FOLLOWERS

Saturday 7 May 2011

HARI AMARAH RAKYAT : TAK MARAH PUN !!!!

( Berjuta yang hadirnya )


( Ramainya )


Penghuni Gua
: Puaka-puaka demo ni terus nak ekploitasi kehadiran jemaah ke masjid negara untuk bersembahyang jumaat untuk tujuan politik lembu mereka . Politik membela penjenayah liwat dan penzina .

2. Akhirnya demo puaka-puaka ini yang diberi nama Hari Amarah Rakyat untuk membela penzina dalam vedeo sex kantoi. Demo puaka ini di buat berhampiran pejabat JAWI bersebelahan Masjid Negara semalam. Tak sampai 40 orang hadir. Tak ada orang marah pada kerajaan pun. Memang orang ramai tahu pun siapa lelaki Y tu. Puaka demo ini nak menipu siapa sebenarnya. Berita lanjut : KLIK

4. Hari Amarah Rakyat. gah nama nya. Akhirnya habok pun tak ada.


5. Untuk makluman penganjur Hari Amarah Rakyat ini, kami bukan kaki dan peminum kencing.Otak kami masih berfungsi dengan sempurna kerana kami bukan peminum kencing dan pembela penzina dan peliwat. Rakyat pun dan meluat dan meyampah dengan segala putar alam penjenayah ini.

6. Tak ada yang nak marahnya. Sebenarnya mereka ini , marah pada diri sendiri. Mandilah dengan air kencing penzina tu bagi mengurangkan amarah anda semua yang masih menolak pentunjuk Allah. Kalau orang nak 4 saksi. Tapi masa Mat Sabu tuduh dan memanggil DSAI dengan gelaran Al Juburi tak ada pulak PAS mendesak Mat Sabu dengan 4 saksi. Islam ke hapa tu. Islam mangkok PAS aje. Kalau mereka asyik sedap fitnah aje. Saksi tak perlu kemukakan. Sumpah tak mahu, DNA tak mahu, Pligraf tak mahu...................

7. Yang mereka mahu dan nak sangat, tabur fitnah di tempat ceramah tak kira siang atau malam. Lepas sembahyang aje dengan serban di kepala , terus tabur fitnah tapa kemuka sebarang bukti. Sudahlah !!! Tak gitu ? Meluat !!!!!!

10 comments:

  1. aku pun meluat. banyak kerja lain nak buak dari dengak ceriti penceramah2 tu . jangan terus biarkan mereka dengan labu labi nya,bahaya untuk generasi akan datang .

    ReplyDelete
  2. aku yg nk marah,cukup2 le pkr kami rakyat biasa dh meluat dgn perangai korang,sedo diri le Allah dh bg byk petunjuk yg korang sokong tu peliwat n penzina,jd p le balik jgn buang masa,klu korang perjuangkn jugak nti Allah akn tunjukkn lebih dasyat lg kemaluan anwar tu,cukup2 le tu

    ReplyDelete
  3. Bila dia orang nak buat "Hari Gumbira" lak???
    Nak juga aku join bila Hari Gumbira disambut selepas segala kebenaran terunkai dan mereka yang sesat kembali sedar.

    ReplyDelete
  4. ..uuuuuu ramainya pembela Anu Kaki Kongkek Malaysia..sepatutnya mereka patut malu kepada kopiah atas kepala tu..tunggulah polis habis siasat..siapa nak mengaku kalau berak tengah jalan..

    Kaki Tutuh

    ReplyDelete
  5. aku rasa hari minum teh tarik lagi ramai pada yang ni..

    taksub sgt sokong pengkongg & penjubb, bagi je la anak ko ke , bini ko ke, or jubb ko ke kat pemimpin ko tu..

    jangan nanti buat sumpah mubahalah kene taler dah la

    ReplyDelete
  6. TAHUN 1998-2002 DULU KAWAN KAWAN KATA BADAN AKU HANCING TP AKU NAFIKAN SEBAB AKU CAYA SANGAT KAT SIJUBURI NI...KINI AKU DA NAMPAK DAN SEDAR ..TAK AKAN SOKONG SI BARUA NI LAGI...YG DEMO TU SEMUA HANCING SEBAB DIBERAK DAN DI KENCING ATAS KEPALA...SIJUBURI NI DA NAK TENGELAM DA..PRU 13 ABIS PKR...ITU KETENTUAN ALLAH

    ReplyDelete
  7. patut buat hari bersama cina doll. hari gay pun boleh

    ReplyDelete
  8. SIKIT..SIKIT DEMO!! SIKIT..SIKIT DEMO! LEPAS TU TAK ADA TEMPAT LAIN UNTUK BERDEMO MESJID NEGARA TEMPAT UMAT ISLAM BERIBADAH. DEMO PULAK TU DOK BELA KAKI AL-JUBURI, PENZINA DAN SEX SONGSANG.
    PKR NI SEMUANYA ISLAM KE?
    KALAU ISLAM KENAPA JADIKAN MESJID TEMPAT BERDEMO?
    KENAPA TAK BERDEMO DI TOKONG CINA KE?
    KENAPA TAK BERDEMO DI KUIL HINDU?

    DAH MELUAT AKU TENGOK PUAK-PUAK PKR NI BEROTAK TAPI TAK TAU BERFIKIR DAN MEROSAKKAN KESUCIAN ISLAM...SEHINGGAKAN RUMAH ALLAH PUN DIJADIKAN TEMPAT BERDEMO!!

    ReplyDelete
  9. Kita perlu sokong mereka hantar memo pada JAWI suruh siasat klip video lucah tu. Kalau tubuh Suruhajaya lagi baik sebab lebih banyak yang akan terbongkar. Jawi perlu siasat video Anwar Ibrahim sokong Lina Joy murtad, Ucapan Anwar sokong Allah diguna oleh gereja dihadapan penganut kristian. Jawi juga perlu siasat kenapa Anwar tunduk 7 kali depan mayat Teoh Beng Hock. Banyak ceramah Anwar yang mencaci sesama Islam. Anwar buat tuduhan Najib terlibat kes Altantuya. Kita yang tidak berparti jadi meluat dengan sikap penyokong Anwar yang masih tidak nampak segala kemungkaran Anwar Ibrahim. Kenapa mereka tidak bantah bukan Islam DAP buat tazkirah dalam masjid?. Harap JAWI beri perhatian agar umat Islam tidak menjadi keliru.

    ReplyDelete
  10. Betul Anon 16:04
    Mana ada orang Cina berdemo depan tokong!
    Mana ada orang India berdemo depan kuil!
    Mana ada orang Kristian berdemo depan gereja!
    Dia orang pun tau untuk menjaga rumah ibadat mereka sendiri. Ramai juga orang Cina, India yang menyokong PKR/PR tapi tak sebodoh orang Melayu dalam PKR/PAS yang membuat onar di rumah ibadat sendiri (Rumah Allah) tempat semua umat Islam beribadat.
    Semakin meluat aku tengok orang Islam yang berdemo di rumah Allah (Mesjid/Surau).
    Fikir-fikirlah wahai umat Islam di Malaysia.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR