FOLLOWERS

Friday 14 February 2014

ADA PERTANDINGAN????? KAH KAH KAH !!!!!!

MALAYSIAKINI

Khamis Februari 13, 2014

Pemilihan PKR: Jawatan Presiden Dipertandingkan

Oleh SUSAN ALBERT KASSIMPETALING JAYA: 

Semua jawatan tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR) termasuk presiden akan dipertandingkan pada pemilihan parti itu Mei depan.Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan Pusat PKR, Datuk Johari Abdul bagaimanapun berkata, calon bagi jawatan tertinggi (Presiden) hanya akan diketahui pada hari penamaan nanti."

Jawatan itu sudah tentu ada untuk dipertandingkan. Sama ada terdapat orang bertanding atau tidak ia diluar kawalan jawatankuasa pemilihan parti."Ini bermakna jawatan ini tetap ada untuk dipertandingkan. 

Siapa yang akan bertanding itu terpulang sampai hari penamaan calon," katanya pada sidang media di sini Khamis.Beliau berkata demikian bagi mengulas spekulasi bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim yang akan merebut jawatan tersebut yang disandang isterinya, Datin Seri Wan Azizah Wan ismail.

      Kerajaan Perlu Tanggung Inflasi - Dr Mahathir      MCA Perlu Tunda EGM Beri Tumpuan PRK Kajang      Sweden: Empat Beradik Sedih Terima Berita Ibu bapa Akan Dibicarakan      Kerjaya Adenan Penuh Warna Warni  Go« Kembali ...........................................................................

PENGHUNI GUA:  KAH KAH KAH !!!!!! ADA PERTANDINGAN?????  KIRA UNDI DAN MATEMATIK PUN GAGAL. KIRA UNDI SEMUA NAK MENANGKAN KRONI SENDIRI!!!!

2. MESTI GAGAL LAGI DALAM  MATEMATIK KIRA UNDI DAN PROSES MENGATURKAN SUPAYA KRONI MEREKA MENANG PUN BERMULA!!!!!!!  KAH KAH KAH KAH !!!!!

1 comment:

  1. masing2 terpaksa rela hati diliwat kerana pemimpin agung mereka juga terpalit dengan tuduhan liwat. nak buat camane, liwatpun liwatlah...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR