FOLLOWERS

Saturday 8 February 2014

SPRM TIDOR KE????? KAH KAH KAH !!!!

UTUSAN MALAYSIA

Saya tidak goyah- Chee Chong

KUALA LUMPUR 7 Feb. - Bekas pembantu khas Ahli Parlimen Seputeh, Tan Chee Chong (gambar) menyifatkan tindakan Jawatankuasa Perhubungan DAP Parlimen itu menyerang kredibilitinya kerana golongan tersebut semakin tertekan dengan keberanian beliau menuntut penjelasan berhubung dakwaan penyelewengan melibatkan wakil rakyat berkenaan.

Chee Chong berkata, beliau bagaimanapun tidak goyah dengan serangan tersebut kerana yakin mempunyai asas kukuh apabila menuntut penjelasan berhubung dakwaan penyelewengan membabitkan wang sumbangan berjumlah RM300,000 dan pembelian figura kungfu semasa kempen Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) lalu

."Hanya saya seorang yang berani 'buka fail' dan banyak maklumat dalaman tentang Perhubungan DAP Kawasan Parlimen Seputeh berada dalam tangan saya. Sebab itu mereka serang kredibiliti saya.

"Namun, saya tidak goyah sebab saya bercakap berdasarkan bukti," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.Rabu lalu, Chee Chong menuntut Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok memberi penjelasan berhubung dakwaan penyelewengan membabitkan wang sumbangan berjumlah RM300,000 dan pembelian figura kungfu yang digunakan semasa kempen PRU-13.

Beliau berkata, Ahli Parlimen DAP itu perlu memberitahu ke mana wang RM300,000 dan menjelaskan tentang cek bernilai RM40,000 yang ditandatangani bekas Pengerusi Jawatankuasa Perhubungan DAP Parlimen Seputeh, Wong Choo Chieang untuk pembelian figura tersebut.1Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20140208/po_15/Saya-tidak-goyah--Chee-Chong#ixzz2sgMgigEL © Utusan Melayu (M) Bhd 

PENGHUNI GUA:  APA TUNGGU LAGI SPRM. JADIKAN BERITA INI SEBAGAI SATU REPORT POLIS DAN MULAKAN SIASATAN. APA NAK TUNGGU LAGI. BUAT LE MAKLUMAT PERTAMA.

2. NAK TUNGGU CINA TU BUAT REPOT KE?  ITU CARA TAHUN 50an . ANDA PERLU PROAKTIF. JANGAN TIDOR.

3. BARULAH ORANG PANDANG TINGGI PADA SPRM!!!!!  INI MACAM TAK BERTELOR JE!!!!!!!

5 comments:

  1. Dah lama tidur siap bermimpi lagi

    ReplyDelete
  2. Teringat iklan Abon

    Cuba check. Bulu teresa dah rebonding kot

    ReplyDelete
  3. SPRM OH SPRM....Bangun kerbau di kandang tak makan layi.....

    ReplyDelete
  4. Mengikut etika SPRM...Hanya Kerajaan BN dan UMNO sahaja yang disiasatnya....tunggu arahan DSAI baru nak siasat...

    ReplyDelete
  5. SPRM penuh dgn si bodoh dan si bangang yg ngaku bijak. pada aku SPRM la pukimak yg selalu salah guna kuasa.....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR