FOLLOWERS

Saturday 29 January 2011

PRK TENANG : PANAS !!! SURAT TERBUKA NORMALA KEPADA PAPAGOMO !!!


Dipetik dari blog : Husin Lempoyang

Sabtu, Januari 29, 2011



Apa yang lu merapu Papagomo?

Gua sebenarnya bukan tak chenta sama dia .. gua cuma bosan makan ayam.. Tiap kali dating dan sampai dah berumahtangga dia asyik kasi gua makan ayam..

Sekali sekala gua nak jugak makan nasi lemak..

Setibanya gua di maktab, gua berkenalan dengan abang misai yang sudi temankan gua sekerap boleh..biarpun dia terpaksa ambil MC untuk tuang kelas..lagipun dia kacak dengan misai kucingnya.

Ada kawan-kawan dia yang beritahu gua walaupun dia poyo tapi gua tak ambil port itu semua kerana memang gua dah bosan makan ayam..

Gua cuma nakkan seorang lelaki yang boleh bantu menjadikan gua calon.. Menang belum tentu tapi tak apa, gua memang dah tak larat nak makan ayam.

Lu bayangkan Gomo sampai bila gua nak makan ayam... takkan selepas bersara nanti gua nak ternak ayam pulak.. Gua tak sanggup jika nanti anak-anak gua terpaksa makan ayam setiap hari.

Laratkah kalau setiap pagi gua terpaksa makan roti telur ayam dan telur ayam setengah masak.. Tengahari makan kari ayam.. dan malam makan ayam lagi..

Gua jemu Gomo.. Lu cubalah faham.

Takkanlah kemahiran gua cuma perlu berkisar pada ayam.. Lu bayangkan kalau dalam tempoh berkempen gua cuma boleh bercerita pasal ayam.. Takkanlah peruntukkan yang gua dapat gua cuma mampu rakyat Tenang bina reban ayam? Sampai bila Gomo sampai bila?

Lu tahu Gomo.. Gua sudah seakan badi dengan ayam.. Kalaulah gua menang di dalam Pilihanraya ini gua tak mahu terbang seperti ayam.. sekejap terbang dan kemudiannya jatuh.. gua mahu jadi seperti burung.. Lagipun daging burung lebih mahal berbanding daging ayam..

Di dalam ruang sesempit reban ayam ini..

Ketahuilah Gomo bahawa gua bukan tak chenta sama dia cuma gua sudah terlalu alergik dengan ayam..Berdamailah kita Gomo dan gua takkan kedekut ilmu jika lu mahu mendalami ilmu ayam..

Tahniah Gomo dan kerjalah dengan iklhas di Tenang.. Jangan buat-buat sakit dan minta MC walhal sebenarnya lu sihat.. Ketahuilah Gomo..memalsukan MC hanya akan menyebabkan lu makan duit gaji haram.

Yang benar,

Aku bukan penchenta ayam..

Dari seekor ayam yang kuat berkokok


Nukilan Husin Lempoyang Pada 2:03 PM


Penghuni Gua : Nakkan yang lebih mengenai surat terbuka ini sila baca blog Husin Lempoyang ( KLIK ) ini dan baca ulasan Tok Petri di dalamnya. Class!!!!! Tahniah Husin kerana menyiarkan surat terbuka " Mala kepada Papa Gomo. Keh keh keh keh ~!!!!!!! Class, class !!!!!Ada class!!!

3 comments:

  1. he he he...aduh panas suratnya.....

    apa pun memang sial normala KFC dengan lakinya ni

    ReplyDelete
  2. KEHKEHKEH SURAT TU BTUL2 MERUNTUN JIWA LA BRO..KESIAN SUAMI2 ALA2 AYAM MALA TU KENE SEMELIH IDOP2 ADOIYAIIII

    ReplyDelete
  3. teruk ler lu merapu mcm bdak tadika jer

    ReplyDelete

PETA PELAYAR