FOLLOWERS

Sunday 21 August 2011

BAIK TAPI TAK BIJAKSANA !!!!!



Penghuni Gua
: Serulah dengan seruan yang baik dan bijaksana. Ali setan ini serunya dah baik tapi tak bijak sana dan tak cukup akal. Dah sendiri penuh dengan dosa dan kemudian nak cucikan diri, mulalah orang lain semuanya jahat . Dialah yang sesuci semuanya.

2. Bertaubatlah!!!! Cermin diri sendirilah !!!!!!! Berita lanjut : KLIK

16 comments:

  1. ITU BARU BETUL WATAK AZMIL SETAN! KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Rasa tak nak jadi rakyat Malaysia dipersilakan boleh blahhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  3. Kalau sekadar hafal Surah AlIkhlas tak payah la nak berceramah di masjid, ceramah kat anak bini sudah la kat rumah.

    ReplyDelete
  4. ceramah dia hamPAS..nothing

    dia syok ulang2 kata syiria bagus..main sedut nafas best dengan presiden bashar

    cuba si ali setan ni duduk kerusi penguasa agama,paling cikai pun jadi exco agama negeri..boleh ke dia dapat urus urusan agama sampai 100% perfect?

    habis baik pun terkulat2 jadi macam hasan ali..tutup kilang arak konon..nak cover kemaluan,salahkan kerajaan pusat je..

    ReplyDelete
  5. orang johor said:

    mamat ni dah lupa diri, terlalu bongkak...kisah silam penuh dengan maksiat...aku rasa kesian dia ni, Allah murka kat mamat ni, sampai Allah biarkan dia dalam keadaan ujub, riak, fitnah, mengumpat, menghina....satu aje nasihat aku kat mamat ni...bertaubat nasuha, sakit2 dah tua tu...ingatlah kifarah dosa lalu...

    ReplyDelete
  6. Orang yg dah insaf dan berubah... alhamdullillah!
    Salah ke atas peringatan yg diberikannya?

    Masalahnya... asal sebut ttg perkara maksiat dan dosa, mudah je puak2 UMNgOk Be-eNd terasa kepedasannya. Almaklum la... terlalu dekat dan tak boleh dipisahkan dari RASUAH dan maksiat!

    Muhasabah diri dengan kebenaran kata2nya... jgn diambil diluar konteks! Dia tak tuju kan pada UMNgOk Be-eNd tapi kalo dah tergigit cili, cepat2 la gi minum ayo... ayo-yo! ama...po-ci!

    ReplyDelete
  7. dakwahnya betul. seruannya tak bijaksana. nampak bodoh si ali setan ni. nak tunjuk pandai lebih

    ReplyDelete
  8. Yang dok komen2 dan kondem ceramah Azmil ni... dah tengok dan dengar betul2 ke ceramah dia?

    Cube dengo guna akal kat kepala bukan akal kat tumit! Tengok kat sini... walaupun kat Masjid di TTDI bukan kat Masjid An-Nur Subang Jaya tapi intipatinya sama.

    http://relaxkedaikopi.blogspot.com/2011/08/apa-yang-di-katakan-azmil.html

    Salah ke ape yg disampaikannya??? Takde kebenaranye ke??? Jangan semata2 kerana kata2nya pahit ditelan dek Melayu UMNgOk Be-eNd maka dikatakan beliau tidak bijak dan bodoh!

    PG Hindu anak Omar... kalo tak nyokong UMNgOk Be-eNd, makan pasir la jawabnye!

    ReplyDelete
  9. ha ha langsi. ko lah yang terminum kencing. ini bukan agama. ceramah politik lah . keh keh keh. minum kencing banyak sangat . itu yang ko tak leh bezakan. kesian

    ReplyDelete
  10. Anon 01:48... memang nko dengo pakai tumit! Akal nko memang kat tumit setaraf dgn mangkuk jamban.

    Ade dia cakap pasal politik? Dah spesis UMNgOk Be-eNd... BaNgang; BNgap; BNgai; BNgong dan BNgok melantun-lantun! Takde dia sebut pun pasal PAS... atau UMNgOk...! Aku tahu la bulan posa...tokleh korek telinga dalam2 di siang hari, korek la malam hari!

    Kalo dah jahil... memang macam tu! Payah bebeno nak terima kebenaran. Pedih dan pedas nak terima kenyataan...sabo le, sesungguhnya kebenaran tu memang menyakitkan!

    ReplyDelete
  11. Sedap yer tuan Langsi berzikir semua keluar...Allahu Allahu.. agak-agak kalau semua umat Islam cam kamu, nampak cantik ke Islam..

    ReplyDelete
  12. si ali ini tanya , apa perlunya PM ke vatican city? apa yang dia sibuk? tak salah pun pergi ke vatican city. vatican tu sebuah negara. kita dah jalinkan hubungan diplomatik. ia penting. bukan nak bergaduh dengan vatican. islam ajar bergaduh dan tak bertegur sapa ke? dan siapa pulak yang agungkan sultan mizan sehingga tak agungkan Allah? Apa perlunya ali setan ini buat perbandingan tersebut? seru baik tapi tak bijaksana otrak dia ni....................itu [pun nak berbelit lagi.

    katak puru

    ReplyDelete
  13. Cer tanya kat pendakwah hebat tu... negara mana PM kita boleh buat lawatan diplomatik?

    Tentu rasa dah hebat sebab belajar kat Syria, nak lah "ajar" sikit Melayu bodoh yang pada sangkaannya "duduk bawah tempurong". Tidakkah dia sedar bahawa selama hari ini pendekatan berbeda. U islam, I pun islam. Setiap hari kita memohon Allah memberi panduan dan tidak bolok balikkan hati kita, tidak riak,tidak sombong dengan ilmu yang Allah kurniakan.

    Baguslah dah mula memberi tazkirah - berkongsi ilmu walau satu ayat, tapi bila dah pandai jangan lah ingat orang lain bodoh. Selalunya inilah masaalah orang melayu..berkokok berderai derai, ekor bergelumang tahi- selalu rasa diri "hebat" mendabik dada, punya paspot besar boleh mengata pada orang....tak payah kerja, bila perlu duit hulur tangan minta pada orang...

    ReplyDelete
  14. sudah lah sudah..tak payah keluar kata2 kesat dibulan yang mulia ini..mereka2 yang kuat mecaci maki sebenarnya adalah mengambarkan diri sendiri..ya Allah ampunkan dosa2 mereka..amin

    ReplyDelete
  15. Salam
    Pada saya azmil dah ada ilmu ...alhamdulillah dapat berkat belajar di syria. Ilmu itu kalo ada elok dikongsikan bersama .....tetapi pasti yg BENAR. JANGAN tersalah beri ilmu kepada anak murid. Orang berilmu pula tidak boleh RIAK dengan ilmu yang dia ada. Ingatlah bahawa apabila RIAK telah menguasai diri seseorg maka ianya menghampiri kekufuran ....WALLAHUALAM

    ReplyDelete
  16. Nak cari ketengan. di Syria, balik ke tempat tumpah darah memburuk2kan asal usul sendiri. Inilah bilangan seseorang pembontot2 tegar sipenjuburiti pundekuti @ pelancuq @ kelingan @ cinarit @ mulayu. Dah nak betulkan hujah keralatan @ kepalatan pulak. Apa ada kena mengena dengan YDP Agong dan Perdana Menteri pulak. Suara ko bebaskah si setan peranakan ali. Itu bebaslah di setan nanti. Orang akan kata ko sana sini. Bawa mulut ko marah jugerk. Pening dan guling2 nih...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR