FOLLOWERS

Thursday 13 February 2014

PERGI JE LAH !!!!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!!

MALAYSIAKINI

MP PAS kecewa tak dijemput lihat Hospital Shah Alam

Abdul Rahim Sabri | 7:00PM Feb 12 2014

Ahli parlimen Shah Alam Khalid Samad "amat kecewa" tidak dijemput untuk melawat ke tapak pembinaan Hospital Shah Alam sewaktu Menteri Kerja Raya Datuk Fadilah Yusof dan Menteri Kesihatan Datuk Seri S Subramaniam mengadakan lawatan ke situ pada 4 Februari lalu.

Sedangkan, kata Khalid, sebelum ini beliau telah menulis surat permohonan kepada Jabatan Kerja Raya Jun tahun lalu, untuk mengadakan lawatan ke situ tetapi terpaksa ditangguhkan beberapa kali melalui surat jawapan yang diberikan agensi kerajaan itu.
Bercakap dalam sidang media di pejabatnya hari ini, Khalid berkata beliau difahamkan Datuk Seri Noh Omar turut hadir dalam lawatan menteri ke hospital itu yang dilapor akan siap pada September depan."Lawatan itu tidak menjemput saya, macam mana rakyat nak percaya.

 Apa masalah, nak takut apa jemput saya."Apa masalahnya nak beri ahli parlimen Shah Alam melawat tapak hospital tu."

Ini amat mengecewakan. Apa yang dahulunya dijanjikan pentadbiran lebih cekap, mendahului rakyat, setakat ini tidak tercapai," katanya.Sehubungan itu, Khalid berkata beliau akan menulis surat kepada JKR sekali lagi bagi membolehkan beliau melawat hospital yang dibina dalam kawasan parlimennya dalam masa terdekat."

Saya berharap pihak menteri dapat menunaikan janji untuk membenarkan saya melawat sebelum sidang parlimen bermula 10 Mac depan," katanya.Dengan nada kesal, Khalid juga berkata hospital tersebut sepatutnya siap pada Jun 2011 tetapi ia tertangguh lebih dua tahun menyebabkan jumlah kos bertambah."

Ia begitu rahsia sampai wakil rakyat Shah Alam nak tengok apa yang berlaku di tapak pembinaan (pun tak boleh)," katanya.Akhbar Sinar Harian pada 5 Februari lalu melaporkan Pengarah Projek Hospital Shah Alam Datuk Ir Adanan Mohamed Hussain berkata setakat ini projek itu telah mencapai 80 peratus dan kos keseluruhan mencecah RM410 juta serta dijangka siap pada September 2014.

Beliau berkata projek tersebut bermula pada 2007 dan sepatutnya siap pada Jun 2011 tetapi tidak dapat disiapkan dan terbengkalai dalam tempoh yang lama.Katanya lagi, pihaknya telah menamatkan khidmat kontraktor pada September 2010 dan kemajuan yang telah dijalankan ke

PENGHUNI GUA : GILA KE APA DIA NI. KALAU NAK PERGI MELAWAT, PERGIMJELAH. TAK ADA MASALAH. MASALAHNY NAK PERGI FGN MAJLIS ORANG LAIN.

2.  KAMU NAK PERGI MELAWAT, ATUR MAJLIS EENDIRI. KEMUDIAN PERGI. APA ISUNYA. INI NAK MENGACAU MAJLIS ORANG LAIN.

3. PERGI NAKNENGACAU DAN BUKAN NAK SELESAI MASALAH. BAK TUNJUKMPANDAI AJE!!!!!

3. ITULAH PERANFAI MANGKOK INI PUN.!!!!!!!! KAH KAH KAH !!!!

2 comments:

  1. Semua wakil rakyat kat dunia boleh dtg tgk tk payah nk dijemput..projek buat hsptl bukannys buat mahkamah...kantoi lah tu nmpk sgt tk keluar meronda tgk kwasan...org shah alam bodoh undi wakil rakyat yg mcm ni..

    ReplyDelete
  2. Takperlah Khalid. Jangan pergi dahulu. Hospital dah siap nanti Khalid boleh dapat penghargaan sebagai pesakit pertama.

    Bilik mayat pun boleh jadi penghuni pertama.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR