FOLLOWERS

Wednesday 19 January 2011

KITA : SELAMAT MAJU JAYA ZAID !!! KEH KEH KEH KEH !!!!



Regina Lee
Jan 19, 11



Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA) yang diterajui Datuk Zaid Ibrahim dirasmikan pagi ini dengan dibarisi nama-nama terkenal daripada pelbagai parti.

Antara mereka termasuk ahli parlimen Padang Serai dari PKR, N Gobalakrishnan dan presiden PPP Datuk M Kayveas. Selain itu perwakilan daripada Snap dan ...........................................Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : SElamat maju jaya Dato. Semuga terus berjaya dengan impian anda !!! Keh keh keh keh keh !!!!

2. DSAI pun sampaikan salam dia kepada anda. Dan salam dan ucapannya sama seperti ucapan saya di atas. Pak-Pak janggut PAS pun kirim salam. Cuma PAS tanya, tak ada lagi ke bangunan yang nak diserahkan kepada mereka. Jika ada lagi nak diserahkan, bolehlah mereka keluarkan fatwa baru bagi halalkan parti KITA anda tu......Kih kih kih kih !!!!!! Bye!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 comments:

  1. Assalamualaikum PG

    Saye mengalu alukan...baru ade cabaran tak gitu PG?.Orang politik sebenarnya sukakan cabaran, tapi jangan sampai berbunuh bunuhan sudah la.

    Mcm omputeh kate check n ballance, tak la parti yg memerentah bole buat suka suki je.

    Pada Zaid Ibrahim..pimpin lah parti kearah kebaikkan..Aminnnn

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH, SELAMAT MAJU JAYA DEMI MENEGAKKAN KEADILAN YANG TAK ADA DALAM PKR

    ReplyDelete
  3. KITA AKAN CUBA BUAT YG TERBAIK..KITA JGN JADI LALANG..KLU BN BAIK KITA IKUT..KLU PR BAIK KITA IKUT..JADI KITA TUNGGU PIHAK MANE YANG TAK BUAT BAIK KITA JGN IKUT..ERRR KITA NAK IKUT MANE NIH? ADOIYAIII PENINK2!

    ReplyDelete
  4. Mudah2an dalam byk yg palat ada yg baik. Kalau Zaid jemput Rahim Thamby Chik, Muhd Mat Taib, Tamrin Ghafar, Isa Samad kan bagus. Mungkin bole jadi lebih mantap. Hehehe.....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR