FOLLOWERS

Sunday 12 February 2012

AHLI KIMIA PUN BERKONSPIRASI ? KIH KIH KIH KIH KIH !!!!

 Utusan Malaysia

 Tubuh Baharudin tiada bahan kimia gas pemedih mata



KUALA LUMPUR 10 Feb. - Inkues untuk menyiasat punca kematian Baharudin Ahmad ketika perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) pada 9 Julai 2011, diberitahu bahawa bahan kimia dalam gas pemedih mata tidak dikesan pada tubuh pemandu teksi itu.

Dr. Mohd. Sukri Hassan , 50, berkata, bahan itu yang dinamakan sebagai CS atau '2chlorobenzylidenmalononitrile' tidak dikesan berdasarkan keputusan ujian yang dijalankannya terhadap beberapa spesimen yang dipalit daripada tubuh lelaki itu.

Menurut beliau, analisis telah dijalankan di Makmal Jabatan Kimia Malaysia, Petaling Jaya, Selangor ke atas spesimen terdiri daripada darah, jus hempedu, kandungan perut dan air kencing yang kesemuanya diambil daripada tubuh Baharudin.
''Saya juga menganalisis baju, seluar serta pakaian dalam yang dipakai Baharudin dan mendapati tidak wujud bahan kimia CS terhadap ketiga-tiga spesimen berkenaan.

''Dalam ujian terhadap air kencing dan hempedu, kedua-dua spesimen itu sebaliknya didapati mengandungi dadah iaitu ubat batuk,'' jelas saksi ke-18 tersebut ketika disoal oleh Timbalan Pendakwa Raya, Kalmizah Salleh di Mahkamah Koroner di sini.

Mohd. Sukri yang bertugas di Jabatan Kimia Malaysia turut memaklumkan pada prosiding inkues yang masuk hari ketujuh hari ini bahawa pemeriksaan terhadap semua sampel berkenaan mengambil masa hampir dua minggu.

Terdahulu, Mohd. Sukri memberitahu, beliau telah mendapat arahan daripada pihak polis untuk menjalankan siasatan terhadap semua spesimen itu yang diterimanya pada 11 Julai 2011.

Beliau yang telah berpengalaman selama 25 tahun sebagi ahli kimia turut memberitahu, kesemua spesimen tersebut disimpan di sebuah bilik sejuk Jabatan Kimia yang kunci bilik itu hanya dipegang oleh Ketua Unit di Jabatan Kimia Malaysia.

Prosiding inkues di hadapan Koroner Zulkpli Abdullah disambung semula pada 20 Mac ini
Penghuni Gua : Kih kih kih kih !!!!!! kih kih ki kih kih kih kih kih kih !!!!!!!!!
2. PAS dan PKR ( DAP jangan cakaplah ) tak percaya sebab teknologi tu pekak dan bisu serta buta.....

3. Kih kih kih kih kih !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nota : Lelaki Y jangan ceritalah ...... Mesti dia cakap ahli kimia ini adalah konspirator bagi untuk melengkapkan kospirasi kerajaan. Bukan apa, ini mungkin akan dikatakan oleh lelaki Y bahawa ahli kimia ini berkonspirasi dengan kerajaan untuk menjahanamkan Israel. Kih kih kih kih !!!!!!!! Kan dia barua penjaga utama keselamatan Israel? Kih kih kih kih !!!!

4 comments:

  1. Bapak kospirator kelak akan berhujah, bahawa keteragan akan juga boleh berubah2. Namun bagi bapak kospirator bisa utarakan hujah dalam kamar cacian makain untuk hakim bicara itu soal pokok ngak apaer sih...

    ReplyDelete
  2. Peliwat nak berhujah pun takut-takut, berani dari kandang tertuduh je. Nak bersumpah?? Lagi la tak berani... angkat sumpah bahawa dia memang spesis sesumpah mgkin dia berani kot....

    ReplyDelete
  3. LAST2 MATI BONTANG..SIA2 JEK. TAPI BIASAK LAA FUCKATAN MANE NAK TERIMA KEPUTUSAN YG X MEMIHAK KT DIORANG BROO KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete

PETA PELAYAR