FOLLOWERS

Thursday 4 August 2011

PAS DAN PR LAH HANTUNYA !!!!!!!!!!!!!!!!








Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) hari ini menjelaskan dakwaan seorang penduduk tetap (PR) yang memegang kad MyPR merah tetapi didaftarkan sebagai pengundi baru, dan kemudiannya diberikan taraf kewarganegaraan dalam tempoh empat jam, sebenarnya tidak benar. Berita lanjut : KLIK.

Penghuni Gua
: Heboh PAS dan PKR mengenai Mismah ini. Inilah dikatakan contoh pengundi hantu. Merekalah hantunya.

2. Siapa yang hantu dan hantu bodoh sebenarnya? SPR, JPN, PAS, PKR dan DAP? Atau siapa

3. Pada PG ia bukan salah SPR dan bukan salah JPN. Senarai semakan pengundi dipamerkan kepada orang ramai bagi orang ramai membuat bantahan sekiranya ada kesilapan dan sebagainya. Maklumlah manusia . Komputer pun pakai mata dan tangan untuk masukkan data. jadi bukan silap teknologi tetapi pengendali teknologi. Bukan salah tetapi kesilapan.

4. Sebab itu senarai daftar pemilih itu dipamerkan untuk semakan dan bantahan. Jika ada klon, hantu, silap ejaan, alamat tak betul . 10 orang mempunyai satu alamat sahaja seperti alamat rumah Azmin Ali ( boleh senyap pulak bila terkena diri sendiri ).................. Jadi setiap parti politik akan menghantar wakil caon untuk memeriksa daftar ini. Jadi adalah tugas mereka untuk membuat bantahan jika ada hantu atau sebarang kesilapan..................

5. Jadi apa isu ada hantu, klon dan sebagainya? Sebab daftar telah diperiksa oleh mereka. kalau masih ada hantu maknanya merekalah hantunya sebab tak periksa baik-baik semasa dipamerkan.

6. Juga dalam isu Mismah ini, itulah tujuan daftar pemilih ini dipamerkan. Jika ada keraguan lapur dan buat repot atau bantahan. Jadi apa isunya yang dok bising hingar bingar................

7. SPR dah jelaskan dan JPN dah jelaskan , jadi apa isunya????? Sengaja nak cari isu. Hantunya bukan orang lain tetapi merekalah hantunya. Dulu pun semasa di Kelantan, siapa yang dok mulakan tukar alamat pengundi kalau tak PAS? Merekalah pelupornya ................

8. Itulah sebabnya mereka pakar sangat bab hantu-hantu politik ini. Sebab mereka pakai hantu, mereka pelihara hantu dan mereka yang hantu sebenarnya. Tak gitu ? Keh keh keh keh !!!!!!!!!

1 comment:

  1. Arif Omar.. sebenarnya hantu yg PUAKA UMNO buat ni tak boleh nampak sebabnya Ketua Hantu di SPR,JPN,PDRM,SPRM,MAHKAMAH tu telah dilantik oleh Bapak segala hantu di Putra Jaya. Mana boleh ketua2 hantu ni ingkar perentah Bapak segala hantu... Nak tahu betul tak betul tengok saja Husni Mubarak yg menang pilihanraya 98%.. dah jatuh dan dah tak berkuasa baru nampak 98% yg dia menang tu adalah hantu jembalang... begitu juga kalau nak tahu hantu PUAKA UMNO ni.. kita boleh tahu bila PUAKA ni dah tak berkuasa..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR