FOLLOWERS

Monday 22 August 2011

MAJLIS PENASIHAT SYURA SELANGOR : PAS DAH JADI CICAK BERAK KAPOR !!!!!!




Ogos 22, 11 3:51pmKongsi 47Kerajaan Selangor akan menubuhkan Majlis Penasihat Syura dalam usaha menyelesaikan pertikaian berhubung pemeriksaan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) di Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC) pada 3 Ogos lalu.

Majlis tersebut akan dianggotai Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim; Mufti Negeri Selangor, Datuk Setia Mohd Tamyes Abd Wahid dan timbalannya, Datuk Abd Majid Omar. Berita Lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Mana Dr Hasan Ali. Mana kedududkannya dalam Majlis Syura. Beliau exco agama Selangior tetapi dalam hal ini MB telah ketepikannya.

2. Muka Hasan tak ada ke? Muka PAS lagilah tak ada. Khalid Ibrahim tak pandang pun Dr Hasan dan PAS. Tak gitu ?

3. Apa kata Mahfuz, Khalid Gereja dan pencacai PAS lain. Tantawi pulak mungkin sedang bersolat hajat memohon agar pengikutnya tak menenyehnya. Tu yang diam macam cicak berak kapor sekarang. Tidaknya bukan main. Nak jihat sana, nak jihat sini. Bila kena tang gereja kristian ini, jihat entah kemana, hudud entah kemana.

4. Cakap aje lebih. Muka macam, berak kapor bila kena ujian yang sebenarnya dari Allah. Allah tu Maha Besar. Allah nak uji mereka yang cakap besar dalam hal Islam selama ini. Kena uji sikit pun dah mula kemetot. Jadi baik diam ajelah !!!!!!!!!!!!

5. Tak gitu !!!!!

3 comments:

  1. KHALID DAH MUAK DGN HASAN ALI. PAS PUN DH TAK PANDANG SAPE HASAN ALI SEBAB DIA DH MALUKAN PENTADBIRAN FUCKATAN DEPAN ORG RAMAI. MURTAD DI DULUKAN, AKIDAH DI KETEPIKAN KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Terima ajalah hakikat sebenar PAS di mata PR. Tak payah nak spin-spin untuk salahkan orang itu dan orang ini. Yang betulnya Pemimpin PAS telor dah jadi TELOR MASIN..keh keh keh

    Macai-macai PAS buka mata dan perhatikan Pemimpin kamu telah disekeh kepala otak mereka oleh Khalid Gagap Kuda Tunggangan DAPig.

    Terima ajalah hakikat tu!!!!!

    ReplyDelete
  3. Masa Menteri Porno ChuaSoiLek mempermainkan isu bersalam dgn bukan muhrim di PRK Tenang kat mana korang?

    Masa MP PR dok bangkitkan isu murtad dlm Parlimen kat mana korang?

    ReplyDelete

PETA PELAYAR