FOLLOWERS

Friday 12 August 2011

GAMBAR DUA EKOR BAPA DAJAL MODEN !!!!!!!!!!!




Penghuni Gua : Inilah dua ekor Dajjal moden. Sekor lagi TGHH namanya. Bukti dah terang lagi bersuloh masih nak daoatkan penjelasan dari JAWI dan Gereja.


2. Inilah kepala pengat Melayu Islam sehingga si kafir laknat naik kepala dan merasakan kepala mereka amat besar.


3. TGHH pulak siap nak dapatkan penjelasan dari JAIS. Mangkok Hadi ini tahu ke dia tu siapa dan JAIS tu apa. JAIS tu bawah PAS ke sehingga TGHH nak dapatkan penjelasan JAIS? Penjelasan Exco Selangor Hasan Ali ditolak ke tepi. Dia pulak nak arah JAIS beri penjelasan. Buta dan tak sekolah ke Hadi ini.


4. Ini ke pemimpin yang nak perintah Malaysia. Nak bezakan parti dan kerajaan pun tak boleh. Nampak sangat terlalu bodoh dan dungu. Kesian dengan yang mendokong parti dan pemimpin dungu begini.


5. Isu gereja Methodist itu melampaui hal politik tetapi hal agama.


6. Kepada Nasaruddin : Tahniah atas keberanian anda dalam menentang arus. Tahniah. Jangan jadi dajjal moden. Cukuplah dajjal yang ada..............di atas tu.

3 comments:

  1. haram jadah..lapaq kuasa sampai sanggup jual akidah umat islam....hangpa islam apa?? mampuih nnt tok sah tanam kat tanah kuboq islam..takut tanah pun tak terima bangkai hangpa..bakaq saja dan simpan dlm balang abu bangkai hangpa tu....

    ReplyDelete
  2. Kaki pemutar belit akidah dan Islam. Konon juangkan Islam melalui pas. Sebenarnya muka pemimpin2 ini berteraskan pasyaitonirojim.

    ReplyDelete
  3. bahasa tak perlu kasar.. kdg2 bila tgk org melayu maki melayu.. malu la cam ni.. kenapa kita tak tgur elok2..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR