FOLLOWERS

Sunday 15 May 2011

BUNGKUS RASANYA KALI INI !!!!!!




Berdasarkan keterangan yang dikumpulkan oleh polis, pihak pendakwa telah menamakan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai "Lelaki Y" - yang didakwa bertanggungjawab meliwat Mohd Saiful Bukhari Azlan (bawah).

Apakah pihak pendakwa dapat meyakinkan Hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah bahawa wujud prima facie terhadap Anwar dan akan dipanggil untuk membela diri. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Rasa-rasanya bungkus lelaki Y kali ini. Ke Sg Buloh rasanya.

2. PG berpendapat, lelaki akan dipanggil untuk membela diri. Buktinya cukup kuat. DNA !!!! Itu kuncinya.

3. Jom !!! Esok ke mahkamah. Kita nak juga lihat, ada tak jam Omega terbaru dipakai oleh lelaki Y ini . Dia baru balik dari Oman tu.........................Kih kih kih kih kih kih !!!!

16 comments:

  1. Insyaallah..dia akan kembali ke habitat asalnya iaitu hutan sungai buluh

    ReplyDelete
  2. AMAT TEPAT SEKALI PANDANGAN ANDA ANON 1842. BALIK KE HABITAT ASALNYA. KIH KIH KIH

    ReplyDelete
  3. Berdasarkan keterangan yang dikemukan Pendakwa, sewajarnya Pendakwa berjaya mewujdkan kes prima facie yang mewajarkan OKT dipanggil masuk membela. Apakah OKT kali ini tidak juga berani memberikan keterangan bersumpahnya sama seperti kesnya dengan Azizan?

    ReplyDelete
  4. Salam tuan PG & Sema2...,

    BUNGKUS RASANYA KALI INI !!!!!!

    Jam omega yang diperoleh dari Oman jika dipakai akan meyakinkan YAA Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah bahawa tidak wujud salah laku didakwa diantara pelaku dengan yang kena laku. Namun YAA mempunyai justifikasi kukuh untuk memanggil lelaki "Y" membela diri dalam kes ini. Apa2 pun kita serah kepada kebijaksanaan YAA Datuk Hakim yang telah menjalankan tanggungjawab dengan cemerlang dan kepada Yang Maha Esa juga kita pohon petunjuk.

    P5B, sentiasa merenung keajaiban Allah...

    ReplyDelete
  5. Ya. Allah yang maha adil dan berkuasa atas segalanya moga keadilan akan berpihak kepada yang BENAR. Perlindungan dipohon kepada yang teranaiya.

    ReplyDelete
  6. masih belum terlambat ahli keluarga ANUwar untuk membuat satu lagi drama esok pagi...kita tunggu!!!

    ReplyDelete
  7. kalau boleh sumbat kat sg buluh seumur hidup, lepas tu hukum sula...

    ReplyDelete
  8. tak boleh tengok orang senang. orang nak hepi pun kacau. orang lain buat tak pa pulak. akuuuu saja yang dok kena.

    ReplyDelete
  9. ya allah jika sipelaku tu kaki liwat kau jahanamkan lah mahluk durjana.. cuma nik ajis aja keluar fatwa selain jilat kaki , yg terbaru kena isap butuh raja liwat semelayais itu untuk masuk syurga pas..

    ReplyDelete
  10. Ya Allah...! Hanya pada Mu lah kami berserah. Hanya Mu lah sahaja Yang Maha Mengetahui.

    Andainya benar Anwar itu seorang peliwat..., yang mana tidak kami ketahui, selain hanya Kau, ya Allah, maka jauhkanlah manusia ini dari kerusi pemerintahan negara kami yang tercinta ini...

    Ameen... ya Rabbal alamin...!

    ReplyDelete
  11. LELAKI Y, INDIVIDU Y DLM VIDEO..SEMUANYE DAH TERBUKTI..MAKIN SAKIT KEPALE LA ANUWAR PANDIKUTTI KALI NI KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  12. dibawah seksyen 257 Kanun Prosedur Jenayah, OKT yang diperintahkan masuk membela mempunyai tiga pilihan. (i) berdiam diri (ii) memberikan keterangan bersumpahnya dikandang saksi dan boleh disoalbalas (iii) membuat kenyataan tak bersumpah dikandang OKT dan tidak bole disoalbalas. Yang ketiga itu patut dah lama dihapuskan kerana OKT dibenarkan limpah batu sembunyi tangan.

    ReplyDelete
  13. Apa-apa pun semoga Allah s.w.t melindungi Bumi Malaysia dari dipimpin oleh insan-insan yang mengamalkan tabiat sex songsang dan bebas.

    Hanya Allah s.w.t sahaja yang tahu apa yang tersurat dan tersirat.

    ReplyDelete
  14. Seksyen 180 Kanun Prosedur Jenayah - Apabila kes bagi Pendakwa ditutup, Mahkamah hendaklah menimbangkan samada ada Pendakwa telah membuat suatu kes prima facie terhadap tertuduh. jika ada,Mahkamah hendaklah memanggil tertudoh untuk memasukkan pembelaannya.

    ReplyDelete
  15. kah kah kah!
    lu org nk tggu ape dol?
    anak hindu haram ni pun dh tau ape results neh
    kah kah kah!ape yg lu org kecoh lg?kah kah kah!

    rakyat pun dh x heran&tersedia maklum dgn mainan umngok neh!hanya pandikutty2 umngok yg maha bodo jer buta2 kene kencing tggu justifying dr harkhh-kim mak-kak-mah mesia neh
    kah kah kah!

    prosekutty dh ketandusan point nk charge
    judgekutty yg dh buat decision pun bole u-turn!
    u-turn kona baring plak tuh!
    kah kah kah!
    tanpa sebab/usul yg munasabah!
    kah kah kah!

    btl x hindu?kah kah kah!

    ReplyDelete
  16. Keputusannya bergantung kepada YAA yg dibayar gajinya oleh KERAjaan. KERAjaan yang diperintah oleh parti Barisan Nasional. Barisan Nasional yang parti komponennya yang dominan - UMNO. UMNO yang ahli2nya orang meLAYU...(sekarang ni dah ade DUSUN, KADAZAN, BAJAU, SULUK, ORANG Asli DAN BYK LAGI... mELAYu LAGI KE?)

    So... kite tengok la, kat mana perbicaraan tu. Kat Mahkamah ke kat MAK-KAK-MAH! Jgn tengok keputusan aje... baca same hujah2 YAA, jgn sampai student LAW Tahun 1 dok gelak dah le...

    Jgn tanye kat PG yg lulus SAINS SOSIAL dgn CGPA 3.5 je ni... sebab dia akantetap sokong KERAjaan UMNgOk Be-eNd bio sampai bergolok-bergadai. Yg dia tak setuju dgn UMNgOk Be-eNd bile nak didirikan kilang Lynas dekat dgn rumah dia!

    Bile kene tang btg hidung sendiri... MB pun sanggup dibodohkan. Aku sokong dgn PG... dirikan kilang Lynas tu kat rumah MB....dan dirikan juga kat atas rumah PG! Sama2 pegang prinsip 1Msia, Rakyat diDAHULUkan (bile kene tang buruk2), Pencapaian diUTAMAkan (utamakan kat pemimpin je!)

    ReplyDelete

PETA PELAYAR