FOLLOWERS

Friday 6 May 2011

PANDAI PULAK !!!!!!


Penasihat ekonomi Selangor Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata satu panel bebas perlu diwujudkan bagi menyemak kos dan keberkesanan projek pengangkutan Transit Aliran Berkapasiti Tinggi (MRT) yang dijangka menelan belanja RM55 bilion.

Katanya, panel bebas itu perlu dibentuk memandangkan pelantikan konsortium Gamuda-MMC sebagai rakan penyampaian projek (PDP) itu menimbulkan banyak persoalan.

Anwar berkata, isu berhubung tata kelola penganugerahan projek dan penentuan kos projek berkenaan perlu dijelaskan. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Kalau kena tang orang pandai pulak minta dan desak tubuh itu ini. Panel bebas itu ini. Kena diri sendiri , semua tak mahu.

2. Isu zina dan liwat : sumpah tak mahu, poligraf tak mahu, DNA tak mahu. Apa pun tak mahu.

3. Sudahlah. Habok pun tak ada. Kalau kena diri sendiri, nak 4 saksi. Kalau kena orang, sedap tuduh dan fitnah aje. Tak pulak perlu saksi dan sebagainya. Main pakai air liur aje !!!!

4. Sudahlah !!!!!!

10 comments:

  1. DIA SAJE NAK TUNJUK EK SUPAYA ORG TAK PEDULI LAGI PSL KES SUNTUT DIA YG SEMAKIN HOT HOT HOT LA BROO KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Tubuhkan Suruhanjaya DiRaja siasat kes video seks dengan pelajur Cina.....Kenapa senyap? Mana wira-wira UMNO? kenapa diam dan tak bersuara?

    ReplyDelete
  3. untuk dia tak perlu tubuh itu ini. dia nak setubuh jer
    hehehe

    ReplyDelete
  4. Itu baru tuntut dengan air lir, belum tuntut dengan air lendir dan air kunyit. Lagi gaban.

    ReplyDelete
  5. PeningPilKuda6 May 2011 at 13:25

    berkenalan dengan perawi thiqah UMNO :
    1) Eskay asalnya beragama Hindu. Bapa beliau berbangsa India dan ibu berbangsa Siam. Beliau anak ke-3 dari 4 adik beradik dengan seorang abang, dan seorang kakak, serta seorang adik. Nama abang Eskay adalah Chandran.
    2) Tujuan Eskay memeluk Islam adalah untuk membolehkan beliau mendapat status 'Melayu/bumiputera' bagi mempermudahkannya dalam urusan perniagaan dengan kerajaan. Namun begitu Eskay tidak mengamalkan cara hidup Islam dan sering bergelumang dgn maksiat.
    3) Eskay bercita-cita tinggi dan juga berminat dengan politik. Beliau pernah cuba merasuah pegawai JPN bagi menukar status bangsanya dari 'India' kepada 'Melayu/bumiputera' semata-mata kerana ingin memudahkan urusan perniagaannya. Eskay juga didakwa berminat untuk menjadi ahli UMNO tetapi gagal kerana status bangsanya.
    4) Eskay mempunyai tabiat kuat minum dan suka mabuk. Tempat beliau berhibur adalah di salah sebuah bar di Hotel Armada PJ. Ketika mabuk, tabiat Eskay akan minum dengan gelas yang kacanya bukan dari jenis lutsinar supaya orang lain tak nampak apa yang diminumnya.
    5) Eskay juga pernah mengadakan hubungan sulit dengan setiausaha peribadinya bernama Farah Hida. Sumber yang rapat dengan beliau tidak menyebut zina tetapi menyebut hubungan sulit. Farah Hida akan sentiasa menemani Eskay ke mana-mana beliau pergi termasuk lawatan-lawatan kerja ke luar negara. Eskay juga akan seringkali menyewa di Hotel Armada PJ bersama-sama dengan Farah Hida setiausaha peribadinya itu.
    6) Menurut orang yang rapat dengan Eskay, beliau kini sudah putus dengan Farah Hida dan mempunyai teman wanita yang baru dan tinggal bersekedudukan bersama-samanya di sebuah kondominium di Ampang. Jabatan Agama Islam harus menyiasat dakwaan ini
    7) Isteri Eskay pula kini tinggal di Sungai Petani bersama ibu bapanya. Difahamkan mereka masih suami isteri namun tidak lagi tinggal sebumbung.

    Kenapa datuk eskay bersumpah dan kenapa Thambi rogol budak dan bendahari PERKASA tak mahu bersumbah.

    ReplyDelete
  6. Hari ini mahkamah telah menolak saman RM20 olh Eskay berkenaan dia jadi broker projek jambatan bengkok yg tak menjadi itu. Dlm perjanjian itu, kalau projek dibatalkan, Eskay mesti bayar separuh drp wang saguhati utk dia [RM20 juta] kpd pihak sebelah. Maknanya sekarang Eskay telah diarahkan oleh mahkamah supaya membayar RM10 juta kpd pihak kontraktor yg tidak dapat mlelaksanakan projek yg telah dibatalkan itu....NAHHHHH, MAIN2 LAGIU KAU ESKAY DGN SUMPAH LAKNAT ... belum seminggu berlalu satu bala, laknat sudah datang....tunggu 20 hari lagi dari sekarang, adalah laknat lagi yg Allah timpakan...lni bukan doa, tapi peringatan jangan sekali-kali main2 dgn sumpah laknat... Amacam lndu2 Umngok semua, ada sihat ka ini ari?

    ReplyDelete
  7. kita cadangkan panel bebas kaji siapa pelaku dalam video tu.. atau dgn kata lain tubuh suruhajaya diraja.. dia yg kerap minta benda ala tu.. kini kerajaan kena ikut rentak di menari bukan menutuh...

    ReplyDelete
  8. ada 4 saksi ke kau orang tuduh eskay tu. ? kalau orang nak 4 saksi lah. konspirasilah . tapi fitnah orang / eskay boleh pulak. takke kamuni ular anon 1325?

    anon 1455
    siapa yang main dengan sumpah. dah betul. eskay berani lah sumpah. mana main2. si peliwat tu yang dok main sana d=sini dan tepis kiri kanan

    buta ke

    kah kah kah
    sudahlah...............

    dulu buniyamin dok fitnah mahatihir tonton vedeo lucah kamu semua boleh prcaya pulak tanpa bukti. jaja ke hulu ke hilir cerita buniyamin. mujurlah tun maafkan buniyamin sebelum meniggal. jika tidak bungkus

    ReplyDelete
  9. masa mat sabu dakwa dan panggil dsai dengan al juburi tak perlu pulak 4 saksi/ . pas percaya dan guna juga gelaran dan " konspirasi mat sabu tui tANPA MINTA MAT SABU KDMUKAN 4 SAKSI. APA LAH. ISLAM PAS BEGITULAH.

    ReplyDelete
  10. kah kah kah!
    anak anjing umngok 20:40 x habis lg dgn sumpah
    kah kah kah!gua nk kutuk gua kesian kt lu
    sebab ape?kesian sebab mak bapak lu yg maha jahil tu x bg didikan agama kt lu
    kah kah kah!belajar lg la ngok!

    jgn buta2 ikut tuan lu yg mmg jahil
    sebut sumpah lu pun menyalak2 sumpah
    tanya palancau pun x tau!
    kah kah kah!kesian!gua mmg kesian kt lu!
    serupa mcm makcik/pakcik felda yg bodo2 demo pegang poster dna!kah kah kah!

    hindu neh plak goyang juburi suruh tubuh s'jaya bebas pantau projek mrt
    dh tentu la dol?
    umngok dol?
    bapak segala judi
    bapak segala rasuah
    bapak segala penyelewengan senang citer bapak segala bapak yg haram umngok la dol?
    seba ape?sebab umngok ada apco
    maka anak-anak anjing umngok pun menyalak demi sesuap nasi...

    kah kah kah!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR