FOLLOWERS

Friday 5 August 2011

PAS DAH NAIK PANAU DAN KURAP !!!!!!








PAS Selangor menuntut penjelasan exco kerajaan Selangor Dr Hasan Ali yang mempertahankan serbuan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) terhadap sebuah gereja di Petaling Jaya.


Penghuni Gua : PAS membisu seribu bahasa bila Hassan Ali serbu gereja yang disyakki menyebar ajaran kristian kepada orang Melayu Islam. MB Khalid arahkan semua diam membisu. KLIK. MB dok sibok pulak nak jumpa DYMM untuk minta nasihat. KLIK


2. Khalid gereja dalam isu ini asyik nak salahkan BN. Apa kena mengena dengan BN. Tak kena mengena langsung. Agama Islam bawah Kerajaan Negeri. Hasan Ali pun Exco negeri. Apa kejadah kena mengena dengan BN.

3. Dulu dalam isu hiburan di I City pun , PAS terus kemetot. Tantawi dan Khalid gereja dikunci mulut dengan zip YKK. Terus tak terkata. Tak ada pulak mereka kata kerajaan PR kerajaan kafir dengan adakan hiburan begitu. Kalau di negeri perintrahan BN, terus dikafirkan negeri tersebut.

4. Dalam isu ini pun, PAS terus naik kurap dan panaunya di seluruh badan. Dah mula gatal-gatal kerana sebab sendiri, kini mula nak salahkan orang lain kerana panau dan kurap yang mereka biakkan sendiri. Poooooooooddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh. Cakap aje lebih.

5. Tak gitu ? Lepas ini kita tengok PAS dan Khalid bersilat sakan nak belit dan lepas tengkok mengenai isu ini.....................Kah kah kah kah kah. Belit Khalid ,lagi boleh belit. Belit Khalid, belit !!!!!!!!!!!!! Jangan Tak belit......... Kah kah kah kah kah kah

3 comments:

  1. Panau dan Kurap PAS dah nak jadi Tokak he he he he

    ReplyDelete
  2. Artikel 11 Perlembagaan Persekutuan jelas menyatakan bahawa mendakyah agama lain kepada orang Islam tidak dibenarkan.PDRM seharusnya ambil tindakan bukannya JAIS.

    ReplyDelete
  3. pelik sebb nape takder tindakan lagi,, kena dedah sebenarnya pa yang berlaku

    ReplyDelete

PETA PELAYAR