FOLLOWERS

Sunday 2 February 2014

KHALID IBRAHIM BODOH RUPANYA !!!!!!!!

MALAYSIAKINI

Anwar: Cabaran politik S'gor berat buat Khalid

Susan Loone | 11:23AM Feb 2 2014

Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim menepis dakwaan beliau mengintai kerusi DUN Kajang semata-mata untuk menyelesaikan masalah dalaman parti, seperti mana kritikan pelbagai pihak

.Dalam sidang medianya di Masjid Al-Nadhoh di Seberang Perai, malam tadi, Anwar menjelaskan adalah di luar keupayaan Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim untuk menangani cabaran politik di negeri itu khususnya propaganda dan tekanan kerajaan persekutuan.

Anwar berkata strategi keseluruhan di belakang "Gerakan Kajang" bahawa ia adalah penting bagi Selangor untuk menjangkaui hanya menjadi negeri yang cekap, dan untuk mengekalkan status quo."

Untuk dilihat sebagai model ialah mampu menahan propaganda yang berterusan dan tekanan yang berterusan daripada kerajaan persekutuan, yang menyebabkan banyak program kita ditangguhkan atau tergelincir," kata Anwar selepas berucap kira-kira 800 di Kubang Semang, di Seberang Perai, Pulau Pinang. 

Baca berita penuh]Sementara itu, Bernama melaporkan Anwar berkata parti-parti sekutu dalam pakatan pembangkang memang telah membuat perancangan untuk mengosongkan kerusi DUN Kajang bagi memberi laluan kepadanya bertanding di kawasan itu.  ..........................................................................................

PENGHUNI GUA: DENGAN LAIN PERKATAAN, ANUAR AL JUBURI BODOHVDALAM POLITIK. DAN DIALAH (  AL JUBURI ) ADALAH PEMIMPIN AGUNG YANG TERPINTAR DI BUMI SELANGOR YG BOLEH SELESAI HAL POLITIK DI SELANGOR!!!!

2. APA PERASAAN KHALID SEBENARNYA. PG BERPENDAPAT, KHALID TAK AKAN DUDUK DIAM. ANUAR PANDANG RENDAH PD KEBOLEHAN KHALID. PG PERCAYA, AL JUBURI AKAN TERCIRIT TAK SUDAH BILA KHALID BUAT GERAKANYA SENDIRI NANTI. 

3. PG PERCAYA, KHALID MESTI ADA GERAKANNYA SENDIRI UNTUK MENGAJAR ALJUBURI, AZMIN DAN RAFIZI. TENGOKLAH NANTI KALAU TAK PERCAYA!!!!!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!!

4 comments:

  1. Apa yang dimaksudkan propaganda yang berterusan dan tekanan dari kerajaan persekutuan? Adakah Kerjaan Persekutuan memaidai2 beberbuat demikian selain dari untuk kebaikan rakyat juga? Hanya Selangor saja yang tidak mahu berterima kasih atas bantuan tersebut seperti issue air, jalan berlubang, Hal UiTM oleh YBK, Giat MARA dan lain2. Adakah kedatangan Anuwar akan menolak dan mengetepikan keperluan rakyat ini, Atau ada jalan lain untuk menolak bantuan kerajaan Persekutan? Cuba jawab sebelum kita dihancuri orang yang gila kuasa ini.

    ReplyDelete
  2. Dia ni gila puki lagi teruk. Gila kuasa kira ok lagi

    ReplyDelete
  3. Malaun ni penasihat parti, tak cerdik ke dia nak menasihati parti atau kepala otak dia dok fikir benda tersembunyi depan belakang je..oii.. do your work as penasihat, bukan habis duit rakyat nak buat reelection..berapa ko bayar ex-adun suruh tarik diri..chiit what a dirty politician

    ReplyDelete
  4. what a dirty politician this liar is..think

    ReplyDelete

PETA PELAYAR