FOLLOWERS

Tuesday 7 February 2012

HELLO TAMBI !!!! PAKAI OTAK LAH !!!!!




Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan Menteri Pelajaran Tan Sri Muhyiddin Yassin mungkin akan menerima saman pertama dalam bahasa Tamil, di samping bahasa Melayu yang disyaratkan.Barisan Bertindak Hak-Hak Hindu (Hindraf) hari ini berkata akan memfailkan saman terhadap lelaki pertama dan kedua Malaysia itu di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada pagi Khamis.

Pengasas bersama Hindraf P Uthayakumar dan peguam M Manoharan berkata, mereka akan memohon mahkamah mengeluarkan perintah supaya kesemua 523 sekolah Tamil ditaja sepenuhnya oleh kerajaan, setiap sekolah diberikan 10 ekar tanah dan sebuah kampus khas melatih guru India diadakan di Universiti Malaysia. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Hoi tambi. Tak ada otak ke ?. Kamu ingat sekolah tamil aje ke yang serba kekurangan. Semua sekolah di Malaysia di semua aliran masih kekurangan dalam semuanya. Lihat aje di Sabah dan Sarawak. Bukan sekolah India aje.

2. Tetapi kalau nak dibandingkan dengan negara India, sekolah di Malaysia terutama sekali aliran Tamil masih jauh lebih baik. Sabar lah dan pakai otak.

3. Tak ada pun kerajaan mendiskriminasikan sekolah Tamil. Tak ada dalam otak kerajaan pun. Cuma otak kamu hindraf ini aje yang penuh dengan sampah sarap. kamu pun jadi peguam hasil uasaha siapa kalau bukan kerajaan yang bantu?

4. Kepada kerajaan, persetankan  makhluk ini. Biar di samanlah. Teruskan pembangunan pelajaran di Malaysia tanpa mengira latarbelakang kaum. Cuma bab kaum bumiputra memang dilebihkan kerana ia kehendak dan ada terdapat dalam perlembagaan.  Sebanya , peguam dan loyar burok ini tahu. Tak payah nak cerita panjang. Mereka ini gempar dan belit aje lebih ...............................Kah kah kah kah kah !!!!



12 comments:

  1. HARAMZADER TU INGAT MESIA NI INDIA. TU PASAL MULUT CELUPAR SANGAT. TAH2 HINDRAF NI SUKU SAKAT PEMISAH TAMIL ELAM KAT CEYLON. SENGAJE NAK BAKAR SENTIMEN KAUM INDIA..JGN DI LAYAN..BIAR DIA MEROYAN SEKOR2 KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Syabas Hindraf. Kasi panas punggung utk pencacai-pencaci umno yang takdak otak

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh la ko nie...keling punya sedara kot...hihi..aku klu bleh hapus semua sekolah berasaskan kaum...tubuhkan sekolah 1malaysia...baru ok..pkr parti keling rubbish

      Delete
  3. Keling bodoh haram jadah....

    ReplyDelete
  4. Please have that tamil school in south india u bastard keling.

    ReplyDelete
  5. Tuntutan lebih2, apa dia ingat Malaysia ni bapak dia punya ka ...

    ReplyDelete
  6. pok ngah nik ajis7 February 2012 at 20:37

    Puak hindraf. . Adalah kumpulan keling yg makan bewak bukit. .Apasal gian nak minta 10ekar buat sekolah kalau budak keling pun tak sampai 100 orang. . Antara sekolah keling dgn sekolah pondok. . Eloklah repair sek pondok dari sek keling yg mana mungkin mengeluarkan keling2 mcm hindraf.

    Kalau diIndia puak ni kasta ***** kompom tak layak jadi loyer pun. . Sekolah pun duduk atas pasir je. . .

    Tok nenek depa yg mai dulu pun bukan berharta pun. .Cuma pegang pisau dgn cangkul kat estate je. . Last nak tunjuk ranggi boh. .Todi. .

    Tapi sejak filem anuar versi sivaji the bosslah yg menyebabkan mangkok gelap ni naik toncet. . . Pi mampoos lah semua keling keling yg tak sedar diri. . .

    ReplyDelete
  7. hindraf terlupa satu lagi permintaan...minta satu negeri khas utk kaum india kat mlesia ni...lol

    ReplyDelete
  8. suruh di pindah balik India...Org india datang sini cari makan..ini semua king jubur yg punya jalan..mangkuk ni da melampau..melayu hanya berpecah dan sikap " Tak apa" ..itu bebalnya bangsa kita ini..tak gitu...

    ReplyDelete
  9. Da...sar.. PA..RIA..

    ReplyDelete
  10. di mana suara melayu hampas.parti keling ramai (pkr)lah menyebabkan keling keling ini perasaan negara ini tok nenek mereka punya.haram jadah paria saja yang di bawa ke Malaya untuk jadi kuli
    di ladang getah.

    ReplyDelete
  11. Ini Anwar punya pasal. Dia kata Malaysia orang India punya, orang Cina punya, bukan orang Melayu punya.Keling pariah pun perasanlah bagai nak rak.Jadilah kurang ajar tersangat-sangat.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR