FOLLOWERS

Friday 10 February 2012

2 x 5 = 0 ..... KAH KAH KAH !!!!!



Presiden Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA) Datuk Zaid Ibrahim mengakui bahawa Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu telah menawarkan kerusi kepadanya untuk bertanding pada pilihan raya umum akan datang, tetapi percaya tawaran itu dibuat atas kapasiti peribadinya.

"Semua ini spekulasi yang ditulis dalam blog, tetapi yang paling hampir mereka mereka dapat ialah Mat Sabu. Beliau kawan saya dan saya percaya beliau cuba mengambil hati saya tetapi saya tidak fikir ia keputusan parti. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Kah kah kah kah kah !!!!! 2 x 5 = 0. ..... Kah kah kah kah !!!!!!

2. PG cadangkan PAS melantik Zaid jadi Naib Presiden yang dilantik. Bukan apa .... bagi mengenangkan jasa Zaid yang " meyerahkan bangunan UMNO Kota Bharu pada PAS tahun lepas.

2. Zaid pun telah dicuci dosanya oleh TGNA semasa PRK Hulu Selangor tahun lepas. Jadi layaklah Zaid bertanding di sebelah DUN Pulau Melaka tu. Tapi PG rasakan , Zaid ini akan di letakkan di tempat Nasaruddin Mat Isa. Nasaruddin pun nak dibungkus oleh PAS jugak di PRU 13 nanti.

3. Bye!! Bye!!! Kah kah kah kah !!!! Itulah kebebasan cara Zaid dan PAS serta DAP . Cakap aje bebas sana , bebas sini. Amalannya, tak boleh kena kritik sikit terus tak ada lain kira nak buang orang aje. Sudahlah. Cakap aje lebih puak ini.

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR