FOLLOWERS

Saturday 8 January 2011

TONY PHUA / DAP NAK BERKABUNG JIKA DIKEMBALIKAN KUASA DYMM SELANGOR !!!

Dipetik dari blog : Gerakan Anti PKR





Penghuni Gua : MB Khalid bercadang mengadakan sidang DUN bagi mengembalikan kuasa Sultan ( kuasa MB sebenarnya ). Ia berkaitan kuasa perlantikan SUK Selangor. Lihat di atas, adakah benar Selangor nak kembalikan kuasa DYMM Sultan Selangor?

2. DAP nak kembalikan Sultan Selangor? Tidak pengundi muda. Tony Phua mengatakan ia hari perkabungan jika kuasa DYMM dikembalikan.

3. Pengundi muda. Ingat !!! Inilah rupa DAP sebenar yang dipeluk cium kemas oleh PKR dan PAS. DAP takkkan berubah. Mereka hanya perkudakan PAS dan PKR serta beberapa pemimpin lembu Melayu di dalam DAP untuk menguasai negara.

4. Mereka akan menghapuskan tunggak kuasa Melayu dan pelindung agama , budaya dan bangsa Melayu. Itulah sikap semua pemimpin DAP dan DAP. Mereka tetap takkan berubah. Selamanya.

5. Pengundi muda , ingat!!!! Jangan kita diperbodohkan oleh pemimpin DAP ini. Itulah selamanya mereka. Apa harapan kita , untuk parti rasis ini untuk menjaga pelindung kita ?

Nota : PG cadangkan satu lapuran polis dibuat ke atas Tony Phua mengenai tulisan di atas di dalam twitter beliau. Ada unsur hasutan di dalam tulisannya ini. Humban pemimpin ini ke penjara. Itu aje tempat yang selayaknya untuk mereka.

6 comments:

  1. darah depa ni memang mudah menjangkitkan virus lupa diri terutamanya kepada generasi muda apatah lagi yang kurang berbantalkan sejarah silam pasak kepada kekukuhan institusi kenegaraan tanahair yang amat kita cintai ini ...

    ReplyDelete
  2. PR MEMANG TAK CUKUP KORUM NAK PINDA. DEMI UTK MENGEMBALIKAN MARUAH RAJA YG UMNO BERIYA2 PERTAHANKAN RAJA, JADI ADAKAH UMNO NAK SOKONG USUL INI?

    TAK KAN UMNO TAK SOKONG!!...NANTI DIKATA DERHAKA PULAK!!!

    KAH..KAH..KAH..

    ReplyDelete
  3. Selagi bab 10 kanun keseksaan tidak digunakan, makin kurang ajar puak-puak ini. Bukan sahaja tidak memahami sistem Raja Berpelembagaan, bahkan memperlekehkan sistem Raja Berpelembagaan.

    Nak berkabung konon - ada telur kah?

    Mereka-mereka ini sebenarnya mencabar orang Melayu yang berfikiran sama dengan mereka jangan sekadar cakap sahaja. Buat lah kerana kami dibelakang kamu - mereka ini jenis berani main belakang aje dan bijak memperalatkan orang-orang melayu yang mudah lupa dan ditipu supaya tertipu.

    Faham-faham ajelah, siapa ketua main belakang mereka.

    Hang Tuah sentiasa bersedia untuk mempertahankan kedaulatan Tuanku - itulah falsafah cerita disebalik cerita. Hang Tuah tidak emosi, tenang dan berwaspada dengan bertindak tidak terburu-buru tanpa usul periksa.

    ReplyDelete
  4. Kita perlu ingat bahawa komunis bukan lagi dihutan, mereka-mereka ini duduk dibandar. hati-hati dengan agenda komunis kerana cara mereka pasti licik dan halus.

    ReplyDelete
  5. http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0109&pub=Utusan_Malaysia&sec=Rencana&pg=re_03.htm

    Iktibar kemelut Selangor
    ......... Malah banyak persoalan yang berlegar berikutan apa yang berlaku itu. Pertama, apakah Khalid dengan didalangi oleh DAP sememangnya mahu mencetuskan krisis perlembagaan di Malaysia? Isu di Selangor itu dikatakan menjadi kes ujian sebelum Pulau Pinang dan akhirnya, di seluruh negara. Kedua, PKR dan DAP sengaja memainkan isu pelantikan Khusrin kerana mahu mengalihkan perhatian daripada kegawatan dalam PKR serta kelemahan kerajaan negeri.

    ......... Tetapi iktibar daripada kemelut di Selangor itu ialah jika PKR dan DAP memerintah, lagi banyak berlaku kemudaratan. Yang paling pasti, Malaysia akan berada di ambang republik. Kebangkitan badan-badan bukan kerajaan (NGO) terutama di Selangor menentang penderhakaan PKR dan DAP, membuktikan majoriti rakyat terutama orang Melayu tidak akan membenarkan cubaan itu berlaku. Satu lagi harapan Awang agar ADUN Sri Muda, Shuhaimi Shafei dikenakan tindakan atas kebiadapannya terhadap institusi raja. Sudah banyak laporan polis dibuat, yang memerlukan siasatan segera. Penjelasannya tidak menyakinkan. Malah dia menggunakan orang lain untuk membuat penjelasan. Shuhaimi tidak boleh terlepas. .........

    ReplyDelete
  6. KIPAS DOL JGN X KIPAS!
    NANTI X MASYUKKKKKKKK!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR