FOLLOWERS

Wednesday 25 May 2011

OTAK KETUA PUAKA DEMO !!!!!!

( Puaka-puaka demo haram )


Malaysiakini


Pemuda PAS tolak cadangan demo di stadium

Mei 25, 11 9:33am


Cadangan kerajaan agar demonstrasi tanpa permit diadakan di stadium tertutup dengan alasan menjamin keselamatan awam tidak dapat diterima.
Ketua Pemuda PAS, Nasrudin Hassan berkata, tiada sebab bagi pihak berkuasa menghalang demonstrasi di tempat terbuka kerana penganjuran himpunan sebelum ini terbukti aman jka tiada gangguan polis.
"Pemuda memang tak bersetuju untuk (demonstrasi) buat di stadium. Kita bukan nak buat festival, bukan nak buat ekspo tapi kita nak buat himpunan yang berjalan untuk keadilan jadi kita akan bergerak dan tidak berkumpul setempat," katanya kepada Harakahdaily. Berita lanjut : KLIK


Penghuni Gua
: Itulah otak dan fikiran ketua puaka demo haram ini. Keadilan hotak dia. Cuba buat demo depan pejabat MB Kelantan atau depan depan pejabat MB Kedah. Boleh ke mereka terima.?.

2. Memang demo puaka ini aman. Aman ikut kepala mereka. Berpa billion negara dan orang ramai rugi kerana keadaan sesak dan urusan harian tidak dapat dijalankan. Perniagaan terganggu. Puaka ini tak rugi apa-apa. Dah kerja puaka ini hanya berdemo untuk politik sempit mereka dengan b[menggunakan berbagai fatwa dan alasan nak halalkan kerja bodoh mereka.

3. PG dah berapa kali bermasalah dan terganggu kerja akibat tindakan puaka ini berdemo di depan Istana Negara dan di kawasan Masjid India.

4. Ini bukan apa. Suroh buat di Stadium tak nak, di padang terbuka tak nak ( sembahyang hajat boleh pulak di padang awam dan stadium ). Kononnya perasaan mereka tak dapat ditunjuk. Tidak lain kerana nak tunjukkan bahawa demo puaka ini dapat sokongan. Walhal tidak apa pun nak sokong. Cuma yang jadi ramai , kerana memang keadaan dah jadi sesak dan mereka menonton aje untuk melihat puaka ini berdemo. Kemudian mendakwa berjuta hadir berdemo.

5. Buatlah di stadium kalau nak tahu ramai ke tidak orang nak berdemo haram ini ? Tak sampai 2 kerat aje yang hadir. Itu pun setelah puas dan habis ayat suci di baca untuk mengabui mata puaka untuk pergi ke demo tu.

6. Hak asasi kononya !!!! Hak asasi ini ada dua peringkat. Hak asasi puaka demo ini satu hal. Tetapi hak asasi awam dan rakyat terbanyak satu hal. Itu yang terpenting. Hak asasi awam.

7. Kepada pihak polis, ambil tindakan setgas mungkin terhadap puaka ini. Dakwa mereka secepat mungkin. Biar mereka ini tak dapat bertanding di PRU 13 nanti. Baru mereka tahu langit tinggi ke rendah.

8. Lihat lah nanti, mereka hanya memperbodohkan pengikut mereka aje. Pengikut dan peminum kencing mereka ajelah yang hadir setalah berjaya dibodohkan. MP-MP dan ADUN-ADUN PAS, PKR serta DAP ( DAP jauh sekalilah nak hadir. Yang bodoh Melayu jelah ), tidak akan hadir. Mereka tidak berani kerana bimbang tak layak bertanding di PRU 13 nanti. Kalau menang PRU 13 pun, jawatan ADUN dan MP mungkin terlucut kerana di dapati bersalah oleh mahkamah kemudiannya.

9. Yang hadir hanyalah orang seperti Tantawi ini dan Mat Sabu yang tak menjadi MP atau ADUN. Mereka tak rugi apa-apa dan mereka ini memang tak fikir panjang pun.


10. Polis !!!! Ambil tindakan setegas mungkin. Jaga hak asasi awam lebih penting dari menjaga hak asasi kelompok bodoh ini yang tak habis-habis menyusahkan orang. Jangan dok asyik amaran, amaran. Dah naik letih kita mendengar amaran demi amaran. Tindakan tak ada juga !!!!!!!!!!!!!!!!

13 comments:

  1. kah kah kah!
    xda ape yg puakanya pun
    lantak dorg la nk demo ke palancau ke demo menuntut keadilan & ketelusan di negara sendri
    bkn demo nk perang..bodo piang anak omar neh

    yg puakanya polis suruhan umngok!
    nk buat mcm mana mkn gaji dol..mcm anak haram omar neh!

    yg x tahan terberak2 tu dh mati akal xtau nk buat mcm mana offer plak buat kt stadium!kah kah kah!
    buat ceramah kt markas sendri pun dihalang!tba2 offer buat kt stadium!hilang akal pe?
    kah kah kah!kah kah kah!kah kah kah!

    xke desperate gler babi pandikutty2 neh?
    kah kah kah!kah kah kah!kah kah kah!

    last2 nti hantar anjing2 peliharaan bikin kacau!
    esok tempek kt media geng demo pr buat masalah la samseng la palancau la..
    anak haram hindu ni plak tempek kt dlm blog puaka demo pas!islam jgk yg dibusukkan!

    kah kah kah!x caye lu org tgk!
    nama islam jgk yg busuk!kah kah kah!

    ReplyDelete
  2. Nak Demo pun demo lah.. tapi fikirkan la masyarakat yg lain....caritempat yg suasana tak sesak... kat shah alam ker...booking la 1 roundboard tue...nie dak...kat tengah kl yg sesak nie jugak la nak demo... kalau lah korang yang minat la sangat2 berdemo nie...ada orang tua yang duk kl tue....buatnya tetiba jatuh sakit ker..mau meninggal gara2 kesesakan akibat demo entah apa benda entah.... korang yg berdemo nie rasa apa....takpa... mati dah sampai ajal la tue...korang nak kata macam tue ker...tak nampak manafaat kepada seluruh alam...tang mana entah...

    ReplyDelete
  3. buatlah demo tanpa henti kat kelantan...atas kegagalan kerajaan kelantan pas...memajukan kelantan...buatlah demoa sampai patah kaki...biaq belubang jalan2 kat kota baharu...mati buat dema pun ok...nanti nik ajis bagi masuk syurga...last sekali buat demo kat depan rumah nasaruddin hasan atas kegagalan beliau...mengawal maksiat dan penagiahan dadah kat klate...apa macam ok tak..?

    ReplyDelete
  4. kah kah kah!
    lu mmg tepat!dh sampai ajal mati la dol?
    x payah tggu demo baru nk mati
    itu mati dlm alasan namanya
    kah kah kah!

    patut la bapakutty n pandikutty umngok goyang sampai offer stadium gua ckp lu!
    rupe2nya takut rakyat mati coz stuck dlm demo n menyusahkan umngok yg len!kah kah kah!
    kompom beribu lemon dol!compare demo dna juburi?
    kah kah kah!bole kira dgn bulu idung la dol!
    kah kah kah!

    pandikutty 16:36!
    gua sokong!kita demo kt kelantan tp lepas demo kl la dol!
    ape la sgt dgn kelantan tu dol?
    berapa kerat sgt la rakyat klate dol?
    berapa lama plak pas manage klate compare dgn umndok yg manage mesia ni dol?kah kah kah!

    x payah tgk klate dol?
    53 thn umngok perintah mesia dol!nk citer jln lubang kt negeri jajahan umngok 53 thn lg barai dol..nk citer kemajuan sabah sarawak dh setngah abad bwh umngok pun pakai cawat lg dol..kah kah kah!ape kemajuan yg ada kt sana dol?lg susah dr klate dol..
    itu gua x citer lg kt semenanjung!
    kah kah kah!

    setakat pas klate jer yg susah bkn satu mesia
    susah pun geng2 umngok yg pukul canang!setakat pas rilek jer dol..nk maju dok negeri umngok!
    kah kah kah!ape yg maju pun gua xtau!kah kah kah!yg gua nampak maju sekolah harapan jer dol!mmg maju giler babi!kah kah kah!

    kah kah kah!nk salahkan nasrudin lu mmg bodo la dol!jajahan umngok siap ada anjing belaan lg!pun x bole jgk nk control maksiat!
    pun sekolah harapan jgk yg maju lg!
    kah kah kah!

    ReplyDelete
  5. Salam tuan PG & Sema2...,

    OTAK KETUA PUAKA DEMO !!!!!!

    Jika betul2 nak bersih gi ajerlah bersihkan hampas nanah taik dan air lendir yang melekat sana sini tu termasuk dilubang jubur dan pukimaklu palancur yang ditibai oleh penjuburiti and the geng tu...

    P5B..., Otak belum bersih nak BERSIH konon..., khaktuih...

    ReplyDelete
  6. kah kah kah!
    weh p5babi yg BaNgang!
    tu la bapakutty kompang bersih lu pun berkompang bersih!palancau pun xtau!kah kah kah!
    yg tau jobo la puki la palancau la..

    org "bersih" pilihanraya
    anakbabi pencen ni bersih jobo plak
    kah kah kah!tu la suruh sekolah BaNgang!
    last2 jd askar pencen!

    kemaruk puki ke p5babi weh?kah kah kah!
    bini dh xpired?kah kah kah!

