FOLLOWERS

Friday 12 August 2011

AMARAN , AMARAN KERAS : DAH NAIK MENYAMPAH !!!!!!!

Clement Reef Pulau Sapi Kota Kinabalu 11 ogo 2011






KUALA LUMPUR 11 Ogos – Akhbar harian The Star perlu meminta maaf kepada umat Islam kerana menyiarkan artikel mengenai juadah Ramadan yang memuatkan gambar masakan daging khinzir, kata Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali.

Beliau berkata, tindakan akhbar itu berbuat begitu memperlihatkan sikap mereka yang tidak sensitif terhadap kesucian bulan Ramadan dan menyifatkan tindakan tersebut sebagai biadab ................Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Akhbar jahanam ini buat hal lagi. Pemimpin hak asasi manusia, Majlis peguam, PAS dan Melayu PKR diam membisu.

2. Mana Chau Soi Lek, Koh Tsu Koon, Kit Siang, Lim Guan Eng dan lain-lain lagi. Merekalah yang kerap sangat memimta pemimpin Melayu Islam meminta maaf kalau ada perkara yang menyentuh agama dan budaya mereka. Lihat aje kes pemeriksaan JAIS di Gereja Kristian beberapa hari lepas. Riuh rendah mereka mendesak itu inimeminta maaf.

3. Bila bab ini mereka semuanya membisu. Pemimpin jahanam dan perkauman ini hanya buat pekak sahaja. Pemimpin Melayu Islam terutama dari PAS dan PKR jangan cakaplah. Panau dan kurap dan penuh dibadan mereka. Langsung tak berani bersuara kerana bimbang hilang sokongan bukan islam dalam PRU 13 nanti. Mereka ini semuanya pelacur agama. Parti kebajikan katakan.

4. Kepada KDN dan Pihak polis, PG cadangkan batalkan aje permit akhbar MCA ini. Bukan takat minta maaf. Takkan mereka tak tahu dan bodoh sangat mengenai perkara ini. Lebih baik ISAkan aje ketua pengarang tu. Ia serius. Ini kerana kalaua adalah beberapa Melayu Islam yang panas baran dan bertindak di luar batasan, maka kucar kacirlah negara ini kerana tindakan bodoh dan ketua pengarang bodoh dari akhbar ini.

5. Ambil tindakan tegas secepat mungkin. Letih dah dengar ungkapan amaran dan amaran keras. Akhirnya ditakuk lama juga. Itu yang dulunya, kami semua meluat kepada kerajaan semasa Tun Dollah tu. Tindakannya macam nilah. Akhirnya rakyat menghukum kepimpinannnya dan kerajaan. Bungkus. Jadi jangan kami bungkus sekali lagi di PRU 13 kerana perasaan kami sakit melihat kerajaan amat dayus dalam segala tindakan.

6. Ambil tindakan sekeras mungkin. Bukan lagi amaran dan amaran keras!!!!!!!!!!!!

3 comments:

  1. Tuan, mintak lancarkan kempen boikot The Star di laman2 web bloggers.

    Jazakallah.

    ReplyDelete
  2. jom boikot akhbar jahanam ni. saya sokong anda kamarul

    penghuni Gua

    ReplyDelete
  3. AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!AMARAN!!!!!!!!!!! MAAF!!!!!!!!!!!!!
    AMARAN!!!DAH TAK ADA PERKATAAN LAIN DAH!!
    MAAF!!!!! MUDAHNYA???????????????????????

    ReplyDelete

PETA PELAYAR