FOLLOWERS

Wednesday 26 January 2011

ANDALAH PENDERHAKA BESARNYA !!!!!





Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini menolak 'perlumbaan' antara BN dan Pakatan Rakyat sehingga masing-masing melabel satu sama lain sebagi penderhaka.

"Saya setuju (ini politik regresif) dan saya tidak berkongsi pandangan (perlabelan seumpama itu),” katanya di Shah Alam hari ini.

"Isu yang didebatkan adalah pindaan perlembagaan (Selangor) dan martabat Raja-raja Melayu, jadi tumpuan adalah sama ada ia akan memperkukuh atau melemahkan perlembagaan.” Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Memang penderhaka pun. Bab melabel ini DSAI lah pakarnya. Dialah melabelkan semua perkara. Bukan orang lain. Cuma sekarang dia nak putar balik. Nak kencing. Sebabnya terperangkap dengan isu Kusrin dan ADUN Sri Muda.

2. Melihat rakyat seluruhnya tak sokong PKR dan PR dalam isu ini dan PAS serta DAP tak menyokongnya dalam isu ini akhirnya DSAI nak tekan brek dan cuba U-Turn. Katanya bab melabel ini dia tak nak.

3. Sudahlah DSAI. Kencing anda tetap kencing. Putar alam. Seperti kata YB Zul Kulim, PooSingh tetap PooSingh. Sama lah tu. Andalah penderhaka dan pakar putar belit.

4. Senjata makan tuan. Itulah yang terjadi kini terhadap PKR dan DSAI. Kes liwat pun dah nak jalan dan mungkin tak ada isu lagi dia nak tangguh-tangguh. Sg Buloh pun dah lama menanti. Rindu rasanya.

9 comments:

  1. Tak habis2 dgn isu penderhaka. Orang Melayu dlm Malaysia tahap tu jugak. Tak kemana pun...

    ReplyDelete
  2. KEHKEHKEH DIA DAH X BLEY NAK POOSINGH LAGI BROO. DIA SUDA JUMPE JLN MATI PUCUK!. SKRG DIA CUBA NAK JADI BAIK LER PLAKK. TUKA WATAK ALA2 WALI GITU..PIRAHHH MABOK! KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete
  3. Salam tolong linkkan blog baru saya http://pengundibaharu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum PG

    Derhaka atau tidak, ianya bergantung kepada tahap kebolehterimaan pihak yang terlibat.(Pihak yg kene).

    Sebagai contoh, adek kita selalu mengatakan "Mama jahat atau papa jahat", ade mak atau ayah amek port? tapi cuba kita yang dah dewasa ni yg cakap, tentu mak marah dan cakap "anak derhaka".
    Mengapa Baginda Sultan Selangor telah banyak kali mengingatkan supaya tidak berpolitik melampaui batasan yang melanggar tata susila,tetapi pihak kerajaan Negeri Selangor masih mahu mencabar kewibawaan Baginda sultan, sudah barang tentu Baginda Sultan murka dan itu bermakna menderhaka kepada Baginda la tu. Sedangkan kerajaan BN dahulu tak pernah pon Baginda murka. Baginda Sultan adelah berkecuali didalam hal pentadbiran tetapi baginda mempunyai kuasa mutlak yang termaktub dalam perlembagaan.

    ReplyDelete
  5. Kahkahkah... sdr Azman kata Baginda Sultan xpernah murka pada zaman UMNO-BeEND jadi kerajaan!

    Dengar lah oi tunggul... cakap pada tiang letrik buleh lahhhh..........

    ReplyDelete
  6. KAH!KAH!KAH!
    AZMAN NI MMG TONGONG MENGALAHKAN LEMBU DOL?
    NAK LG MENARIK SURUH DIA CKP DGN KUDA PG YG LG CERDIK DR PG HINDU NI
    KAH!KAH!KAH!

    ReplyDelete
  7. PG... PG... berbangga juga la nko sebab dah ade pengikut fanatik - si AZMAN yg TONGONG macam lembu... atau lebih tepat lagi, lembu TONGONG macam si AZMAN kot!

    Muahahahahahahaha..... buat la macamana pun, spesis UMNgOk Be-eNd memang dulu, kini dan selamanya - 5BN BoNgok; BiNgai; BaNgang; BeNgong; BeNgap!

    ReplyDelete
  8. KURANG 1B LG LA DOL?
    TOTAL 6B DOL!
    KAH!KAH!KAH!

    ReplyDelete
  9. Tak perlu dilayan Si Langsi itu kerana sememang dia seorang yg kurang ajar sbgmn namanya.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR