FOLLOWERS

Wednesday 5 January 2011

YB PENDERHAKA NAK MOHON MAAF ? BOLEH BLAH!!!!!!!




SHAH ALAM, 5 Jan. - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sri Muda, Shuhaimi Shafiei bersedia meminta maaf kepada Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah yang tersinggung dengan kenyataannya dalam laman blog srimuda.blogspot.com yang disiarkan pada 30 Disember lalu.

Beliau bagaimanapun tidak mengakui kenyataannya itu ditujukan kepada Sultan Sharafuddin tetapi kepada Setiausaha Sulit baginda dan bekas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Dr. Mohamad Khir Toyo yang memberikan tafsiran mereka sendiri ke atas peruntukan Undang-Undang Tubuh Kerajaan Selangor 1959. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Penderhaka dan penentang DYMM ini nak pusing-pusing kononya kenyataan nya di blog yang menghina DYMM bukan bermaksud sedemikian.

2.Penderhaka tak beroitak ini siap nak minta amaf lagi. Boleh jalan !!!!!!!

3. Kepada pihak berkuasa !!!! Ambil tindakan setegasnya keatas penghasut dan penderhaka ini.

Nota : Kesian YB mangkok ini, keseorangan diri beliau kini. Mungkin tulisannnya itu mengharapkan untuknya menjadi lebih popular. Akhirnya beliau kesaorangan dan tak ada siapa rakan dalam partinya nak membelanya. Padan muka anda. Sebab itu jangan besar kepala lebih-lebih !!!!!

19 comments:

  1. Penderhaka kpd Sultan tidak patot dimaafkan,lucutkan ajer kerakyatan anak selangor dan letak jawatan sebagai ADUN sebab derhaka pada sultan yang dinaunginya

    ReplyDelete
  2. Dia bukan anak Selangor ! Dia anak bagan serai Perak! Belajar derhaka dgn Nizar ..Cari makan di Selangor tapi kurang ajar dgn Sultan pemerintah negeri !! Sial

    ReplyDelete
  3. Kenyataan Istana di New Straits Times,5hb Januari 2011 mengatakan dengan besar dimuka hadapan;

    "Palace: MB inaccurate"
    "the ceremony is not to appoint a new state secretary but is an oath of loyalty of the state secretary to the Sultan to serve the state loyally, faithfully and honestly."

    sesiapa nak boycot jenis "sembah derhakalah" nampaknya.

    jangan seperti kaduk naik junjung. Kalau sudah wakil rakyat, buatlah seperti wakil rakyat, jangan sampai merasakan negeri Selangor tidak ada Tuankunya. Ini kes wakil rakyat tidak sedar bahawa dia tidak lebih dari wakil rakyat bukannya wakil Tuanku dan sejak bila nenek moyangnya memerintah dan memiliki wilayah negeri Selangor? Entah-entah cukai tanahpun dia tak bayar lagi pada Tuanku. Tolong cek dia ada bayar ke tidak cukai tanah?

    ReplyDelete
  4. hai!
    wan terus meroyan berkoyan koyan yan
    apa ke benda mangkuk tan das badi gol merapu tu!
    kah! kah! siiih! haaaaan! tooooooo!
    kejap gitu kejap gini
    dah wan kata, hak dia, dia punya pasal laaaa
    langsiiiiuuuuul, mangkuk kok tingkat kok ped!
    wan nak santai kat tenang pun tak cenang
    cakap pakai bon tot ayam kooooo!
    taik lencong, anak pocong ops pocong cong cong
    kaki cong kuat! la lu langsiiuuul badi gol!
    suka suka cakap, suka suka mintak maaf, fool
    badi fool! badi gol lan cong kuat!
    beng hock amacam itu cina beng hock
    wa lannnnn, kah seh han looo
    semua kasi report polis laaaaaa
    se ka lang semua olang sutak lepot polis
    sampai tua luluk Malaysia, cakap tatak butut
    mesia, mesumsia, luluk sana kosway laaa
    kah! kah! kah! siih! haaan!

    -1Malaysia-1jijah-

    ReplyDelete
  5. WoooooWWWWWWWWWW hebat bangat nie ....??? gadoh sana sini melalak sana sini tup-tup yuran sekolah mahal nak mampos ...tup-tup minyak naik lagi ....poooorahhhhh woiii 2 x 5 jer ....

    ReplyDelete
  6. DIA SUDA PUSING KEPALE MCM AL JUBOREE JUGAK BROO..PENDERHAKE MMG MCM TU. JGN KASI CHAN KAT PENDERHAKE TEGAR!!...HARKKK PTUIHHH!!

    ReplyDelete
  7. I smell chicken

    ReplyDelete
  8. GADUH2 PUNYA PASAL, DLM SENYAP2 UMNO/BN SEMBELIH RAKYAT DENGAN :

    1. MINYAK NAIK
    2. YURAN SEKOLAH ANAK MELAMPAU2
    3. MINYAK SAWIT PULAK TIADA (TANDA2 SICELAKA NAK NAIKKAN HARGA LAH TU!)
    4. BAWANG MAHAL


    PENDEK KATA MAKIN TERUK UMNO/BN PERKOSA RAKYAT!!!

