FOLLOWERS

Wednesday 18 May 2011

PROF PAKAR PUTAR BELIT !!!!!






Tiada apa-apa yang menghairankan jikalau Aziz Bari yang dikatakan pakar perlembagaan dan pakar undang-undang mendakwa sistem perundangan di Malaysia sudah hancur berkecai lantaran Anwar Ibrahim perlu membela diri di atas dakwaan meliwat bekas pembantu peribadinya, Saiful Bukhari Azlan.

Aziz Bari yang merupakan pencacai yang terhutang budi dengan Anwar Ibrahim terutama apabila dia mendapat tempat di Universiti Islam Antarabangsa pada waktu Anwar menjadi Menteri Pelajaran (Pendidikan), sebenarnya telah lama menjalinkan hubungan dengan Anwar Ibrahim. Hubungan yang bermula pada tahun 1970-an itu terjalin pada ketika Anwar masih lagi Presiden ABIM. Aziz Bari pula adalah Presiden Persatuan Kebangsaan Pelajar-Pelajar Islam Malaysia (PKPIM), manakala pencacai utama Anwar yang bernama Khalid Jaafar pula adalah Timbalan Presiden PKPIM.

Maka apabila Aziz Bari membuat pembelaan, dia sebenarnya tidak pernah bercakap berdasarkan keilmuwan mahupun perkara yang benar. Dia hanya akan bercakap selagi perkara yang dicakapkannya berpihak kepada Anwar Ibrahim. Lebih tepat lagi, Aziz Bari adalah proksi Anwar untuk memperlihatkan Ketua Umum PKR itu sebagai seorang manusia yang bijaksana, walaupun dia tidak lulus kertas Ekonomi semasa STP dan pengajiannya di Universiti Malaya juga diragukan, memandangkan sepanjang dia menjadi pelajar, Anwar tidak banyak belajar, sebaliknya lebih banyak menimbulkan huru-hara.

Apabila Hakim Zabidin Mat Diah memerintahkan Anwar membela diri, perkara pertama yang disebutkan oleh Aziz Bari ialah hakim mengikut telunjuk UMNO dan Najib Abdul Razak. Kata-kata itu jugalah yang diulangi oleh Anwar Ibrahim. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Memang Prof ini orang pandai dan cerdik. Ini memang sah . sebab itu dia jadi profesor. Cuma kepandaian dan kepakarannya adalah dalam bidang putar belit dan menterjemah undang-undang mengikut acuan politik yang dikaguminya. Acuan idolanya.

2. Orang tuduh lelaki Y minta bukti itu ini. Tetapi dia tuduh kerajaan dengan berbagai cara tak pulak beri bukti. PG pernah bergasak dengan prof ini dalam satu seminar. Asyik tuduh ada tangan-tangan ghaib, ada tangan-tangan ghaib yang jadi itu , ini. Tangan ghaib kerajaan. Itu je lah modalnya. PG belasahnya balik dengan meminta bukti. Bukan main serkap jarang , itu dan ini. Cakap peguam dan berkelulusan undang-undang tetapi menuduh orang tanpa bukti. Main belasah aje. Akhirnya terkial-kial sudahnya. Kemudian ......................Padan muka. Akhirnya malu dan muka macam berak kapor.

3. Sudahlah Prof. Dah lama kenal Prof. Bukan sehari!!! Bertahun. Setiap butir percakapan Prof ini dah boleh agak. Itu jelah di ulangnya. Konspirasi, tangan ghaib, tidak berpelembagaan, mahkamah tidak adil , itu ini, semuanya. Jika DSAI menang atau untung kan PKR ia akan komen , bagus, adil, berpelembagaan, hak asasi manusia. Demokrasi telah hidup dan bla bla, bla bla.......................

4.Sudahlah..........................................................Kalau dengar dia cakap masa mengajar, asyik-asyik kembongkan anaknya dah migrate ke Kanada. Sebab di sana ada kebebasan. Tak seperti Malaysia. Itu jelah yang di ulangnya. Nak kembong apa Prof............................Akhirnya menjilat semula nanti bumi Malaysia ini. Lihat aje lah Hishamuddin Tukar Tiub tu, pakar kebebasan tahi kucing tu. Dulu perlekeh Malaysia di merata dunia. Bukan main puji Australia. Akhirnya menjilat juga bumi Malaysia yang tak seberapa ni.

5. Lihatlah nanti!!!!!!!!!!!!!!!!!

14 comments:

  1. DIA PROFESER FOBIA BROO. FOBIA DGN KEADAAN SEKELILING SAMPAI TAKUT NAK TERIMA KENYATAAN KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. ITU LAH DIA,OTAK SONGSANG ARIF OMAR..

    PENDEK KATA SESIAPA YG TAK SEBULU DGN UMNO MAKA MUDAH LAH DIA COP SBG PRO PEMBANGKANG..WALHAL PROF AZIZ BICARAKAN DR SUDUT UNDANG2 DAN IMPLIKASI PERUNDANGAN DGN FAKTA DAN ASAS KUKUH..

    TAK MACAM PROF KANGKUNG..MENGAMPU JER LEBIH OTAK SERUPA ORG TAK SEKOLAH...

    MACAM2 CITER LAH DIA KAITKAN ITU INI LA..PANDIKUTY BETUL LA KO ARIF OMAR!!

    KO JILAT LA NAJIB TU....

    ReplyDelete
  3. Salam PG
    Muak betul dengan orang keliling yg dok kipas dan angkat sipeliwat tu. Dah tahu moral low class pun angkat juga tinggi2.

    ReplyDelete
  4. Jilat Najib buat apa?? Jilat kaki PAk Jubo pandikutty kurang2 boleh masuk syurga tukang karut N.ajis. Anon 22:18 dah jilat kaki pak jubo pandikutty ke?? Patut la beria2 nak pertahankan prof kangkung aka kongkang tu...

    Kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  5. PROP ANAK HARAM JADAH NI AJAR SABJEK APA?????

    ReplyDelete
  6. Prop Longkang

    ReplyDelete
  7. 22:50

    PROF NI AJAR SABJEK UMNO YG MEMPERKUDAKAN UNDANG2 KERANA TAMAK KUASA DAN DEMI MEMENUH NAFSU SERAKAH TAK HABIS2...

    ReplyDelete
  8. Prak anak frog itulah subjeknya, haramjadah. Subjek tras cara kangkang jilat pungkok, juburiti dan putar belitkan sehingga songsang berdener...

    ReplyDelete
  9. Inilah peil perangai pengikut fuckatan n fuckt2wa wolly triumphah. Mengikut pendapat seekor lembu lebih baik dari seorang ibu yang menyusukan hanya seorang manusia. Pendapat ini juga diterima pakai oleh puak fucktan. Namun puak2 ni, diberikan minum susu lembu gila dari AS menjadikan peil perangai macam lembu gila. Ada otak tarak guna, tapi dia guna otak lembu gila...

    ReplyDelete
  10. Assalam bro

    Bertapa bebasnya Malaysia. Prof. macam ni pun boleh kerja dengan kerajaan. BN juga salah sebab bagi kerja kat pencacai pembangkang. Tak bagi kerja karang BN juga salah sebab dia tak sokong BN. Cakap besar, anak aku berhijrah ke Kanada... sendiri bila nak berhijrah?.... Masa juga dok makan gaji dengan kerajaan... sudah-sudahlah tu.. berhenti aje...

    ReplyDelete
  11. wei ajaikutty yg bodo
    ape lu ingt duit gaji yg gement bayar tu duit mak bapak umngok ke dol?bodo piang btl anak babi umngok sekor neh

    dh bodo bole sembang anak hijrah kt canada
    ape motif lu dol?
    kah kah kah!lu sembang agak2 dol..jap lg touching plak anak hindu neh
    dh la anak bodo melantun
    results hancus pun ada hati nk merayu masuk u
    kah kah kah!
    bapak umngok pun x dapek nk noloong

    ReplyDelete
  12. MATA..
    HIDUNG..
    KEPALA OTAK MACAM LEMBU GILA..
    BONTOT DOLMONGGOL..
    BONTOT BINI DOLMONGGOL..
    BONTOT EMAK DOLMONGGO..
    BONTOT BAPAK DOLMONGGOL..
    SEMUA UDAH DILIWAT OLEH AL JUBURI NUAR BRAHIM

    HE!! HE!! HE!!

    ReplyDelete
  13. Apa-apa pun semoga Allah s.w.t melindungi Bumi Malaysia dari dipimpin oleh insan-insan yang mengamalkan tabiat sex songsang dan bebas.

    Hanya Allah s.w.t sahaja yang tahu apa yang tersurat dan tersirat.

    ReplyDelete
  14. weh pandikutty 17:57
    lupe mkn ubat ke dol?
    kah kah kah!tu la abah lu ni bnyk sgt kedarah haram neh!kan dh dpt anak jobo bini la jobo mak la jobo bapak la palancau la..kah kah kah!

    pandikutty 17:59 lg x tahan!
    kah kah kah!dh doa kt tuhan mintak jauh dr juburi tadbir negara!last2 bole wallahu'alam plak!
    kah kah kah!
    lu neh biol ke BoNgok dol?
    blm mkn ubat jgk ke dol?
    kah kah kah!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR