FOLLOWERS

Tuesday, 20 September 2011

BUNGKUS LE KALI INI !!!!!!











Pasukan pembelaan perbicaraan liwat II hari ini tersentak apabila saksi mereka - pakar DNA dari Australia - Dr Brian Mc Donald bersetuju dengan andaian pendakwaan bahawa air mani boleh bertahan di dubur atau rektum antara empat hingga 113 jam.

Perkara itu diajukan kepada Dr Mc Donald, ketika beliau diasak oleh Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden ketika memeriksa balas saksi itu di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Kah kah kah kah kah kah !!!!!!!!!!!!!Bungkus le kau kali ini wahai lelaki y. Bungkus !!! Kah kah kah kah kah !!!! Sungai Buloh Resort menanti dengan setia. Kah kah kah !!!!

9 comments:

  1. laaa...senior scientist? bukan pakar dna rupanya..
    takde pakar lain ke nak diupah? terdesak sgt dah ke?

    ReplyDelete
  2. hahahaha....angkat bungkus !

    ReplyDelete
  3. Dear tuan, saya mengaitkan laman web anda.Saya berharap anda tidak keberatan untuk menghubungkan saya kembali.
    ini laman web sayahttp://malaysiannewstoday.blogspot.com/

    Malysiannewstoday: Terima kasih..

    ReplyDelete
  4. PG Hindu anak Omar... memang layak pun nko punya CGPA Sains Sosial takat 3.5je! (Tu pun... Prof yg menilai dah ambek kira uban kat kepala otak yg kosong...corak kefahaman tahap otak kat tumit je!).
    Baca dan fahamkan BETUL2 ayat yg nko linkkan dlm thread nko...ni aku paste balik!

    Memang Dr McDonald yang mempunyai pengalaman selama 30 tahun mengendalikan ujian DNA mendapati perkara tersebut mustahil dan enggan bersetuju dengan cadangan Yusof.

    Beliau yang disoal peguam bela Ram Karpal Singh sebelum ini berkata penemuan berkenaan amat jarang berlaku dan ia tidak boleh dijadikan rujukan.

    Namun beliau tidak menafikan perkara tersebut bukan mustahil.

    Faham tak maksud MUSTAHIL dan AMAT JARANG BERLAKU!

    ReplyDelete
  5. ko yang tak faham langsi. baca journal tu. journal tu kajian akedemik sains dan terpakai. kau pun tak baca habis keterangan pakar. tak mustahil dan memang berlaku. itu bahasa mudah dan dan memang boleh bertahan 113 jam.

    keputuysan DNA pula adalah tepat. peguam hanya nak putar dari segi prosedur pengambilan dna tetapi kantaoi keputusan. sebabnya Karpal dari awal soalan-soalannya tak pernah menafikan liwat berlaku. cuma rela tak rela, faham langsi?

    liwat menang berlaku. tanya karpal. itu yang peguam gelabah sehingga kini. dan jalan lain nak pertikai prosedur.

    langsi-langsi

    ReplyDelete
  6. Alamak langsi puaka!....lu punya king sudah kena checkmate la!!

    Lepas ni peguam-peguam Anwar bolehlah cari jalan macammana nak rayu kes Anwar atas kesilapan teknikal pulak !

    kehkehkeh....

    ReplyDelete
  7. helo langsi...apa suda jadi..lu marah ka langsi...apasat lu punya anwar angkat cikai punya DNA saintis...lu jgn sedih la langsi....trial blum habis lagi...manyak time muleh spin ma....lu takut ka lu punya bos bungkuih...LU PUN SATU LA LANGSI...LU CAKAP LU SAYANG SAMA ANWAR...TAPI LU SENDIRI TATAK PI COURT SANA..APASAT...LU LANCAU LA LANGSI...BUSUK PUNYA ORANG

    ReplyDelete
  8. Tuan Rakab yg budiman...,

    Rakab mesti terkejut beruk kalo baca komen ni... tapi takpe sebab beruk pun sama terkejut tengok Rakab yg lebih beruk dari beruk!

    The Australian expert described Anwar Ibrahim's case where the chemist managed to retrieve DNA after 56 hours from the rectum and left another 48 hours in the open, as one of the longest documented discoveries in the world if the results could be believed.

    Dr Brian McDonald said it is extremely rare that you could find sperm after 113 hours in the rectum, he said in referring to a 1997 article shown to him two days ago by the prosecution.

    “That case, along with the 1982 case (which earlier states sperm can be retrieved after 65 hours), are the only two documented. In 99.9 percent (of the cases), you cannot find sperm at all after such long hours.

    “However, this (Anwar) case is the only one (that I know of) in the world where the sperm can be captured after 56 hours and given to the chemist two days later, where you can still find a good DNA sample,” he said.

    He was responding to questions from Ramkarpal Singh during re-examination today.

    McDonald had two days ago concurred with suggestions by solicitor-general II Mohd Yusof Zainal Abiden, over the finding in the article titled 'Sexual Assault and Semen Persistence' written by GM Willot and JE Ellard.

    McDonald said that to his knowledge and according to some journals, you can find a good DNA after the sample was retrieved from the rectum after eight hours.

    ReplyDelete
  9. kah kah kah!
    mana anakbabi umngok si rakab tuh?
    jwb la dol!kah kah kah!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR