FOLLOWERS

Monday, 5 March 2012

CARA ISLAM TAHI KUCING !!!!!!



PAS mengumumkan hari ini bahawa dua orang anggota exco kerajaan Kedah -- Datuk Phahrolrazi Zawawi dan Datuk Dr Ismail Salleh -- perlu menerima semula jawatan berkenaan.

Setiausaha agung PAS, Datuk Mustafa Ali berkata, isu tersebut diputuskan demikian dalam mesyuarat khas di antara pemimpin berkenaan Sabtu lalu, termasuk bersama pesuruhjaya negeri itu, Datuk Seri Azizan Abdul Razak.

Mesyuarat tertutup itu diadakan untuk membincangkan krisis dalaman parti itu di Kedah selepas mesyuarat khas PAS di Kuala Lumpur Khamis lalu gagal menemui jalan penyelesaian. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Cara Islam tahi kucing. Semuanya kerana projek. 

2. Kononnya boleh selesai semua perkara. Hapah pun tak ada. Cara Islam kono. Ppppoooooooorrraaaaaaaaaaahhhhhhhhhh. Sudahlah !!!!

6 comments:

  1. Kalo nak ikut cara ISLAM... berpegang pada ALQURAN dan sunnah. Tapi kalo dah tak ngaku dan menafikan HUDUD yg terkandung kalam ALLAH... pi la join PG Hindu anak menyokong MahaFIRAUN!

    PG Hindu anak Omar...ni yg dewata MahaFIRAUN hang kata HUDUD TAKDE dLM QURAN...orang berilmu ke bodoh? Orang MUNAFIK kot paling sesuai...hang masih menyembah dewata hang ni ka????? Pengikut MUNAFIK?????....

    HUDUD TAK ADA DALAM AL-QURAN... PG Hindu anak Omar dan kuncu2nye, ape komen hang pa? Nkorang sokong la ya... al-maklum la kata2 dari DEWATA MAHAFIRAUN

    http://bloglistpolitik.blogspot.com/2012/02/hukum-hudud-tidak-ada-dalam-quran.html

    Ni aku paste link yg berkenaan kalo nko tak caye. Gi bawak balik Tun FIRAUN nko... ajak2 bawak bertobat. "Rumah kata pergi, kubur kata mari"... dah makin nyanyuk. Masih teringin nak jadi PM ke? Masih layak lagi dapat PM... PM yg Datuk Shahnon kata la... Pu*iMak!

    Wei..... PG, respon wei... awat? takut nak teguq MahaFIRAUN ka?

    ReplyDelete
  2. NENEK KO LAH LANGSI. NAK HUDUD. BERGADUH DI KEDAH PUN TAK SELESAI. SUDAHLAH. MAKAN KEDARAH PROJEK AJE. ITU JELAH YANG TAHU. . KAH KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  3. Hoi Langsi, hang ni layak dipanggil Lancau saja. Presiden Pas pun tak mau negara Islam , apa hal?. Bab Hudud lagi lah, tiada dlm buku JingGay kau. Buat dulu Hudud kat kelantan, dah 22 tahun berkuasa. Lu gila ka Langsi?

    ReplyDelete
  4. La anom 0106 hang baru taw langsiur ni giler!!!. bukan stakat giler plus plus makan taik unta lagi... langsiur ni penyokong tegar wolly triumphah dan penjuburiti, sabit tuh bung mokotor suka pi indonesial, pi tahilandcau, baru ni dia sokong mengenai keselamatan isishrail pulak. pa hal kaum fucktan nih... stopales pon cakak dalam al quran hanya sebilangan ajer citer tentang udud. Ada pulok pemimpin belewak pasir di kelate kata kite kena tawe putrajaya lulu baru nak bincangankae... Bolehke kejasama dgan syaiotonirajimmm... langsiur. Dalam fucktan ada taraf nabi, ada augegay tuhan, ada alkafirun bertaraf khalifah, ada penceramah bebas boleh tio ning ching atas sejid... Yng besnya boleh ken ken dan nyontok depan lakang. laki bini pon tak salah main lakang...

    ReplyDelete
  5. Tun Mahadir kata itu bukan hudud islam,itu hudud pas.bukan dia tak nak hudud.Nik Ajis sembunyi surat TM.Minta surat kat Nik Ajis baca betul2.
    Pahal pula Hj adi kata Hudud tu 0.0009% saja dalam hukum islam.Sebab tu dia tak laksanakan hudud waktu dia perintah dulu.Mcm mana pula Hj Azizan kita kat utara.tak tanya dia ka....

    Orang Pas ni Sampai mati pun asyik kena tipu saja..

    ReplyDelete
  6. NAMPAK SGT SI PAHROL KENE PAKSE DGN ANUWARINAS. KES DH MELETOP BROO. ANUWAR NAK KAVER LINE. MEETING DR PAGI SMPI KE PAGI CUMA TEPAKSE KASI STETMEN RINGKAS JEK?? KEHKEHKEH

    ReplyDelete

PETA PELAYAR