FOLLOWERS

Monday 6 February 2012

PELIK - PELIK !!!!






CALIFORNIA 5 Feb. – Seorang paderi Kristian menggesa pengguna supaya memboikot Starbucks ekoran syarikat itu menyokong satu rang undang-undang mengesahkan perkahwinan sejenis di Washington, lapor King 5 News.
Steven Andrew yang juga Presiden Institusi Paderi Kristian Amerika Syarikat (AS) di California berkata, penganut Kristian kecewa dengan tindakan Starbucks yang menentang ajaran Tuhan.

 
“Starbucks boleh mengikut ajaran Syaitan jika mereka mahu, tetapi paderi-paderi akan membantu menyelamatkan penganut Kristian.

 
“Adakah anda di pihak Tuhan dan adakah anda sudi membantu AS dirahmati Tuhan?” soal Andrew dalam satu kenyataan. Berita Lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Pelik !!!!!. Di US yang kafir tu, mereka menentang perkahwinan sejenis. Tapi di Malaysia, ada pihak nak hapus undang-undang main belakang pulak. Ada pulak tu sokong aktiviti songsang ini. Terbalik kot.

2.  Undang-undang main belakang dikatakan undang-undang lapok. Pelik!!!! Pelik!!!!!. PAS pulak jangan ceritalah. Tak ada telok. Dah berjaya dikudakan oleh PKR dan DAP. Biasalah bagi Parti Adat dan Sukan. Kah kah kah kah !!!!! Membisu seribu bahasa. Mulut Parti Adat dan Sukan ini dah kena kurap kot ? Kah kah kah kah !!!!


4 comments:

  1. Starbucks ni syarikat no. 1 pro-Zionis Israel. Dah dapat macam-macam award daripada kerajaan Israel kerana banyak memberi sumbangan kewangan kepada kerajaan Israel(termasuk memberi sumbangan kewangan kepada keluarga askar-askar Israel yang mati dalam perjuangan membunuh pejuang Palestin). Jadi, tak hairan apabila Starbucks juga sokong amalan seks songsang.

    Pada PRU 13, kita kena pastikan PAS dan Anwar lingkup habis supaya negara kekal selamat dan sejahtera.

    ReplyDelete
  2. SBB TU LER WALLY SLIPAU MATI2AN PERTAHAN ANUWAR. NAK JD KETUA PADERI YAHUDI TERAGUNG SEYHHH KEHKEHKEHKEH

    http://jeffrydamienz2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Yg sokong dengan LBGT ni... anak perempuan MAHAFIRAUN, si Marryina MAHATaik Mohamad!

    Awat yang ni taknak crite plak...!

    ReplyDelete
  4. BIASALAH. BAPAK BAIK TAK SEMESTINYA ANAK IKUT BAIK. SETANDAN PISANG , ADA LAH YANG UROK. MACAM KO LAH LANGSI. KAH KAH KAH KAH KAH

    ReplyDelete

PETA PELAYAR