    ReplyDelete
  9. Anon 8:54,

    Ko ni asyik komplen itu naik ini naik. Ko tak berusaha ke nak naikkan pendapatan ko supaya ko bole atasi kenaikan ni. Cuba2 la jadi kontrektor. Dapat kontrek cuci lobang taik pun dah kira ok...

    ReplyDelete
  10. KAH!KAH!KAH!
    SETUJU DGN KO ANON 09:09!
    TP KONTRAK KO NI BKN SETAKAT CUCI LUBANG TAIK
    MAKAN TAIK PUN KO SANGGUP ASAL MASYUKKK
    POKOK PANGKAL MMG SPESIS TAIK KO NI
    HAHAHAHHA

    ReplyDelete
  11. KAH!KAH!KAH!
    JIJAH WENG SUDAH MENYALAK LA KALO..
    KASI PANGGIL BIGMAMA SATU KALI TGK..

    ReplyDelete
  12. BN DAN UMNO BANYAK BERJASA KEPADA RAKYAT MALAYSIA DENGAN MENAIKKAN HARGA MINYAK KERETA, MEMBIARKAN TOKEY2 MINYAK MASAK MENYOROK MINYAK MASAK SUPAYA HARGA MINYAK MASAK NAIK DAN MENGKAYAKAN TOKEY2 MINYAK NI. NAIK LAGI JANGAN TAK NAIK. BN DAN UMNO AKAN MENYELAMATKAN NEGERI2 DI BAWAH PEMBANGKANG DALAM PRU13 DAN SETERUSNYA MENAIKKAN LAGI APA2 LAGI YANG BELUM NAIK KECUALI GAJI JANGAN BAGI NAIK...BIAR RAKYAT HIDUP MEREMPAT ASALKAN BN DAN UMNO TERUS MEMERINTAH SAMPAI KIAMAT. BN DAN UMNO ADALAH MAKSUM TAK PERNAH BUAT DOSA DAN BN/UMNO SAHAJA YANG PANDAI MEMERINTAH DALAM DUNIA NI...PARTI2 LAIN TAK PANDAI MEMERINTAH...BN/UMNO JE YANG PANDAI DAN BIJAK LAKSANA. BN/UMNO ADALAH PARTI YANG BERSIFAT PEMURAH...KITA TELAH SEDEKAHKAN PULAU BATU PUTIH DAN TANJUNG PAGAR PADA SINGAPORE DAN TAK LAMA LAGI KITA AKAN SEDEKAHKAN JOHOR PULAK. LIHATLAH BETAPA PEMURAHNYA BN/UMNO. KEPADA SAPE2 YANG BERANI NAK MELAWAN BN/UMNO, AKAN DIDAKWA MENJUBO. AWAS! HIDUP BN...HIDUP UMNO. RAKYAT HIDUP BAHAGIA DAN AMAN SENTOSA DI BAWAH BN/UMNO. TERUS PANGKAH BN/UMNO SEBAB KITA AKAN NAIKKAN LAGI HARGA2 BARANG. HOREEEEE.

    ReplyDelete
  13. Parti yang melantik Tengku Ibrahim Petra sebagai Sultan Kelantan pada tahun 1990an patut dilenyapkan dari muka bumi ini. Begitu juga parti yang menghapuskan imuniti Raja-Raja Melayu pada tahun 1990an juga patut dihapuskan. Parti yang menghina Sultan Terengganu kerana tidak melantik Idris Jusoh sebagai MB pun patut dihumban ke laut. Siapakah parti itu?

    ReplyDelete
  14. PARTI BIGMAMA!

    ReplyDelete
  15. PARTI IKAN HARUAN POLINEY!
    KAH!KAH!KAH!

    ReplyDelete
  16. Kalau nak dakwa ADUN Sri Muda tu PENDERHAKA, dakwa sekali ADUN yang melantik Tengku Ibrahim Petra sebagai Sultan Kelantan pada tahun 1990an, ADUN yang usul menghapuskan imuniti Raja-Raja Melayu pada tahun 1990an dan jugak ADUN2 yang menghina Sultan Terengganu (Agong la ni)kerana tidak melantik Idris Jusoh sebagai MB. Baru la anak jantan. Gentleman. Bukan tulur dalam taruk, luar kasi nampak la Macha...ayoyo kadawule.

    ReplyDelete
  17. SETUJU DGN KO ANON 09:09!

    ReplyDelete
  18. SEMBAH DERHAKA LA KONON...YANG UMNGok PANTAT CACI MAKI SULTAN TERENGGANU PASAI TAK LANTIK IDRIS JUSUH JADI MB TU BUKAN DERHAKA KA? BUKAN MAIN HANG NA, KALAU PR DIKATANYA SEMBAH DERHAKA. KALAU BN UMNO LANTIK ANAK RAJA LAIN JADI RAJA KELANTAN TU APA?!! KALAU BN UMNO HAPUSKAN KUASA RAJA TAUN 1993 TU APA?!!! MEMANG UMNGOK KAKI PUTAQ ALAM NO. 1.

    ReplyDelete
  19. TAU XPA...
    KA HANG BARU TAU?
    UMNGOK A.K.A YAHUDI-MESIA
    CUME YAHUDI ISRAEL XDE KAKI ROKET & KAKI BOM MCM YAHUDI-MESIA NEH!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR