FOLLOWERS

Friday 24 February 2012

JAWAPAN KEPADA PERTANYAAN KHALID GEREJA !!! KAH KAH KAH KAH !!!




Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor Khalid Samad hari ini mendesak bekas exco negeri Datuk Hasan Ali menjelaskan sama ada benar dakwaan NGO barunya Jalur Tiga (JATI) ditaja dua syarikat besar.
Sambil menafikan membuat tuduhan, Khalid (kiri) yang juga anggota parlimen Shah Alam berkata, beliau melontarkan perkara itu supaya Hasan dapat menafikannya, jika tidak benar.

Khalid mengutarakan kemungkinan syarikat-syarikat itu akan mendapat faedah kewangan sekiranya BN berjaya menawan Selangor dalam pilihan raya depan.

Hasan sebelum ini menubuhkan JATI untuk memperjuangkan Islam, Melayu dan Raja-raja atau apa yang digelarnya sebagai IMR. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Haik ? Taja ? si Khalid gereja ni dakwa Hasan di taja? PAS ni sejak dulu , siapa yang menentang mereka terus akan dituduh ditaja atau dibeli. Itu ajelah modal mereka. Mahir sangat PAS bab taja menaja dan dibeli.

2. Bukan apa...............sebenarnya, membeli dan menaja ini adalah kerja PAS  dari dulu..... sehingga Quran dan Islam pun mereka minta PKR dan DAP menajanya.  PAS amat mahir menaja dan membeli orang sebab dia belajar dari PKR. Lihat ajelah semasa gerakan 16 sep serta gerombolan Tian Chua ke Hong Kong untuk membeli MP BN. 

3. Jadi dakwaan Khalid gereja ini sebenarnya ia meludah muka dia sendiri. Dia pun namanya Khalid gereja .... sebab gereja yang dok taja dia sebab itu kuat sangat dia mempertahankan gereja di Selangor. Sampai sanggup gadai agama.................. 

4. Biasalah ...............Takkan tak kenal Khalid gereja dan PAS.............semuanya malaun aje...........Kah kah kah kah !!!!!!

Nota : Sebenarnya........ Hasan Ali ditaja oleh hatinya yang enggan jual agama kerana politik. Berbeza dengan khalid gereja. Gereja yang taja dia. Kah kah kah kah !!! Dah jawab kot soalan kau tu khalid?? Kah kah kah kah !!!!!

2 comments:

  1. KEHKEH MMG BTOL KHALID SEGAN NK NGAKU KRISTIAN SPONSER DIA BROO..DIA INGAT RAKYAT BLEH LUPE CMTU JEK..SANGGUP KHUTBAH DLM GEREJA..EDAR RISASALAH DPAN GEREJA..PERTAHAN PIHAK DUMC..SEME KERANA NK JAGA HATI PIHAK PENAJA DIA KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. hi hi hi hi hi.....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR