FOLLOWERS

Monday, 22 August 2011

TAKUT RUPANYA !!!!!!!!!!!!!!!


Penghuni Gua : Lelaki di atas beri keterangan tanpa boleh disoal balas oleh pendakwa raya. Kih kih kih kih !!!!

2. Takut rupanya!!!! Cakap aje besar !!!!!!!!!!! Habok pun tak ada !!!!!Kah kah kah kah kah kah kah kah kah @$%^&*()(*&^%$#@#$%^&*(YTRRTYUIO(*&^%$RTYUJKJHGR%^&*(RGHJKLKJYTYUIUY

14 comments:

  1. anwar hanya takut pada Allah sahaja. Mahkamah dunia pasti akan penjarakan dia. Ingat lah..mahkamah akhirat pasti tiba..kebenaran akan terserlah. Apa yang anwar buat kat kamu semua sehingga ke tahap ini fitnah..caci dan keji..fikir lah dengan waras..dunia ini hanya sementara..akhirat yg kekal abadi. Orang yg baik difitnah jahat..org yg jahil disanjung2..dunia dah akhir zaman..

    ReplyDelete
  2. Bila bercakap dia berbohong. Itulah antara sifat munafik. Sifat tersebut sangat jelas menjadi amalan manusia yang dikenali sebagai BABI. Pembohongan terbesarnya kepada penganut Pakatan Rakyat adalah peralihan kuasa pada 16 September 2008.
    Tersangatlah sedihnya apabila ada orang yang masih menyanjung BABI tersebut.

    ReplyDelete
  3. peralihan kuasa itu bukan pembohongan tetapi tidak menjadi..kita hanya merancang..Allah yang menentukan..alangkah sedihnya ramai pemimpin yang boleh di beli dan mementing kuasa dan kemewahan..selagi hayat dikandung badan..berjuang lah anwar..hapuskan kemungkaran pemimpin yang rakus..Moga Allah melindungi saudara anwar..amin

    ReplyDelete
  4. Anwar kalau BENAR orangnya dah lama dah jadi Pm slepas Mahatahir tapi...dia adalah org yg KEJI DAN RAKUS..sebab itu ALLAH tak benarkan dia...

    ReplyDelete
  5. Ini semua perancangan Allah untuk menguji hamba2 nya dan kita sebagai mahluknya berfikir lah secara waras..fitnah yang tidak masuk akal dan sengaja direka2..muhasabah kan diri lah dan pohon petunjuk dari Allah..InsyAllah..jika niat kita ikhlas kerana Nya..tuan juga dapat berfikr secara waras..tidak mempercayai fitnah ini secara membabibuta sahaja.

    ReplyDelete
  6. WEII KALU FITNAH...suruh LAA NUAR JUBURI TUH BUAT SUMPAH LAKNAT...NI PASAI APA TAKUT NAK DISOAL BALAS...ORG BERSALAH JAA YG TAKUT...BODOH AA SAPA YG DOK SANJUNG NUAR NI..XDAK AKAI KAA

    ReplyDelete
  7. NYok Tua,

    Hang ni kontrektor kelas 'F' ka. Kalo ya pun nak dpt kontrek jgn la bodek lebih2...

    ReplyDelete
  8. BUAT MALU AJA..KING JUBUR"LAWAN TETAP LAWAN" PANGGIL LAH JIJAH N NURUL BACIN JADIKAN SAKSI ALIBI..MEKA BERDIA KATA MEKA ADA BERSAMA PADA TARIKH SAIFUL DILIWAT...AL LAH KAU DGN MAT SABUN 121 SAMA ADA TANDASNYA...MUKA JAMBAN..SERI ATAU NUR MUKA KAU DA HILANG..KAU MCM MAYAT IDUP...FAHAM...

    ReplyDelete
  9. Dah senja hampir malam kisah Al Juburi ini pun masih ada pencacai yang berani bersuara...kah kah kah.
    Lubang kunyit Anon berkenaan pernah dirakus oleh Al Juburi le!! tu.

    ReplyDelete
  10. tak berani nak berikan keterangannya dengan bersumpah. Kalau di luar mahkamah taknak bersumpah, boleh kita faham, kalau dlm mahkamahpun tak berani bersumpah utk berkata benar tidak lain kecuali benar, apakah orang sebegini cakap dia boleh dipakai??

    ReplyDelete
  11. MOHON LINK TUAN,
    http://pemikirpolitikjerantut.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. fitnah dan caci maki lah tuan sesuka hati terhadap anwar..tetapi ingatlah..kalau kita berdosa pada Allah..Dia maha pengampun..dosa sesama manusia..dosa fitnah ..maki anwar, minta lah ampun padanya..itu pun kalau anwar nak maafkan..sendiri fikir lah.
    mahkamah m'sia ni tetap akan hukum anwar bersalah..semua org tahu..buatlah macam mana pun..dah skrip cam tu..sia2 sahaj anwar melawan pun tak kan dapat kebenaran..sekali pun bersumpah ..sia2 belaka..baik tak payah..tuan teruskan fitnah..caci maki sepuas hati tuan..

    ReplyDelete
  13. Ape la BeNgap, BiNgai, BaNgang, BeNgong dan BoNgok nya puak2 UMNgOk Be-eNd ni...

    Kalau dengan berSUMPAH je boleh selesaikan masalah, maka akan berebut-rebut la penjenayah dlm penjara tu bersumpah utk buktikan tak bersalah.

    Pembunuh2 Sosilawati dan 3 yg lain tu pun takyah naik-turun mahkamah... cukup dgn bersumpah! MAK-KAK-MAH Kangaroo Msia pun tak perlu ujud... pakai sumpah dah memadai.

    Kalau Anwar bersumpah pun... akan terhenti ke segala tuduhan ke atasnya? Akan terhapus aib, fitnah dan maki-hamun di dunia yg krang dok hambur kan?

    Semua tu takkan hilang selagi Anwar tak berhenti menentang UMNgOk Be-eNd... mendedahkan kepincangan KERAjaan skrg!

    Mana keadilan jika setiap hak OKT dinafikan sejak dari Day One perbicaraan. Student Law Kedai Kopi pun mentertawakan MAK-KAK-MAH Msia. Guna precedence kes MAK-KAK-MAH Msia boleh membuat student LAW fail dlm studynya... Year One student kabo!

    ReplyDelete
  14. dok cakap sana sini, bila bab mahkamah berikan peluang untuk bercakap yang benar tiada lain kecuali benar, tiba tiba kecut. Apahalnya susah betul bila disuruh bersumpah? Bukankah berani kerana benar?

    ReplyDelete

PETA PELAYAR