    ReplyDelete
  7. Apa samdol panas batang ko. Batang jika panas kasi rendam dalam uk ek uk ek minta sama tu bro BABI sebab spesis babi mesti dia BABI la dol...
    Mahu bersih ka dol. Bikin bersih dari HIV/AIDS baru taruk sama itu rumah punya kalu, xpired, bro... Pacak situ sini luar, lagi bro... kasih bersih itu laras ka bro...!!!

    P5B, tanya sama tu bro dah sixty four masih kerah neting lagi....

    ReplyDelete
  8. YANG BENGAP UMNO PANDIKUTY DAN ARIF OMAR SAJA..

    MANA ADA DLM DUNIA MODEN HARI NI BERDEMO DLM STADIUM...TENGOK KAT USA, EROPAH, PALESTIN, JEPUN, RUSIA, KOREA, INDON, HATTA DI MANA2 SAHAJA NEGARA DLM DUNIA, BERDEMO DIADAKAN DIJALAN RAYA..

    DEMONTRASI ADALAH MANIFESTASI SUARA DAN MENYUARAKAN HAK DAN KEPENTINGAN RAKYAT SPY DIDENGARI PIHAK BERKUASA...JADI APA MASALAHNYA?

    YG PELIKNYA TV DI MALAYSIA NI HARI2 TAYANG DEMONTRASI LUAR NEGARA YG PERJUANGKAN HAK RAKYAT...

    NAK DEMO DLM STADIUM? SURUH PERKASA BUAT JER KAT STADIUM!!!

    SOAL SESAK JALAN..TAK MUNASABAH LANSUNG..SEBAB HARI2 JLN KL MEMANG SESAK....BODO...

    ReplyDelete
  9. P5B - Pang5 B (B tu - BoNgok; BeNgap; BaNgang; BiNgai dan BeNgong!)

    Bile bace je komen... sah la nko ni memang 5B! Melantun-lantun BODOH PIANGnya! Anon 16:22 dan 16:36 dah nak hampir sewaktu dgn P5B ni....

    Diaorang ni sume PANDYKUTTY, APPAKUTTY diorang si PG Arif Hindu anak Omar ni!

    ReplyDelete
  10. marah sungguh ko samdol kat PG...apa PG suda bikin...ayoyo SAMDOL monggol...u apa specis dol...Babi ka...anjing ka....tenok ka...relax la dol...lu anjing fuckatan ka...jadi anjing kira ok la......jgn mara-mara dol....lu nak sokong sapapun...gua peduli apa dol...bagi aku la...penyokong Puak fuckatan ni....SEMUANYA HARAMJADAH....BABI SONTOT...KELDAI...ANJING KURAP...DUBUK....

    HAHAHAHAHAHAH...PUAS HATI AKU...komen aku kira ok ka..????hahahahahahah

    ReplyDelete
  11. KOMEN KO KIRA HAPRAK PUNYA LA....AGAK2 LA KALAU NAK KOMEN..KALAU SETAKAT NAK MAKI2..BAIK TAK YAH NAK KOMEN...YG KO KOMEN TU ORG MELAYU JUGAK...BANGSA KO SENDIRI...KO SEDAR LA SIKIT KALAU KO MELAYU MUSLIM...
    ADA OTAK PAKAI LA BRO...JGN LETAK KAT LUTUT ATAU BONTOT..TAK KIRA LA PARTI KERAJAAN ATAU PEMBANGKANG...KALAU BUAT SALAH...KITA LAWAN...JGN MAIN IKUT AJER...

    ReplyDelete
  12. cayalah dolgolmonggol...jilat cukup2 taik nuar juburi tu..ko kn ank ikn nuar jubri..bile ms plak wt cermh kt maskas sndri kene halang..elok je nuar juburi wt roadtour satu mlysia utk sebar fitnah..xkene ape2 pon..bodo rupenye dolgolmonggol ni..statemnt bengap dr penjilat taik nuar juburi..

    korng kalo nk berdemo jgn la nyusahkn org lain..ni x..berdemo kt jln rya kt kl..jln jd jem..org lain tkt nk lalu..tu nyushkn org lain nmnye..korng pkirkn ketua korng yg celak tu je..org lain lngsung korng xpkir...elok sumbat je pencacai2 taik nuar juburi nk dlm isa sume..biar aman skit..biar dieorg berdemo dlm tahanan kamunting je..lg bgs kalo dieorg wt mogok lapa dlm tu..biar mati kebulur..hdp pon nyushkn org..hahahahaha..

    oi dol monggol..dlu aku g yg 916 kt stadium kelana jya tu..xde pon pls kaco..aku ikt membe aku yg fanatik nuar juburi..skrng die dh pon buat u turn sbb meluat dgn nuar juburi..tnggl bape kerat je lg org2 bodo yg stil skong juburi tu..slh sorngnye ko dogolmongolkutti..hahaha.

    ReplyDelete
  13. Pemimpin PKR BERSIH???? Sampah!!!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR