FOLLOWERS

Tuesday 30 August 2011

TAK ADA LAIN, NAK SALAHKAN ORANG AJE !!!!!








Kongsi 43Kerajaan negeri Selangor pimpinan Pakatan Rakyat menghadapi masalah dengan "kakitangan awam negeri yang keras kepala” berbulan-bulan lamanya setelah mengambil pemerintahan negeri pada pilihan raya umum Mac 2008 lalu. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Pemimpin parti sampah ini , tak ada kerja lain. Asyik nak salahkan orang aje. Dalam hal ini, mereka nak salahkan pegawai kerajaan pulak.

2. semua salahkan orang. Salahkan BN, salahkan Mahkamah, salahkan Hakim, salahkan SPR, salahkan ulama, salahkan itu, salahkan ini. Semua orang salah . Yang betul mereka aje.

3. Itulah standard pemimpin dan pakatan ini. Hanya pandai salahkan dan kondem orang lain. Tapi sejak memerintah di beberapa negeri, apa plan startegik yang dirangka dan dipamerkan pada umum apa yang akan mereka lakukan untuk kemajuan negei. Ada pernah mereka lancar dan gerakkan pelanstruktur sesuatu perkara. Yang mereka tahu hanyalah ceramah dan kondem orang siang malam. Bab ini mereka semua cerdiklah.

4. Fikirkan pengundi muda. Fikirkan. Inikan otak pemimpin yang nak kita serahkan untuk mentadbir negara ini? Lingkup negara. Tak ada perancangan langsung. Celik mata dan datang ke pejabat , barulah mereka fikir apa nak buat. Lepas pukul 5 petang aje dah siap rancangan nak fitnah dan nak kondem orang lain. Bab itu pandailah mereka.

5. Tak ada pun mereka nak fikirkan rancangan jangka panjang untuk membangunkan negera. Sehingga kini hanya kosong. Janji nak bagi bantuan itu ini untuk faedah pilihanraya dan njangka pendek adalah sikit-sikit. Yang lain hampas.

6. Mana nak ada ide. Otak macam sampah. Celik mata , tak ada kerja lain , asyik salahkan orang itu dan ini. Diri sendiri tak dinilai. Otak sampah!!!! Tak gitu ?

Nota :
Kepada kakitangan awam Selangor, kita sama-sama bungkus parti sampah ini di PRU 13 nanti. Mereka dah burukkan anda. Jasa anda tak dihargai langsung.................Fikirkan!!!!

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR