FOLLOWERS

Monday 8 August 2011

LAWAK BODOH LELAKI Y !!!!






Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini membenarkan dua permohonan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menemu bual 15 saksi termasuk Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor bagi perbicaraan kes liwat yang sedang dihadapinya.

Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah (kiri) berkata apabila pihak pendakwaan menawarkan saksi kepada pihak pembelaan, adalah menjadi tanggungjawab pihak pendakwaan untuk pastikan kehadiran saksi ke mahkamah. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Lawak, lawak. Lawak bodoh je ni. Nak interview. Dah nak sangat, mahkamah beri le.

2. Bukan ada isu pun, hanya nak cari isu jika kot, kot PM dan isteri tersalah cakap atau apa sahaja. Itu je. Juga nak memanjangkan kes sehingga PRU 13.

3. Juga nak mainkan isu. Hapah benda pun tak ada. Yang baiknya, lelaki Y ini jawab gambarnya di kondo tu dan jawab perkara / isu bawa coffee boy ke merata dunia. Juga yang terpenting ialah jawab bab DNA tu.

4. Lawak, lawak!!!!!!!! Tak gitu ?

6 comments:

  1. Ni mesti nak korek rahsia apa bahan lagi yang Saiful beritau Najib dan Rosmah.

    Tak kan dia pergi tangan kosong.....

    GAMBAR, SURAT2 CINTA? Mana tau kan. Hah nak jumpa PM tak kan nak ombong2 kosong?

    ReplyDelete
  2. Daripada interview lagi baik borak-borak cerita pasal korek2 lagi umph. Sebab daia pun dah lama tak korek2...

    ReplyDelete
  3. OKT yang dipanggil masuk membela perlu jika pilih untuk memberikan keterangan, memberikan keterangannya terlebih dahulu sebelum saksi-saksi yang lain. Kiranya nak alihkan pandangan dari beri keterangan waktu bulan ramadhan -
    saksi dikehendaki bersumpah berkata benar tiada lain kecuali benar belaka

    http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0808&pub=Utusan_Malaysia&sec=Mahkamah&pg=ma_02.htm

    Anwar dijangka angkat sumpah bela diri hari ini

    KUALA LUMPUR 7 Ogos – Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dijangka mengangkat sumpah bagi membela diri di Mahkamah Tinggi di sini esok atas pertuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan, tiga tahun lalu.
    ........

    ReplyDelete
  4. jubur kau buat apa pun sokongan kau tak HILANG....Najib bijak bukan bebal mcm dollah atau nik ajis yg mudah kau gula gulakan.. peluru kau da nak abis...dulu masabyk peluru kau tembak sesuka hati...tak mengena pun...mahkamah ikut apa kau nak..sampai semua TALIAN HAYAT abis kau gunakan...Akhir Sekali kau akan mati kering di makan Fitnah yg lemparkan...kepada yg masih hidup atau yg telah meninggal dunia...kau tak akan mati mengejut atau tekejut tetapi janji tuhan pelahan pelahan nyawakan akan di ambilllll..kini seri muka kau da hilang...kini seri muka kau mcm sinar mangkok jamban di masjid di Negeri Serambi Mekah......

    ReplyDelete
  5. Makin banyak dolak dalik makin banyaklah cerita dari aljuburiti kapal porahsing dapat taw. Macamna nak dijadikan PM semua maklumat kesah dengan palancauq cinadol, dengan samsidaq bini sijeming, guna jenis jelly masuk dalam pungkok sepol bahan bukti tuh suma kapal porahsing taw. Abis ko nak selindung apa lagi. Lepas ni apa lagi maruah sendiri nak digadai kepada si kafir harbi tu. Ini citer dalam negara. Belum kuar lagi citer luar negara.

    Habis lingkup negara jika ko jadi PM. Wanauzubillah....

    ReplyDelete
  6. kita biarkan si ANWAR TERJUN DENGAN LABU LABU NYA,,,BIARKAN,,,BIARKAN,,BIARKAN,,

    ReplyDelete

PETA PELAYAR