FOLLOWERS

Thursday 9 February 2012

HARI KEKASIH : PAS BUAT LAWAK BODOH LAGI !!!!!



Anak muda Muslim dan Muslimah boleh meraikan kekasih hati terutama mereka yang telah berada diambang perkahwinan, sama ada sempena Hari Kekasih ataupun pada hari lebaran yang  lain, selama mana mereka memelihara adab dan akhlak Islam, kata Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Nasrudin Hassan.

Menulis tulisannya di Harakahdaily dan turut dimuat dalam blognya, beliau berkata antara adab dan akhlak Islam tersebut ialah:

a] Pastikan tidak berdua-duaan, sebaliknya ditemani mahram; Berita lanjut : KLIK 

Penghuni Gua : Dulu asal sebut aje " Velentine Day " ajer , terus puak ini pukul haram dan menyimpang dari Islam. 

2. Habis di hina dan dicercanya TV3 dan RTM sekiranya ada yang mengwar-warkan Hari Kekasih ".

3. Alih-alih .... hari ini halal pulak. 2 Hari lepas anak TGNA suroh kerajaan bertanggung jawab untuk halang hari kekasih. Tup tup, Tantawi ini kata halal pulak dan siap beri syarat. Tapi ok lah dan PG pun setuju dengan hujahnya. Mengapa dari dulu dok cerna dan hentam kerajaan dan semua pihak bila anjurkan hari kekasih. Tak ada yang betul.

4. tapi kerana politik........untuk dapat undi anak muda dan lain-lain agama .....maka PAS melalui Tantawi ( budak suruhan ajelah ) terpaksa cari hujah untuk halalkan hari kekasih. dan memang benar pun hujahnya.

5. Isunya mengapa dulu puak ini haramkan dan kafirkan mereka yang sambut hari kekasih. mengapa alasan di atas baru boleh diberikan?

6. PAS atau Tantawi baru khatam Quran ke?  TGHH memang lah tak hairan . Beliau memang baru khatam Quran sebab itu baru tahu dalam Quran tak ada sebut negara Islam setelah kafirkan orang Islam lain satu Malaysia berpuloh-puloh tahun dulu dengan muka sardinnya..............

7. MMelihat telatah dan gelagat kartun dan kebudakan puak ini, bertambah meluat PG  kepada mereka yang mendakwa lebih Islam dari yang lain.......

8. Fikirkan pengundi muda... Fikirkan otak sampah puak ini yang keraop berubah dalam hukum hakam agama hanya atas dasar kepentingan politk. Fikirkan....

2 comments:

  1. salam,

    sikit lagi hampir hari pilihanraya 13, semua yang tak boleh dulu dah jadi boleh. asalkan bukan umno, semuanya boleh. masuk parti umno nanti jatuh hukum haram dan berdosa besar. makan kat kedai cina harus pasal mewujudkan perpaduan dan ikut hukum. berzina ok, tapi tak boleh ada 4 pasang mata yang nampak. kalu merakam gambar buatan sendiri pun ok, pasal besi bukan bukti yang ada dalam quran. semua boleh ABU.

    ReplyDelete
  2. When people talk about PAS now and forever... its parasit and pelesit for all.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR