMNgOk yg BeNgap melantun-lantun! Pasal undi pos la UMNgOk Be-eNd masih mampu hidup walaupun semakin meLAYU!

    Kalo betul2 TELUS undi pos tu, dah lama dah PR perintah Msia. Dgn undi pos la... WangsaMaju Zulhasnan mampu bertahan (satu2nya parlimen UMNgOk pertahankan dlm KL).

    Dgn undi pos la... majoriti Najib dari 200+ dlm PRU11 meningkat jadi 22000 dlm PRU12...

    Dgn undi pos la... UMNgOk Be-eNd masih mampu tersenyum kambing walau pun kelat!

    Tanpa undi pos... UMNgOk Be-eNd mamPOS!

    ReplyDelete
  10. P5B... Pang5 B (B tu bukan berantai tapi BoNgok; BeNgap; BiNgai; BaNgang; BeNgong Melantun-lantun!)

    Masalahnya politik rakus tu sdang berMAHARAJALELA memerintah negara skrg ni. RASUAH semakin naik, yg disoal-siatsiat pulak yg makin jatuh ke bawah menyembah bumi!

    PKFZ; PERWAJA; SCORPENE; EUROCOPTER; MAS; .... byk lagi yang tak terlist dalam ni, nak aku listkan ke? korang surf la dlm komen2 lain sebelum ni! Ngabih kan boreh je....

    Bak kata perwakilan Johor dan Perhimpunan Agong UMNgOk.... Demi agama (tepuk kat perut); bangsa (tepuk kat bahu) dan tanahair (suap kat mulut)! Kenyataan... Lihat pengundi muda dan juga semua pengundi - tua, baru nak tua, dah muda, sedang-sedang, lelaki-pompuan, kakak-abang-adik2... pemimpin macam ni yang nak menerajui negara?

    1 Msia - RAKYAT DIDAHULUKAN (tang naik harga; tang yg buruk2; tang tanggung beban negara), PENCAPAIAN DIUTAMAKAN (diutamakan kepada pemimpin2 UMNgOk Be-eNd untuk capai ape je yg dapat demi perut, kuasa dan tembolok)

    ReplyDelete
  11. muahahaha
    mana pandikutty2 umngok?
    \bole bahas blk x hujah langsi tuh?

    kah kah kah!
    p5 maha BoNgok lg mau deny ka dol?
    tu la gua ckp lu bodo lu marah!
    muda2 suruh blajar biar cerdik pandai xnak!
    last jd askar pencen!

    tujuan dinakkan harga minyak tarif letrik brg2 kperluan semata2 nk isi tembolok kroni!
    rakyat dibebankan penarikan subsidi!
    klu ayat power disebut "pelarasan subsidi"
    kah kah kah!

    pelarasan subsidi?
    wtf!!!

    ReplyDelete
  12. ingat tuan tuan semua..RAKYAT MELAYU ISLAM...

    JIKA ANDA SEMUA UNDI PAS....BERMAKNA ANDA MENGUNDI DAP....Harus dingat...DAP adalah parti CINA yang "ANTI ISLAM & MELAYU "....

    Merekalah DAJAL yang sebenarnya termaksuk "DOL MONGGOL DAN lANGSI...Hahahahahahah

    ReplyDelete
  13. Kalo anda sume undi Be-eNd...bukan ke tu bermakna anda mengundi MCA; MIC; GERAKAN; PPP; dsbnya yg terang2an menetang negara Islam.

    Presiden MCA Chua Let Sexs... dah kata menentang penubuhan negara Islam. SamyVellu pun sama... Koh Tsoon Koon pun sama...

    Pemimpin UMNgOk Be-eNd sendiri pun tak kate ape2 pun pada kenyataan ChuaSoiLek Presiden MCA tu... sokong dgn kenyataan menentang negara Islam ke?????

    Ape la Ngok dan Ngap spesis UMNgOk Be-eNd... dah keturunan hasil duit haram dan RASUAH agaknye!

    ReplyDelete
  14. Jangan lupa jugak... ramai orang Melayu tapi lebih banyak yang tak menerapkan keISLAMannya.

    Melayu belum tentu Islamik walau pun Islam!

    ReplyDelete
  15. dah lah tu puak2 umno korang semua bkan nye ape...Korang semua hanya melihat Dengan Zahir Sahaja tetapi korang semua Tidak melihat dari dalam...Korang semua nie kene tipu Dgn kerajaan...Sudah lah Dengan sandiwara Korang selamaini...Keris hang tuah dah lapok dan x tajam lagi dah...Korang semua pasti akan tumbang satu hari nanti...Kerana korang semua mencuba menegakkan yang batiniyah..Pasti dan pasti korang semua akan tumbang..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR