FOLLOWERS

Monday 2 May 2011

AKHIRNYA !!!!!!!!!!!!!!


Penghuni Gua
: Kesian kepada Kak Jah. Menurut Husin Lampoyang , dik kerana nak selamatkan lelaki Y tu iaitu suaminya, terpaksalah kak Jijah mengaku perempuan cina yang " ot ot " dengan lelaki y ini adalah dia sendiri ( Jijah ). Tak percaya KLIK.

2. Masa dah tak lama dah buat keduanya. Sg Buloh sedia menanti. Kak Jijah dah tak boleh buat apa dah. Cuma Nurul aje yang ada problem yang diciptakannya sendiri. Cuba lihat tulisan Husin Lampoyang KLIK.

3. Kih kih kih kih. Pengundi muda. Lihat dengan mata hati. Bukan dengan berkiblat pada politik yang kadangkala membutakan kita semua. Jauhkan lelaki ini .!!!!!!


Nota
: Kepada orang PAS dan PKR PG nak berpesan dan mengingatkan aje : kalau lepas ini ada anak bini anda kena rogol ke, kena bunuh ke, berzina ke, suroh mereka carikan 4 saksi. Jika tidak jangan dok buat repot polis. Nanti kena qazaf. !!!! Tak gitu ?

....... Sains dan teknologi jangan dok guna. Ini semua konspirasi dan tidak islamik ................Anak-naka kita pun tok sah dok belajar sains seperti DNA dan sebagainya. Orang PAS kata membazir aje. Itu semua bakal menjadi alat konspirasi...........Tak gitu ?

10 comments:

  1. cari 4 orang saksi yang bukan kaki penipu. rasuah, gay, arak, zina dll seangkatan denganya..kalu tidak saksi tersebut tidak sah..bukan dalam golongan ahli juburi..

    ..halwaluna...
    pemerhati setiap ayat :)

    ReplyDelete
  2. Perhatian, antara saksi-saksi yang pasti akan diterima pihak pembangkang, pilih 4 SAHAJA,
    1. HJ.NIK AJIS NIK MAT
    2. LIM GUAN ENG
    3. KAPAL SINGH
    4. ANWAR IBRAHIM
    5. WAN AJIJAH WAN ISMAIL
    6. AJMIN ALI
    7. LIM KIT SIANG
    8. HJ. HADI AWANG

    ReplyDelete
  3. Wow.. Bestnya kalu macam tu nurul izah,anak nik aziz, anak hadi awang, anak ostad badrul amin kena balun, blh lepas. Tak kan ada 4 saksi pun yg nampak. Jangan lah balun tengah stadium. Bawak dlm semak atau cari bilik. Best beb. Bangkai punya ulamak PAS, Ostad Badrul amin bangkai. Perosak umat. Penyembah assabiah.

    ReplyDelete
  4. nak tau puak tu anak haram atau betul ke dia anak maka bapak asal atau anak dari org lain sebab tak ada 4 oprg saksi melihat mak bapak dia main masa tu...bodoh bebal punya mangkok.. kat kelantan.. aku ingat undang-undang rogol di haramkan digunakan disana sebab mangsa rogol tak ada 4 org saksi.. kes bunuh pun sama.. 4 ada 4 saksi yg nampak kes tutup.. apa kata kita gi rogfol anak cucu meka

    ReplyDelete
  5. Video seks Anwar telah tersebar. Bukan setakat 4 orang sahaja telah menontonnya. Beribu malah berjuta telah melihat perlakuan seks berkenaan. Ini bukan setakat 4 orang sahaja saksi.

    ReplyDelete
  6. PeningPilKuda2 May 2011 at 21:15

    kah kah kah!
    Kak Jah mengelabah bila suaminya dituduh berzina oleh UMNO. Kalau budak tadika pun dah tahu video sex yg tersebar adalah fitnah UMNO, maka mustahil pula kak Jah rasa gentar dengan video sex itu.

    kah kah kah!
    kalau UMNO berulang kali menipu rakyat dengan pelbagai fitnah ke atas Anwar, bukan sahaja rakyat kata UMNO metipu dan sengaja nak perkena Anwar, beruk dihutan pun juga tidak akan percaya. Bahkan UMNO akan dikenali ramai sebagai penipu no 1, sepertimana semua anak muda kenal dengan Mawi.

    kah kah kah!
    kalau ditanya anak muda felda, mana yang lebih mereka percaya, sama ada altuntuya mati diC4kan kerana ada kaitan dengan rasuah kapal selam, atau filem cina doll ditut-tut oleh Anwar. Mereka akan kata, cerita video sex Anwar yang lebih mereka tidak percaya. Maka tandanya UMNO akan direjam dengan batu oleh makcik dan pakcik felda. Sama seperti jemaah haji merejam syaitan di Jamarah aqabah.
    Kah kah kah!
    Kalau nelayan di Terengganu percaya bahawa penyanyi terkenal ZZ pernah ditangkap khalwat di P.Dikson dengan seorang playboy, maka alamatnya mereka percaya UMNO dipimpin peminat cina doll.
    Kah kah kah!
    Bila kesempatan makcik & pakcik felda akan bunuh UMNO dan tanam dibawah pokok kelapa sawit. Bila nelayan Terengganu ada peluang ditikam belakang UMNO, kemudia dibuang ke laut cina selatan.
    Jika Anwar ada kuburnya, Lim Guan Eng ada jeratnya, Tuan Guru Nik Aziz ada tanda batu nisanya, namun najib, mahyudin, zahid hamidi dan Hishamudin belum tentu ada ....
    aku harap arifOmar ada kubur, walaupun ditanda dengan pokok lalang.

    ReplyDelete
  7. kah kah kah
    Semua yang ada bukti itu adalah fitnah.
    Semua yang tidak ada bukti dianggap benar.
    Ajaran syaitan dari PAS dan PKR. Kebenaran yang ditunjukkan oleh Allah pun dinafikan.
    Alangkah bertuah kalau penyokong PAS dan PKR memeluk dan menghayati agama Islam. Janganlah biarkan diri sentiasa dalam kesesatan.

    Hentikanlah ketagihan PeningPilKuda

    ReplyDelete
  8. Kawe setuju amat weh hok yang deme kata tu adf 55650. Kawe nak tambah menambah sikit jer lagi, sorga deme tu dah dibagikan oleh tork putat wolly trumpah. Hok paling atih sekali ostat alim king insang, kafirah alim gun geng, seputar kapal porhsing, dan diikuti ostat2 pasondol, pemimpin2 pehkear dibau wangian alkunyit al seh anu gerak aljuburiti....

    ReplyDelete
  9. e'eleh...ada jgk klantan batak kt sini

    ReplyDelete
  10. kah kah kah!
    desperate gler umngok skrg neh
    anak-anak anjingnyer lg dh mcm tersepit!
    kah kah kah!

    weh hindu
    dh xbole cari mkn ka kalo?
    kah kah kah!sampe entri/dialog ciptaan usin cibai tu pun lu nk amek kira?kah kah kah!

    create sendri then ketawa sendri
    kah kah kah!
    dtg hindu neh berak plak kt anak-anak anjing umngok yg mmg dh maha bahalol sejak azali
    kah kah kah!

    gua mmg kesian sama ini anak-anak anjing umngok
    buta2 kena berak dgn hindu neh!
    kah kah kah!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR