FOLLOWERS

Tuesday 23 August 2011

ADA ORANG ARAH RUPANYA !!!!!










.....................................Beliau berkata demikian ketika disoal balas oleh Peguam Cara Negara II Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden.

Dr Osman mengakui bahawa beliau pernah membuat 'akuan bersumpah' ketika disoal mengapa, katanya "Saya amat takut,".

Ditanya, siapa yang menyuruhnya membuat 'akuan bersumpah' itu.

Kata Dr Osman, seorang pesuruhjaya sumpah, 'Anwar' dan peguam bernama "Yusri'.


Beliau menafikan cadangan pendakwaraya bahawa dirinya menokok tambah laporan pemeriksaan ke atas Saiful tanpa pengetahuan saksi utama itu.

Dr Osman memberikan keterangan selama kira-kira 30 minit. ....................................................Berita lanjut : KLIK


Penghuni Gua
: Dr Osman akhirnya pecah tembelang mengenai akuan bersumpahnya. Rupanya dia di arah oleh lelaki Y, dan orang-orang nya agar Dr ini buat akuan bersumpah.


2. Sebab itu lelaki Y ini selalu dakwa konspirasi itu dan ini, ada tangan ghaib dan sebagainya. Rupanya dia lah yang selalu buat perkara ini . Sebab itu ia mahir sangat dan selalu kata orang itu dan orang ini yang buat. Sebenarnya dialah kepala pengatnya .


3. Tapi kalau baca dalam Malaysiakini tak ada pulak dan disembunyikan berita berita dan maklumat ini..................Mengapa ye ? Bebas ke Malaysiakini ? Sudahlah................Penjilat semuanya . KLIK

6 comments:

  1. Rupa-rupanya ada orang guna botol plastik masuk jubur sendiri jugak.

    Keh keh keh keh keh

    ReplyDelete
  2. air mani dsai pulak melampat masuk sendiri dalam jubur saiful . tak gitu anon? kah kah kah kah
    dna keberangkjalainannya 70 billion

    ReplyDelete
  3. sikap berdiam diri dan defensif Bn buat org caya ramai apa sijubur dan puak sealam dgn nya cakapkan....

    ReplyDelete
  4. SALAH PEMIMPIN BN GAK JIKA RAKYAT PERCAYA PEMBOHONGAN AL JUBURI. MANA TIDAKNYA, SEMUA ISU YANG DIBANGKITKAN OLEH PANDIKUTI TIDAK DITENTANG OLEH BN. SENYAP SERIBU BAHASA. ALASAN TAKUT MENGHINA MAHKAMAH. RAKYAT SEMAKIN KELIRU DAN TERUS TERKELIRU DAN AKHIRNYA APA YANG DIBOHONGI OLEH PANDIKUTI AL JUBURI, MAT SABU 121, JUAK-JUAK PAS DAN PR (PAKATAN HARAM) AKAN TERSEMAT DALAM SANUBARI RAKYAT DAN MENGAKUI SEGALA PEMBOHONGAN DAN FITNAH JADI BETUL. BANGKITLAH SEMUA PEMIMPIN BN DAN SANGGAHLAH APA YANG TIDAK BETUL DAN APA YANG DIFITNAH OLEH PAKATAN HARAM INI. JANGAN NANTI NEGARA DAH HANCUR LEBUR BARU NAK BANGKIT...DAH TERLAMBAT!!!
    APA-APA PUN PRU 13 AKAN JADI PENENTUAN. JIKA DITAKDIRKAN PR MEMERINTAH NEGARA BAGUS JUGAK, BIAR NEGARA HANCUR DAN RAKYAT AKAN DAPAT HABUAN SEPERTI SESETENGAH NEGARA LUAR SANA.

    ReplyDelete
  5. Sekali2 bagi la pembangkang menang pulak. Kontrektor kelas 'F' jgn la takut tak dapat kontrek. Rezeki tangan tuhan...

    ReplyDelete
  6. kah kah kah!
    anak haram omar neh menyalak lg!
    jobo epul x dapek nk nolong lg dh!
    kah kah kah!

    yg gua pelik anak omar neh plak ikut panas jobo!
    lu jaga jobo bini lu yg kerepot tu dh la!
    kah kah kah!kasi firm lg!jgn kedut2!
    kah kah kah!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR