FOLLOWERS

Sunday 26 February 2012

KAH KAH KAH KAH KAH!!! ALLAH BAYAR TUNAI !!!!

Penghuni Gua : Kalau kata dan menyumpah kat orang , ustat ini nombor satunya. Ustat Dr  Asri di gelar  oleh mangkok ini sebagai bapak syaitan, Iblis dan sebagainya. Pakai kopiah siang malam ... tetapi mulut macam syaitan yang direjam. Ada seekor dua lagi ustat macam pemuja Imam Mahadi Y ini.Iaitu Ustat Azhar yang PAS dok jaja siang malam. Itu  pun jenis ustat sebeginilah. Semua orang jahat. Dia ajelah baik. Kerjanya memaki hamun orang aje. tak lama lagi tu pun,Allah akan bayar cash juga.

2. Ini semua bukan apa.... Allah nak tunjukkan kekuasaannya. Isyarat dah banyak kali Allah tunjukkan kepada kita semua..... iaitu siapa PKR ini. Doa hajat serata padang bola ( serupa PAS jugalah ). Akhirnya Allah membalas kepada mereka juga.

3. Allah Maha Besar. Cuma dia tiga kerat dari kita ini masa membutakan mata dan telinga serta matahati masing-masing atas isyarat yang di beri. Fikirkan!!!!!! 

Nota : Pakain tak mencerminkan keperibadian seseorang. baik kita jadi kita, Jangan dok berlakon lebih. semua orang jahat. Akhirnya Allah akan tunjukkan siapa kita sebenarnya. Adakah kita manusia atau syaitan yang menyerupai manusia.

ALLAH HUAKBAR!!!! ALLAH HUAKBAR !!!! ALLAH HUAKBAR !!!! ALLAH HUAKBAR !!!! ALLAH HUAKBAR !!!!!!! TAKBIR!!!!!TAKBIR!!!!! TAKBIR!!!!!TAKBIR!!!!! 

Kepada PAS dan penduduk Kuantan, bahaya perbuatan Ustat berjentat ini lebih bahaya dari nadir bumi Lynas tu. jadi jangan jadi bodohlah kita dan diperbodohkan oleh Parti sampah ini. Tak yah le dok membododhkan diri berdemo di Kuantan tu. anda kena kencing aje... Semua perkara  nak di Spin. Pendapat pakar tak diikut. tetapi pendapat penzina, peliwat. pengkhalwat lebih mulia dari pendapat pakar dan sainstis Nuklear seperti MP PAS Hulu Langat Dr Rosli tu. Fikirkan !!!!

LYNAS ATAU LENDIR? PKR PILIH LENDIR JUGA !!!

4 comments:

  1. KEHKEHKEH MUJARAB DAN BERKESAN JUGAK DOA WALLY SLIPAU. USTAD2 TERJAL YG KENE TEMPIASNYE. AGAKNYE LPAS NI ADE TOK LEBAI PAS YG MINTAK DIA UBAH DOA ATAU TUTUP TRUS MULUT KOT KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. terlebih makan ubat kuat yang di Iklankan dalam Haramjadahkah.atau
    ilmu kote bengkok telah mengena?

    ReplyDelete
  3. Pada PKR yang haram lebih sedap drpd yg halal, sbb itulah mereka cari yag haram krna yg halal tak ada rasa ump!!!. Tak caya cuba tanyak pemimpin atau ahli Pakatan tu!!!!!

    ReplyDelete
  4. salah UMNO gak.nape buat hotel?lagi senang wat projek....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR