FOLLOWERS

Sunday 2 February 2014

HADI TAK RELA MINUM KENCING ALJUBURI LAGI !!!!! KAH KAH KAH !!!!!!

UTUSAN MALAYSIA

Pas tidak mahu terjerat dalam masalah dalaman PKR - Hadi

KUALA LUMPUR 31 Jan. - Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, parti itu tidak mahu terperangkap di dalam masalah yang sebenarnya tidak ada di Selangor.Beliau berkata, apa yang berlaku di Selangor pada masa ini bukan masalah Pas tetapi masalah dalaman Parti Keadilan Rakyat (PKR).

"Kita akan bincang dengan teliti segala perkembangan yang berlaku di Selangor dalam Mesyuarat Jawatankuasa Politik, Isnin ini.

"Kita tidak mahu terjerat dalam masalah ketika sebenarnya tidak ada," katanya yang dipetik dari status laman sosial Facebook milik Ahli Jawatankuasa Kerja Badan Perhubungan Pas Terengganu, Dr. Azman Ibrahim.

Berdasarkan status tersebut, Abdul Hadi membuat ucapan tersebut semasa mengadakan pertemuan dengan Pas Kawasan Setiu di Masjid Rusila di Marang, Terengganu semalam.Cubaan Utusan Malaysia untuk mendapatkan penjelasan lanjut daripada Abdul Hadi bagaimanapun tidak berjaya apabila pemimpin Pas itu gagal dihubungi

.Kenyataan Abdul Hadi itu menunjukkan beliau tidak percaya dengan pelbagai alasan yang diberikan oleh pimpinan PKR termasuk ia merupakan percaturan politik bagi mengukuhkan kerajaan negeri Selangor menghadapi Barisan Nasional (BN) dan dalam menuju ke Putrajaya.

Sebaliknya, beliau yakin tindakan PKR memaksa pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang diadakan dan meletakkan Datuk Seri Anwar Ibrahim bertanding di situ kerana masalah dalaman parti itu.

Sebelum ini, Setiausaha Agung Parti Sosialis Malaysia (PSM), S. Arutchelvan juga menolak alasan-alasan tersebut tetapi percaya tujuan utamanya ialah untuk menyelesaikan pertelingkahan di antara Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali.

Semasa berucap di sebuah masjid di Hulu Langat di Selangor selepas solat Jumaat hari ini, Anwar dilaporkan menyatakan akan menjelaskan alasan bertanding di DUN Kajang, Isnin ini.Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20140201/po_09/Pas-tidak-mahu-terjerat-dalam-masalah-dalaman-PKR---Hadi#ixzz2s8qeFKr6 © Utusan Melayu (M) Bhd 

PENGHUNI GUA:  DAH TAK SEDAP LAGI KENCING ALJUBURI LAGI KOT . KAH KAH KAH.

2. ATAU MEMANG  PAS ADA GERAKAN SULIT MEREKA SENDIRI. NAK CAKAU KERUSI MB KOT. DAH LAMA DAH PAS DIBODOHKAN DAP DAN PKR. KINI BARU HADI SEDAR..... KAH KAH KAH KAH KAH !!!!!!

11 comments:

  1. Selanoge bakal dapat Selangor adalah kaki bontot. Reformasi bontot kasi

    ReplyDelete
  2. Hj hadi bukan x tau al juburi tu kaki jubo coma masa yg sesuai je nak tanam kaki liwat idop2.

    ReplyDelete
  3. Biasa lah PAS. Mula2 je nak tunjuk protes. Nanti kena kentut dengan PKR atau DAP, meka mula lah buat U-Turn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. parti bulan gerhana2 February 2014 at 22:20

      Dh buat u turn pun. Sikayat tu dah ckp memang akan bantu jentera pkr untuk prk. Samada dah kena picit telur atau kena liwat atau kena sumbat dgn duit. Bangsa bangsat muka tak tau malu. Nak tunjuk garang konon macam orang tak leh baca move depa.

      Delete
  4. Sehari dua sblm penamaan calon sure buat uturn .

    ReplyDelete
  5. Tahaluf siyasi, apa pun boleh. Maruah ? ada ke ? Aqidah ? Mmg dah rosak bila Allah swt disyirikkan disokong, yg muslim dikafir, dimunafikkan. Agama ? Dah lama dijual. Apa lg yg tinggal ? Mungkin cuma Kalimah Syahadah sahaja, mudah mudahan belum terbatal.

    ReplyDelete
  6. Amin. Anon 2130.

    ReplyDelete
  7. Tunggu la nnt dia U turn

    ReplyDelete
  8. PAS tersgt2 terkenal dgn U-Turn. Akuilah hakikat tu. Apa juga alasan yg nk digunapakai......anda memalukn komuniti islam.

    ReplyDelete
  9. PAS munafik.. percayalah dgn muslihat hadi.. dgn UMNO j emereka semseng dan sanggup tumpah darah..dgn PR DAP.. hadi kena kencing betul2 atas kepalanya pun dia takkan marah...

    IDOP REFORMASI!
    IDOP CHina Doll
    !!

    SYBAS KAJANG
    SYBAS SLEANGOR!!

    semoga lingkup!!

    ReplyDelete
  10. jual agama takpe, janji bulan2 gaji masyuk...asal bukan BN..Org melayu/Islam yg bangga sebagai pencacai PR, teruskan usaha, bila nak telan balik kahak hijau!!! ha..ha,,

    ReplyDelete

PETA PELAYAR