FOLLOWERS

Tuesday 3 May 2011

TAK SANGKA PULAK !!!!!!!!!!!



Pelaku dalam video seks bukanlah Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, kata Setiausaha Agung Parti Hak Asasi Manusia (HRP) P Uthayakumar selepas menonton daripada CD yang diterimanya melalui emel pada 29 April lalu.

Beliau merupakan yang kedua menerima salinan video itu selepas anggota parlimen Kapar S Manikavasagam menemuinya dalam peti surat di pejabatnya minggu lepas.

Uthayakumar sebaliknya perkara bahawa ia merupakan konspirasi politik yang didakwa digerakkan Umno dengan kerjasama polis Cawangan Khas. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Ohhh !!!! Rupanya Uthayakumar ini pakar dalam bidang forensik gambar rupanya . Tak tahu pulak dia ni pakar dalam mengenal pasti gambar itu lelaki Y atau tidak !!!

2. Pelarian dan pengkhianat perosak negara ini rupanya pakar dalam segala bidang. Dialah peguam dan dialah loyar burok.

3. Tindakannya seolah seorang pakar gambar amat baik sekali. Jadi PG cadangkan , PDRM atau Bahagian Forensik mengambilnya untuk menjadi pakar dalam pengecaman gambar-gambar penjenayah di masa depan.

4. Mungkin esok , gegak gempita seluroh negara terutama blogger puak kencing rakyat dan PAS mengambil pandangan pengkhianat negara ini untuk mendakwa sah ia bukan lelaki Y yang berzina dengan perempuan cina tersebut. Tak percaya, lihatlah nanti. Sumpah jangan dan tak perlu percaya. Mereka lebih percaya bukti sebegini. .................

5. Yang hairannya, tak pulak puak kencing rakyat ini dan PAS juga : percaya cakap Eskay yang berada bersama lelaki Y ( mengatur aktiviti itu / macailah ) bagi tujuan perzinaan tersebut. Siap lagi dengan Eskay bersumpah di masjid. Hairan-hairan. Dunia dah akhir zaman.

6. Lepas ini jika anak bini anda semua terutama PKR atau anak bini pemimpin atau pengikut PAS di rogol oleh penjenayah di mana-mana juga dan tiada 4 saksi, maka bolehlah mengambil lanun Hindraf ini sebagai pakar gambar / vedeo bagi mengesahkan penjenayah / perogol yang merogol anak bini mereka. Boleh kot ?????

7. Kalau lebih 3 atau 4 kali , si lanun Hindraf ini melakukan pengecaman gambar dan di sahkan oleh mahkamah bahawa analisa si lanun ini betul, maka mahkamah akan mengiktirafkannya sebagai pakar dalam pengalisaan vedeo atau gambar . Tak perlu DNA atau saksi lain. Keterangan si lanun ini pun cukup.

8. Tak gitu ?

Nota
: Mungkin Shamsul AMK si puaka masjid ini akan gunakan pandangan lanun Hindraf ini sebagai bahan untuk membela lelaki Y yang dibontotinya setiap hari.

7 comments:

  1. HA.HA..HA...

    KO TENGOK LAH HINDU KAPIR PUN TAHU ITU BUKAN NUAR DAN IANYA ADALAH PEMBOHONGAN UMNO...

    HINDU KAPIR PUN PERTIKAI MANA ULAMAK2 ISLAM, KENAPA TAK BERTEGAS MENGHENTIKAN FITNAH JIJIK INI...

    ORG2 BUKAN ISLAM PUN JIJIK DGN PERANGAI UMNO...

    ReplyDelete
  2. Suruhlah Uthaya ni sumpah laknat....

    ReplyDelete
  3. DASAR LANUN!!!!!

    ReplyDelete
  4. Ai Jijah dah ngaku dalam klip tu dia ngan Bung War, alih menteri bayangan belalai nih ubah bukti lak. Kabinet bayangan Anu Gerak2 tahan ni akan dilantik jadi menteri belalai bahagian sunat menyunat. Butuh sendiri tak sunat nak bersumpah laknat. Kayu api punya paria...

    ReplyDelete
  5. yang dia tengok itu salinan cetak rompak bukannya yang sahih. Yang pada PDRM tu yang original kot!!!!

    ReplyDelete
  6. penyokong tegar mestilah pertahan anu war

    ReplyDelete
  7. kah kah kah!
    c..........?

    sedara hindu lu pun x ngaku tu juburi
    siap tanya lg mana "pukimak2" islam umngok coz x bersuara hentikan isu porno neh!

    ape lu org anjing2 umngok neh x malu ke weh hindu tu bersuara mcm tu?
    ape bebal bebnor anak-anak anjing umngok neh?
    kah kah kah!

    bodo punya anak omar
    harapkan hindu!hindu x bole harap!
    anak-anak pun barai!

    muahahaha

    ReplyDelete

PETA PELAYAR