FOLLOWERS

Saturday 7 May 2011

SIAPA BODOHKAN SIAPA NI !!! SIAPA SERANG SIAPA NI !!!!!!



Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengingatkan BN supaya tidak terus “memperbodohkan” rakyat negara ini terutamanya orang Melayu melalui “pembohongan” semata-mata untuk berkuasa, lapor TV Selangor. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Lelaki Y ni dakwa PM memperbodohkan rakyat. Dia dakwa PM menyerangnya. Lelaki Y ni sebenarnya masih bermimpi kot. Siapa yang bodohkan siapa ni. Yang bodohkan rakyat dan pengikutnya ialah lelaki Y itu sendiri.


2. Contohnya senang. Pelan 16 sep. Dia bodohkan banyak orang termasuk pemimpin PR dan juga beberapa pemimpin BN. Kepada pengikutnya jangan dikira lagilah. Memang dibodohkan dan dikencing pengikutnya hari-hari, siang dan malam. Dan banyak lagilah ( tak terkira banyaknya tindakannya membodohkan rakyat dan pemimpin PAS terutamanya ).

2. Bab sakit masa kes liwat pertama dulu. Apa yang tak ditipu dan dibodohkan rakyat. Dakwa kerajaan dan Tun Mahathir nak racunnya, arsenik, kuman AIDS, sakit belakang. Sakit tengkok. Tapi dalam vedeo yang diambil secara sulit , elok aje dalam hospital dok menari. Bila nak ke mahkamah dan melawat ayahnya yang meninggal, dan, dan tu juga duduk atas kerusi roda dan tengkok berbungkus.

3. Kes liwat kedua, lelaki Y ni cakap kerajaan nak bunuhnya. Lari ke kedutaan Turki. Akhirnya ke hulu ke hilir hingga kini dok berceramah, hidup pun.

4. Jam omega, kata ada simpan. Polis tak minta. Bila polis minta, tak dapat berikan pun. Dalam kes liwat Saiful, kata ada meeting parti dan di rumah masa meliwat saiful. Akhirnya di mahkamah, elok aje lelaki Y ini berjalan ke Kondo tempat meliwat saiful.

5. Bab menyerang. Dia kata PM dok serangnya. Masa bila pulak PM menyerangnya. Yang dok serang orang dan PM serta kerajaan ialah dia sendiri. Fitnah Atlantuya lah, makan kedarah rasuah kapal selam lah tapi habok pun tak ada.

6. Yang dok serang lelaki Y ini adalah semuanya orang kesayangannya juga satu ketika dulu. Contoh saiful , Ezam, Chandra Muzaffar, Zahrsin, Zukifli Nordin dan beratus yang lain . Orang lelaki Y juga. Termasuk Eskay yang merupakan teman yang amat rapat dengannya. Alih-alih kata PM serangnya. Hotak dia.

7. Jadi siapa bodohkan rakyat? PM ke lelaki Y. Siapa yang serang siapa? Lelaki Y sendiri dan teman dia sendiri. tak sangkut paut dengan PM dan kerajaan pun.


8. Tak gitu ?. Habis perkara nak diliwatnya. Liwat pungkok sudahlah. Jangan bila kantoi dok liwat punggok, maka habis orang lain nak liwat dan disalahkan. Tak gitu ?

4 comments:

  1. minta ikat jamin masa kes dengan azizan, siap kata pada Hakim perlu mendapatkan rawatan dijerman kononnya doktor tempatan tak punyai kemampuan. Nasib baik Hakim Mahkamah Sesyen ketika itu tak termakan madah berhelah OKT.

    Rupanya kaki henjut depan belakang, tapi dok kata sakit tengkok, sakit tulang belakang dan macam-macam lagilah. Mungkin inilah yang dinamakan anugerah tuhan kah? Dari ustaz mana dia belajar?

    ReplyDelete
  2. Dalam Malaysiakini DSAI kata PM rampas bini orang...
    Dia henjut bini orang tu apa hal pulak? Bukan takat bini orang... anak teruna orang pun dia henjut jugak apa hal pulak?

    ReplyDelete
  3. sebijik mcm "breaking code" cerita magician

    ReplyDelete
  4. Selagi boleh spin, nuar akan terus spin kerana ini adalah perjuangan politik mereka.
    Sekiranya beliau mengakui kesalahan tersebut, maka berteraburlah pakatan haram yang telah mereka bina selama ini.
    Ingat, nuar adalah ikon kepada pakatan. Jatuh nuar, jatuh lah pakatan haram kejadah ini.
    Jadi teruskanlah serangan...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR